Mies jätti pillun takia

Huono_Pillu_Mullakin

Täällä on jonkin verran kirjoituksia ollut pillun löysyydestä. Kerrompas oman pienen tarinani. Olen päälle parikymppinen nainen ja seurustelin 6vuotta vanhemman miehen kanssa hyvin vähän aikaa, noin kahden viikon verran. Seksiä harrastimme kerran vähän ennen kuin suhde päättyi. Sen jälkeen miehestä ei kuulunut mitään pariin päivään, kunnes lähetti viestin ja sanoi että "Sori, ei tästä taida tulla mitään. Seksi ei ollu oikein sitä mitä toivoin, sulla ei oo niin tiukka mitä ajattelin" sitten se kauheesti pahoitteli siinä ja pyysi anteeksi. Meillä kemiat kohtas täydellisen hyvin, ei mitään ongelmaa ollut, kaikinpuolin tultiin hyvin juttuun mutta mies jätti huonon pillun takia.

Kyllä se kuule itsetuntoon ottaa ja kovasti. Harmittaa että tuli annettua mutta empäs osannu moista aavistaa.

Itse olen sitä mieltä että ihan oikeasti jos toisesta tykkää niin ei sitä jätetä tuollaisen asian takia.

Olen itsekin alkanut treenaamaan noita ilolihaksia, jospa jotain tulosta syntyisi jossain vaihteessa.

40

5094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 32v

      Todella harvalla naisella on ihan OIKEESTI löysä pillu. Ja vaikka oikeasti olisikin löysä, sen voi kyllä korvata loistavalla suihinotolla ;) Todennäköisesti tällä miehellä vain oli liian pieni/ohut muna ja luulempa muutenkin, että tuo löysyys oli vain tekosyy. Hän halusi pelkkää pillua, ja kun tollaisen kommentin iski perään, oli varmaa, ettet ainakaan yritä saada häntä enää takaisin. Ja anna tollasten kommenttien mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kyllä jokaiselle sopivankokoinen kumppani löytyy!

    • Näin on

      Ukolla asiat olivat tärkeysjärjestyksessä.

    • enkeksinimeä!

      huh huh mikä mies. ei jumalauta tuollasen takia kannata ainakaan itsetuntoa romuttaa, ei missään nimessä. pää pystyyn vaan. onhan noita kusipäisiä miehiä vaikka kuinka mutta on kunnollisiakin.

      • Kynnys kysymys

        No pitääkö sitä olla rehellinen vai valehdella?


    • Typeryksiä toiset

      Johan on. Eihän seksissä ole kysymys pelkästään pilluun naimisesta. Onhan sekin tärkeätä, mutta kokonaisuudessa kunnon seksi koostuu paljosta muustakin. Kaverisi taisi olla vielä keskenkasvuinen kommenttinsa perusteella. Kunnon seksi on monimuotoista, kokemuksien hakemista ja antamista.

      Hae parempi mies, varmasti löydät.

    • toteemipaalu

      Se oli selkee katkis. tai chilipippuri.

    • itsetuntoon ottaa

      ”Itse olen sitä mieltä että ihan oikeasti jos toisesta tykkää niin ei sitä jätetä tuollaisen asian takia.”
      —minä taas olen sitä mieltä, ”että ihan oikeasti jos toisesta tykkää niin” pitää huolta tarjottavan laadusta, ettei mies sentakia lähde.

      ”Olen itsekin alkanut treenaamaan noita ilolihaksia, jospa jotain tulosta syntyisi jossain vaihteessa.”
      —vahingosta viisastuu ja virheistä oppii, kun saat tavaran kuntoon niin on varaa valita tosimiehistä mieluisimman, eikä mies lähde paremman hakuun :)

    • voivittupainukaa

      Voi vittu nainen on niinku joku saakelin esine??!! Pittää pittää huolta tarjottavan laadusta.. Ei jumalauta, sovinisti taijat olla.

      • sovinisti taijat

      • sovinisti …

        Oletko niin tyhmä, että et ymmärrä miksi kannattaa kuntoilla.
        Taidat luulla, että femistin pitää olla ihan surkea pano.

        Naisen kannattaa olla herkku (vaikka olis lesbo) itsensä, ei miesten takia


    • Herr Lederhose

      Et sinä ole löysä, vaan miehellä oli liian pieni. Kyllähän nuo ongelmat pystyy ratkomaan, jos haluaa. Lantionpohjan lihasten ja fyysisen kunnon harjoittaminen auttaa ja tietysti erilaiset asennot. Onko seksiä pakko harrastaa jalat levällään? Samoin meidän pienimunaisten miesten pitää osata käyttää joka sentti. Nykyinen naisystäväni ei todellakaan ole tiukka, mutta siitä huolimatta seksimme on aivan järjettömän hyvää. Hän osaa lypsää minusta viimeisenkin pisaran ja orgasmi vaan jatkuu ja jatkuu ...

    • lypsäjä!

      haha repesin :D

    • tytteli--83

      Kuulostaapa ap:n viesti tutulta! Me tapailimme puolisen vuotta, puhuimme seurustelusta n. kuukausi sitten. Nyt päädyimme ekan kerran sänkyyn, jonka jälkeen mies alkoi käyttäytymään kummasti ja lopulta lopetti suhteen: "Ei meidän välillä ole pidemmälle vievää kipinää". Miettinyt nyt itse, oliko syy (jota mies ei osannut sanoa, ei osannut sanoa, mihinkään mitään!) seksi?!? Se ei oikein sujunut (minua hermostutti, enkä tiennyt, mitä tehdä) olin niin tiukka, että jouduin muutamaan otteeseen toteamaan, että sattuu!

      • Kynnys Kysymys

        Olisitko tyytyväisempi, jos olisit kuullut, että eron syynä oli seksi? Vai haukkuisitko miehen pinnalliseksi paskiaiseksi?

        Seksi muuttaa aina suhdetta. Se että suhde loppuu ensimmäisen kerran jälkeen, etenkin jos toinen on hermostunut ja kokematon... Ei se paneminen ole kuin fillarilla ajaminen, vaatii puolin ja toisin totuttelua, ja harjoitus tekee metsurin (tosin sitten kun on metsuri, niin se voi maistua työltä..)


      • Huono mikä huono

        Tuli selattua näitä juttuja ja miehenä voin kertoa yhden jutun. Se on miesten piireissä tabu tuo pillun huonous ja harvemmin sitä tulee naisille kerrottua, vaan jatkaa matkaa kohti seuraavaa.
        Itse olen jättänyt useita naisia juuri huonon panon vuoksi. Toki siinä on vaikuttanut kokonaisuus, mutta pillun ollessa suora pohjaton putki,kuten monella suominaisella niin ei sellaista ole mielekästä paneskella lopunelämää.
        Tämä on karu totuus,mutta lantionpohjalihaksia treenaamalla tuollaista pillua ei saa muutettua erilaiseksi. Tällä kun ei ole mitään tekemistä tiukkuuden kanssa, vaan miltä se tuntuu. Ihan sama meneekö kolme sormea sisään kevyesti,kyllä väljistä on löytynyt hyviä panoja.
        Vaikka on paksu ja 7" pitkä isotattinen vehje,niin ei putkipillu tunnu hyvältä. Kyllä on välillä riipaissut sydämestäni,kun olen "joutunut" naista tuon pillun tunnottomuuden vuoksi vaihtamaan. Ei se ole helppoa tämä miehenkään elämä.


      • ?
        Huono mikä huono kirjoitti:

        Tuli selattua näitä juttuja ja miehenä voin kertoa yhden jutun. Se on miesten piireissä tabu tuo pillun huonous ja harvemmin sitä tulee naisille kerrottua, vaan jatkaa matkaa kohti seuraavaa.
        Itse olen jättänyt useita naisia juuri huonon panon vuoksi. Toki siinä on vaikuttanut kokonaisuus, mutta pillun ollessa suora pohjaton putki,kuten monella suominaisella niin ei sellaista ole mielekästä paneskella lopunelämää.
        Tämä on karu totuus,mutta lantionpohjalihaksia treenaamalla tuollaista pillua ei saa muutettua erilaiseksi. Tällä kun ei ole mitään tekemistä tiukkuuden kanssa, vaan miltä se tuntuu. Ihan sama meneekö kolme sormea sisään kevyesti,kyllä väljistä on löytynyt hyviä panoja.
        Vaikka on paksu ja 7" pitkä isotattinen vehje,niin ei putkipillu tunnu hyvältä. Kyllä on välillä riipaissut sydämestäni,kun olen "joutunut" naista tuon pillun tunnottomuuden vuoksi vaihtamaan. Ei se ole helppoa tämä miehenkään elämä.

        No millainen sen pillun sitte pitää olla? Voiko näin naisena itse saada mitenkään selville, että onko mulla nyt tuommoinen putki -pillu? Tahtoisin vaan tietää jo valmiiksi, niin voin luovuttaa ja todeta, että olen kelpaamaton seksiinkin, joten mitäpä turhia edes yrittää enää.


      • tuommoinen putki
        ? kirjoitti:

        No millainen sen pillun sitte pitää olla? Voiko näin naisena itse saada mitenkään selville, että onko mulla nyt tuommoinen putki -pillu? Tahtoisin vaan tietää jo valmiiksi, niin voin luovuttaa ja todeta, että olen kelpaamaton seksiinkin, joten mitäpä turhia edes yrittää enää.

        No millainen sen pillun sitte pitää olla?
        no sen pitää olla sopiva, halukas ja puhdas

        Voiko näin naisena itse saada mitenkään selville, että onko mulla nyt tuommoinen putki -pillu?
        noita putkipilluja on vain huonojen miesten puheissa, ei niitä ole naisilla joten ei voi olla sinullakaan.

        Kannattaako vetää herne nenään aina kun joltakin surkealta mieheltä pääsee tyhmyyksiä?


      • huono mikä huono
        tuommoinen putki kirjoitti:

        No millainen sen pillun sitte pitää olla?
        no sen pitää olla sopiva, halukas ja puhdas

        Voiko näin naisena itse saada mitenkään selville, että onko mulla nyt tuommoinen putki -pillu?
        noita putkipilluja on vain huonojen miesten puheissa, ei niitä ole naisilla joten ei voi olla sinullakaan.

        Kannattaako vetää herne nenään aina kun joltakin surkealta mieheltä pääsee tyhmyyksiä?

        Ei nainen saa tavaransa muotoa itse selville. Itse olet surkea tapaus,kun tuollaisia mietit. Ota nyt vaan se pienimunainen mies itsellesi, joka on tyytyväinen kun saa kerrankin elämässään pillua. :)
        Hyvä pillu on puhdas,lähes hajuton, maistuu happaman makealle, ja on sisältä ylöspäin kaartuva. Kunhan nyt ei koon 12 käsi sisään mene,niin koko on muuten passeli.
        Vastaan samalla tuolle alemmalle yhden naisen miehelle: Otan osaa, et ole päässyt testaamaan useampaa pillua. Säälittävää jäädä roikkumaan ekaan panoon. No, et tainnut saada ketään muuta.
        Kokeilemani naiset ovat kyllä pitäneet sessioista, mutta olen vaativa siitä mitä tulen lopun elämääni panemaan.. Olen jo varattu sen oikean kanssa, eli sen pituinen se.


    • tytteli--83

      No jos seksi oli syy eroon, olisin mieluummin kuullut sen ja haukkunut miehen pinnalliseksi paskiaiseksi (niinhän olisin kuitenkin tehnyt). Mutta kylläkait mies ois mieluummin kuullut tuon kun sen, että haukuin hänet hyväksikäyttäväksi paskaksi, joka tais koko ajan halutakkin vain kerta panoa?!?

    • pesisräpsä

      Itsekään en ole mikään maailman tiukin tai pienin. (En ole synnyttänyt, läski yms.). Lisäksi kostun tosi helposti ja paljon, mikä varmaan vie kitkaa pois.

      Mulla oli aikoinaan tosi isomunainen mies ja muistan, et ensimmäiset puoli vuotta seksi sattui. No eipä ole sattunut sen jälkeen, taisi siinä hommassa mennä paikat pilalle jossakin määrin. Olin nuori tyttö (17-vee) enkä varmaan oikein osannut vaatia kostumista jne.

      Sen jälkeen oli jokunen pienempikokoinen mies ja rehellisesti sanottuna kaikki muu oli kivaa, paitsi itse yhdyntä. Välillä tuli sellainen olo, että onko siellä sisällä edes mitään. Ihme kun sormet kuitenkin tuntuu hyvinkin, että en sitten tiedä?

      Onneksi löysin tieni yhteen hyvinvarustetun miehen kanssa, jonka kanssa kemiat natsaa myös. Ei tarvitse pelätä sattumista ja molemmista tuntuu hyvältä.
      Eli ehkä sunkin kohdalle sitten osuu sieltäkin päästä sopivampi mies ;)

    • kookas väline varast

      isot pillut on todellinen ongelma ei tiedä onko sisällä ja liian isot kyrvät on myytti

      • isoiitukka

        oon 3 mukulaa tehnyt ja aika "iso" tyttö olen...silti mun pimppaa kehutaan vieläkin vaik alan olla jo puumaikäinen. Kostun tosi paljon ja haluan sitä munaa... Aika moni mies on nyt sanonut että mulla on aivan ihana pillu, tiukka oikeista paikoista ja aika nopeeta ne kyl laukeekin sitten:) Kaiken järjen mukaanhan mulla pitäs sit olla aika löysä toosa, mut niin ei ole.... Ykskin laukesi vaikkei kerenny pukata kun kolme kertaa.... :) Tosi kestäviä miehiä ei hirveesti ole, mut kivalta sekin tuntuu jos tekee hyvää toiselle....


      • Tekn yo
        isoiitukka kirjoitti:

        oon 3 mukulaa tehnyt ja aika "iso" tyttö olen...silti mun pimppaa kehutaan vieläkin vaik alan olla jo puumaikäinen. Kostun tosi paljon ja haluan sitä munaa... Aika moni mies on nyt sanonut että mulla on aivan ihana pillu, tiukka oikeista paikoista ja aika nopeeta ne kyl laukeekin sitten:) Kaiken järjen mukaanhan mulla pitäs sit olla aika löysä toosa, mut niin ei ole.... Ykskin laukesi vaikkei kerenny pukata kun kolme kertaa.... :) Tosi kestäviä miehiä ei hirveesti ole, mut kivalta sekin tuntuu jos tekee hyvää toiselle....

        Onko Tekniikan Maailmakin testannut?


    • jukka80

      moi,en olee saanut vuoteen pillua ajattele,jos suostut voitas tavata ja pitää hauska viikonloppu yhessä,terv jukka:)

      • Anonyymi

        Onpa ihana mies tää jukka.vaikka en ole sama nainen kun tossa voitas tavata.missäpäin olet.nainen Nurmijärvi


    • siistäääähh

      mikä vittu o putkipillu

    • mr.VITUNNUOLIJA

      mitä löysempi:
      Sen parempi!

    • ukko_1

      Eiköhän tuo joutanut mennäkin.

    • nainentäällä

      miks löysä o parempi, tais olla vitsi.. mut huono semmonen.

      • kililii

        Olen mies ja 40 vuotta on ollu sama nainen ja sama pillu, yhden kerran siinä ajassa tähän mennessä olen vain sormea työntäny vieraaseen pilluun. En kyllä vaihtas "huono mikä huono" nimimerkin kanssa jos käy näin kun niitä naisia vaihtaa liian usein. Mulle varmaan kelpais jos vierasta haluaisin kaikki ne mitkä "hmh" on jättäny huonon pillun takia. Eihän nyt naisten pilluissa niin suuri ero voi olla etteikö ne kaikki tunnu hyvältä. Ja samalla kullilla "hmh" on pannu kaikki ne naisesan, onko sekään varma että kaikki ne sen naisetkaan on tykänny.

        Olkaa naiset huoletta, hyvät pillut teillä kaikilla on.


    • MONENLAISTANÄHTY...

      juu,tai ehkä sillä miehellä oli vaan liian pieni kulli!! pillut ne ny on suunnillee samallaisia mut kyrvissä ON EROJA!!!!!

    • ollut pillun

      ”Mies jätti pillun takia”
      Noin toimii viisas mies joka ajattelee kummankin parasta.

      Olisko mielestäsi pitänyti jatkaa huonon panon kanssa ja valittaa täälä, sttä naisellani on liian löysä?

      Ei muuta kun pimppi huoltoon ja uutta putkeen. Turha mennyttä on täällä haikailla

    • alana85

      Eti itselle oikea mies jolla on vähän elämänkokemustakin koska ei oikeat ihmissuhteet perustu pillulle ja kyrvälle . Seksi on tärkeää suhteessa mutta ei niin tärkeä. Olet vaan kohdannut sammakon mutta löyvvät varmasti vielä prinssisi :) Ja seksi on muutakin kuin laukeamista tai sitä lykkimistä :D Tää ääliö on halunnu sulta vaan sitä yhtä,onneksi on olemassa miehiä jotka haluaa m,uutakin ja aattelee muitakin kuin itseään ja omia halujaan

      • vaan sitä yhtä

        Ymmärsit aloittajan tekstin trkoitushakuisest väärin!

        ”on halunnu sulta vaan sitä”
        se meni näätsen niin, että ”tää ääliö” EI halunnut sitä ja molempien onneksi katkaisi suhteen


    • Isoa nyt

      Väljiä pilluja ei ole olemassakaan.Ne puheet on vain pienimunaisten poikasten juttuja. Terveisin Mikkelin mies 23 cm ja paksuuttakin löytyy.

    • jeeeeeeeeeeees

      Näin se on että pienimunasten puhetta vaan ;)

    • Svejk45

      Tosi kusipää, joka ei luultavasti kovasti sinuun ihastunut, vaan huomasi vain sinun kiinnostuksesi ja tilaisuutensa. ja kun vain pimpistä oli kysymys, esitti sitten oman mauttoman käsityksensä. Sosiaalisesti tai eettisesti täys nolla, jollaista ei ainakaan kannata haikailla. Etkä sinä mitään mokannut,vaan hän. Tietysti itsestä tuntuu paremmalta, jos osaat välttää tällaiset tunteettomat panomiehet jatkossa. Jos tuo arvio pimpistä olisi jollain lailla pitänyt paikkansa (mitä rohkenen epäillä), niin kyllä ratkaisu on helppo löytää, jos tunteita on.

    • tekniikajatalous

      Kyllä niitä muuten löysiä on mutten usko et varsinaisesti pillu on iso vaan pillun lihakset huonot (semmonen lärpättävä luukku pillu).

    • mies vailla nimeä

      :) Kemiat kohtas täydellisesti ja ootte seurustellu 2 viikkoa. Ensinnäkin, ette tunteneet toisianne kunnolla, ja jos tuo löysä pillu kommentti tuli puun takaa nii hyvinpä tunsit kaveris.. Itse seurustellu naisen kanssa, jolla pillu oli alussa vähän löysähkö. Huomasin että pitemmällä aikavälillä ku tunnettii paremmin nii se alko nauttii seksistä ja se pillu kappas vain kiristy ajan mittaan. En tiiä onko hän tehnyt jotain lihasharjotteita, mutta ite ainaki oon tykänny..

    • Anonyymi

      Teko syy oli AP:n äijällä. En usko kenenkään oikeasti noin ajattelevan ja olen tyrmistynyt, että halusi loukata toista moisella arvostelulla.

      Onhan tiukka pimppikin löysempi, kun nainen saanut orkun eikä päässyt/halunut enää lisää orkkuja, silloin lihakset ovat rentoina ja puristus löysä.

      Ja, jos vehkeet on eri paria, niin löytyy asentoja, jolla voi korjata asiaa, aitoa syytä eroon ei töstä saa tai sitten ukko on täys "mulkku"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe