Olisko joku nuori kiinostunu tulee mun isoo kiltii koiraa ulkoiluttaa ja
leikki sen seuraks esim kerran - kaks viikossa muutamaks tunniks ??
Voisin maksaa siitä pikkusen taskuraa ja tietysti matkat maksan myös.
Asun hyvien kulkuyhteyksine varrella lähellä Hesan keskustaa.
Voit kertoo itsestäs suoraan s-postiini. [email protected]
Koiralle ulkoiluttajaa
6
395
Vastaukset 6
- Nuori opiskelija
Voiko viikon loppuisin tulla hoitaa
- Karhutäti
Namusetä!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9277143
Viimeksi tämä sama miespuuma oli vonkaamassa "kämppäkaveria". - Tui mies on...
60-62 vuotias leski, joka asuu Helsingin Haagassa. Työskennellyt mm.aikuisviihde alalla... Tiedän hänestä kaiken tarpeellisen, ja kehotan kaikkia olemaan ottamatta yhteyttä tähän pervoon. Ei halua muuta kuin saada sut (nuoren tytön/naisen) luokseen "leikkimään" koiransa kanssa, samaan aikaan kun istuu sua vastapäätä tuijottelemassa sua kiimasta jäykkänä kuvitellen vähän kaikenlaista... En suosittele tälle miehelle "töihin" menemistä, en todellakaan...
Nimimerkki: Kokemuksen syvällä rintaäänellä... - jake jakomäki
paska puhetta äijä haluu jeesaa naista raha pulassa olevaa!
- 15, ei 16
Älkääs nyt, kelpaa hänelle välillä vähän vanhempikin, varsinkin jos itse pääsee rahapulassaan jeesattavaksi.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9678346#comment-48697038
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011075Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni65917- 77898
- 71775
- 67711
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40705- 44617
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34607- 51569
- 42541