Moi..Olen kiva ja komea kuuskymppinen leskimies Helsingistä ja etsin kivaa matkaseuraa.
Rikkaasta ja varakkaasta naisesta joka maksaa matkan ja ylläpidon pohjosessa tai etelässä.
Aikaa olisi milloin vaan lähteä, tietty kutsu kivalle mökillesikin sopii omaksi Vihtoriksi. ;-)
Voit vastata suoraan s-postiini: [email protected]
ISO-jortikka
5
694
Vastaukset
- 1+1
Hmmm .. taitaa komeakin kuuskymppinen olla hieman liian vanha mamin pikku puudeliksi tai satunnaiseksi .. saunanlämmittäjäksi:D
Ja PA:kin olet, vailla töitä, vaiko ihan jo eläkkellä? Asiat eivät taida olla oikein mallillaan jos tuohon ikään on vielä heittäydyttävä allinclusive-ylläpidettäväksi seuralaiseksi. - Varakas mies
Hah, hah, vanha huora, kyllä on synkkää.......
- 21
No jos minun pitäisi valita teidän väliltänne, niin kyllä tuo mr. Jortikka kuulostaa kuitenkin huomattavasti kivemmalta ja hauskemmalta matkaseuralta kuin sinä.
- PS.Voimassa vielä
21 kirjoitti:
No jos minun pitäisi valita teidän väliltänne, niin kyllä tuo mr. Jortikka kuulostaa kuitenkin huomattavasti kivemmalta ja hauskemmalta matkaseuralta kuin sinä.
Vataan 21:lle Kiitos kannustuksestasi noita kateellisii ja
jotka ei itse uskalla kertoo miten asiat on ja mitä haluaa,
ne on varmaan jotain paskahousuja mut leikki tääl rikkaita
ja ne on niitä ( onks Viljoo näkyny ).
mä uskallan ehdoittaa ja kertoo aina asiana niiku ne on ;-) - 15, ei 16
PS.Voimassa vielä kirjoitti:
Vataan 21:lle Kiitos kannustuksestasi noita kateellisii ja
jotka ei itse uskalla kertoo miten asiat on ja mitä haluaa,
ne on varmaan jotain paskahousuja mut leikki tääl rikkaita
ja ne on niitä ( onks Viljoo näkyny ).
mä uskallan ehdoittaa ja kertoo aina asiana niiku ne on ;-)Sinä puolestasi taidat haluta aina vain kaikkialla, kaikkien kanssa, sukupuolesta, suuntauksesta ja iästä piittaamatta?
Nimimerkki vain vaihtuu, sama veijari ...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9741891
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673478- 152166
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231510Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701251- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010- 471004