Joko on kevättä

Satumainen.Nainen

rinnassa?;) Miten se ilmenee sinulla?
Onko jotain erityisiä omia juttuja, joihin innostut keväisin? Vai vaikuttaako mitenkään?
Miehille kait se autokuume on kevään merkki? Naisille laihdutus tms...:)

113

217

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan eteläsuomessa on kevät jo pitkällä, täällä keskemmällä paksu lumipeite kattaa vielä maan.
      Kevät on vuoden parasta aikaa, se kevät jolloin luonto alkaa heräämään, ensimmäiset kukkaset ilmestyvät, puut putkahtelevat hiirenkorville.

      Kevällä herään elämään, virtaa tuntuu riittävän vaikka mihin.
      Keväisin on ihan pakko muuttaa huonekalujen järjestystä, tehdä edes jotain pientä sisustuspuuhaa, vaihtaa verhot... Kevät vetää myös ulos, pihamaalle ja puutarhahommiin. Kuukauden verran vielä kun malttaa odotella, niin ollaan jo kunnon keväässä täälläkin :)

      • Sitä herää ikäänkuin karhu talviunilta katselemaan maailmaa uusin silmin.:)
        Kumma vaikutus tuolla valolla on ihmismieleen. Tai siis toisille positiiviinen, mutta onhan heitäkin, joille se vaikutus on negatiivinen.
        Ei kuitenkaan ole sitä autokuumetta ollut teidän perheessä?:)


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Sitä herää ikäänkuin karhu talviunilta katselemaan maailmaa uusin silmin.:)
        Kumma vaikutus tuolla valolla on ihmismieleen. Tai siis toisille positiiviinen, mutta onhan heitäkin, joille se vaikutus on negatiivinen.
        Ei kuitenkaan ole sitä autokuumetta ollut teidän perheessä?:)

        Kuumetta on, kaks päivää aikaa saada huusholli kuntoon kun sisko saapuu.
        Nyt kostautuu aikaisempi laiskuus, mutta onneks ens yö on jo pitenpi, jää paremmin aikaa touhuta;))
        http://www.youtube.com/watch?v=JGb5IweiYG8


      • Puhurix

        Ei se täällä etelämmässäkään vielä niin paljon ole sulanu toi lumipeite.


      • bar.sinistra kirjoitti:

        Kuumetta on, kaks päivää aikaa saada huusholli kuntoon kun sisko saapuu.
        Nyt kostautuu aikaisempi laiskuus, mutta onneks ens yö on jo pitenpi, jää paremmin aikaa touhuta;))
        http://www.youtube.com/watch?v=JGb5IweiYG8

        Eikös se ole kiva, kun tulee joku kylään...se pakottaa ryhdistäytymään ja siivoomaan?;)
        Minä aina varoitan poikaani, että olen tulossa...sitten se siivoo, ennen äidin saapumista tupatarkastukselle.:D Tosin pitäis vierailla useammin, jotta niitä siivouspäiviä olisi useampiakin vuodessa.:)
        Älä ota stressiä, laitat vaan mopin heilumaan...kyllä se siitä pikkuhiljaa alkaa näyttää hyvältä.;)


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Sitä herää ikäänkuin karhu talviunilta katselemaan maailmaa uusin silmin.:)
        Kumma vaikutus tuolla valolla on ihmismieleen. Tai siis toisille positiiviinen, mutta onhan heitäkin, joille se vaikutus on negatiivinen.
        Ei kuitenkaan ole sitä autokuumetta ollut teidän perheessä?:)

        Ei minulle tule autokuumetta keväisin.
        Pidän autoa pelkästään kulkuvälineenä. Jos jotain ostamaan mielin, niin mattoja ja verhoja :)


    • Puhurix

      Mulle se oma juttu keväisin on aamulenkkeily ennen töihin menoa. Siis joudunhan talvellakin viemään koirat aamulla lenkille, mut nyt tehdään pitempää lenkkiä ja ollaan jo aamusta pirteämpiä kuin oikein pimeään aikaan.

      • No sen pirteyden olen huomannut jo itsestänikin aamu-unisena ihmisenä...sitä jopa herää omin voimin ilman kymmentä herätyskelloa.;)


      • Puhurix
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        No sen pirteyden olen huomannut jo itsestänikin aamu-unisena ihmisenä...sitä jopa herää omin voimin ilman kymmentä herätyskelloa.;)

        Valon voima on mahtava.


    • oikea.heippa

      Tjaa-a. Eipä ole tuntunut vielä missään:) Ei pistoksia, ei pistokkaita. Kai se sieltä tulee. Minuutin mittainen vitutus oli päivällä kun posti tuli. Kysymyksessä eräs puoli virallinen asia. Vastaus miinus peukalo:))) Mutta positiivisena ihmisenä ajattelin asian voitokseni. Pitemmässä juoksussa.

      • Eikö mitään värähdyksiä ole missään?;)
        No sulla on aika lyhyitä nuo vitutusjaksot, hyvä niin.:)
        Verottajako lähestyi ikävällä tavalla?


      • oikea.heippa
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Eikö mitään värähdyksiä ole missään?;)
        No sulla on aika lyhyitä nuo vitutusjaksot, hyvä niin.:)
        Verottajako lähestyi ikävällä tavalla?

        Ei ollut verottaja. Verottaja on jättänyt meikäläisen melkeen rauhaan. Toisekseen ei verottaja ahdistele tähän aikaan. On luppojakso. Viimeksihän se palautti jotain. En edes muista mitä 200 - 300 kai se oli.
        Joo ei ole sellaista kestovitutusoireyhtymää:) Purkaukset ovat ex tempore äkillisiä.


      • oikea.heippa kirjoitti:

        Ei ollut verottaja. Verottaja on jättänyt meikäläisen melkeen rauhaan. Toisekseen ei verottaja ahdistele tähän aikaan. On luppojakso. Viimeksihän se palautti jotain. En edes muista mitä 200 - 300 kai se oli.
        Joo ei ole sellaista kestovitutusoireyhtymää:) Purkaukset ovat ex tempore äkillisiä.

        Ihan mukavaa kuulla, että on äkillisiä purkauksia, eikä mitään kestosellaista.;)
        Minä olen aikatavalla samanlainen, suutun kyllä hyvinkin nopeasti, mutta lepyn myös äkkiä ja unohdan, enkä ole pitkävihainen.:)


    • ingaliina

      No mulle ainakin tulee niin levoton olo ja mieli tehdä monia asioita yhtäaikaa:)
      Kukkia uusia tekee mieli ostella.Pistokkaitakin voisi laittaa.
      Niin paljon on kyllä asioita mitä mielellään tekisi innolla kun vaan ehtisi.Ja kevät on kuitenkin niin lyhyt.

      • Mulla on vähän samaa vikaa eli liikaa ajattelee tuo pää, itse ei tahdo pysyä tahdissa mukana enää.;D
        On pakko stopata itseään pysymään aisoissa.:)


      • ingaliina
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Mulla on vähän samaa vikaa eli liikaa ajattelee tuo pää, itse ei tahdo pysyä tahdissa mukana enää.;D
        On pakko stopata itseään pysymään aisoissa.:)

        Kyllä vain on tressaavaa sekin kun haluaisi tehdä kaikkea mitä ei talvella voi ja
        kuitenkin huomaa että joutuu jättämään tekemisiä pois.
        Auringosta ainakin pitäisi ehtiä nauttimaan ja kun nyt on niin puhdas lumikin vielä.Ainakin täällä..

        Munkin puolesta Onnittelut Pahallepenalle tuohon alakertaan:)


      • ingaliina kirjoitti:

        Kyllä vain on tressaavaa sekin kun haluaisi tehdä kaikkea mitä ei talvella voi ja
        kuitenkin huomaa että joutuu jättämään tekemisiä pois.
        Auringosta ainakin pitäisi ehtiä nauttimaan ja kun nyt on niin puhdas lumikin vielä.Ainakin täällä..

        Munkin puolesta Onnittelut Pahallepenalle tuohon alakertaan:)

        Kyllä sitä oppii ajan kanssa säästämään itseäänkin, kun monen kantapään kautta opettelee, ettei mitenkään kerkiä kaikkeen siihen, mitä suuruudenhulluudessaan suunnittelee.:)


    • pahapena

      Mulle pukkas het kevättä rintaan, ku just hokasin, et mulhan on ollu nimmarit koht 19 tuntii :). Pistivät viel kevätpäiväntasauksen juhlan kunniaks :) Nyt tul kiirus kaffeepöydän laittoon :)

      • No perskeles, eikä kukaan tollo ole tajunnut onnitellakaan.;)
        Onnea onnea onnea vaan, punainen tupa ja perumaa.;)
        Ja halit päälle.:)


      • oikea.heippa
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        No perskeles, eikä kukaan tollo ole tajunnut onnitellakaan.;)
        Onnea onnea onnea vaan, punainen tupa ja perumaa.;)
        Ja halit päälle.:)

        Samoin Pahiksella pahan paljon runsaasti onnea, että nimmareiden loppuiltakin sujuu ja miks ei sujuisi mukavasti kahvin merkeissä.


      • pahapena
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        No perskeles, eikä kukaan tollo ole tajunnut onnitellakaan.;)
        Onnea onnea onnea vaan, punainen tupa ja perumaa.;)
        Ja halit päälle.:)

        Mitäs noist onnitteluis, mut toi hali lämmittää :). Pottumaa taitaapi viel olla lumen alla :(


      • oikea.heippa
        oikea.heippa kirjoitti:

        Samoin Pahiksella pahan paljon runsaasti onnea, että nimmareiden loppuiltakin sujuu ja miks ei sujuisi mukavasti kahvin merkeissä.

        Nyt sun Pena pitäisi löytää Benita niminen naisystävä, niin teillä olisi nimmarit yhtä aikaa.


      • pahapena
        oikea.heippa kirjoitti:

        Samoin Pahiksella pahan paljon runsaasti onnea, että nimmareiden loppuiltakin sujuu ja miks ei sujuisi mukavasti kahvin merkeissä.

        Thäks, oikee.heippa. mut älä sä tuu halii :)


      • pahapena
        oikea.heippa kirjoitti:

        Nyt sun Pena pitäisi löytää Benita niminen naisystävä, niin teillä olisi nimmarit yhtä aikaa.

        Jos sulle O / H tulee lisää sähköpostii siel Keniast, kysäses morsmaikultas, onks yhtään Benitaa sielpäin :))


      • oikea.heippa kirjoitti:

        Nyt sun Pena pitäisi löytää Benita niminen naisystävä, niin teillä olisi nimmarit yhtä aikaa.

        Oi Benita...oi Benita..eikun Pepita oli sen laulun nimi...yritin hakea youtubesta, en löytänyt biisiä...olikohan se Kake Randelinin vai Tapani Kansan biisejä?


      • pahapena kirjoitti:

        Mitäs noist onnitteluis, mut toi hali lämmittää :). Pottumaa taitaapi viel olla lumen alla :(

        Ollos hyvä vaan.;)
        Päästäänkö kakkukaffelle?;)


      • Onnittelut :) Mä oon niin ujo etten tohdi halata....vielä :))


      • pahapena
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Ollos hyvä vaan.;)
        Päästäänkö kakkukaffelle?;)

        Juu, mul on toi leipominen viel kesken, käyks porokahvi :))


      • pahapena kirjoitti:

        Juu, mul on toi leipominen viel kesken, käyks porokahvi :))

        No ilman muuta käy, mä en ole nirso.;)
        Siis kahvin suhteen.;D
        Käännyn hetkeksi telkkarin äärelle odotelemaan kahvin valmistumista.;)


      • pahapena
        TaikisN kirjoitti:

        Onnittelut :) Mä oon niin ujo etten tohdi halata....vielä :))

        Ujohan miekii oon, mut halii oottelen syvän pamppaillen :)


      • oikea.heippa
        pahapena kirjoitti:

        Jos sulle O / H tulee lisää sähköpostii siel Keniast, kysäses morsmaikultas, onks yhtään Benitaa sielpäin :))

        Ilman muuta kysyn Kenian missiltä, onko siellä vapaana ensimmäistä perintöprisessaa jolla myös olisi perintörahoja kuten Mayalla. Nyt vaan ei ole Maya ehtinyt vastaamaan. On varmaan paneutunut intenssiivisesti Yliopisto tutkimuksiin:) Toivottavasti siellä on Benita nimisiä ja äkkiäkös siellä nimensä vaihtaa.


      • oikea.heippa
        pahapena kirjoitti:

        Thäks, oikee.heippa. mut älä sä tuu halii :)

        Joo. Olen sen verran vanhanaikainen että miesten kanssa ei halita. Jämäkkä käden puristus tai morjestus riittää. Naisia halatessa taas ei meinaa irti päästä:) Jompi kumpi jumittaa.


      • pahapena
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        No ilman muuta käy, mä en ole nirso.;)
        Siis kahvin suhteen.;D
        Käännyn hetkeksi telkkarin äärelle odotelemaan kahvin valmistumista.;)

        Jaahas, sitä kateltiin salkkareita :)


      • juon Grandia nimipäiväsi kunniaksi ,. :P
        onneksi vanha kunnon Kari Grandi ei ole kadonnut kauppojen hyllyiltä ,.


      • pahapena kirjoitti:

        Jaahas, sitä kateltiin salkkareita :)

        Huomenta.:) Minä unohduin katselemaan salkkareita ja kaikkee muutakin illalla.;)
        Kävin saunassakin.=)


      • kysyä saa.
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Huomenta.:) Minä unohduin katselemaan salkkareita ja kaikkee muutakin illalla.;)
        Kävin saunassakin.=)

        Muistikko että eilen oli tissipäivä, tarkistikko et on tallella ?


      • kysyä saa. kirjoitti:

        Muistikko että eilen oli tissipäivä, tarkistikko et on tallella ?

        Tottahan toki ne ovat tallessa, kuten aina ovat olleetkin.;)


      • kysyä saa.
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Tottahan toki ne ovat tallessa, kuten aina ovat olleetkin.;)

        Koskahan me miehet saadaan pallipäivät :-)


      • O / H
        kysyä saa. kirjoitti:

        Koskahan me miehet saadaan pallipäivät :-)

        Mulla on kaksikin kappaletta. Pyörät alla ja kumireunat. Meinaan sellaisia palleja, joihin noustaan seisomaan eli jalkojen jatkeita. Kun niihin nousee pyörät menee sisään ja palli seisoo tukevasti lattialla. Voi niissä istuakin. Punainen ja sininen palli.


      • O / H kirjoitti:

        Mulla on kaksikin kappaletta. Pyörät alla ja kumireunat. Meinaan sellaisia palleja, joihin noustaan seisomaan eli jalkojen jatkeita. Kun niihin nousee pyörät menee sisään ja palli seisoo tukevasti lattialla. Voi niissä istuakin. Punainen ja sininen palli.

        Kyllä tuollaisten päivien keksijä on joku sovinisti tai tyhmääkin tyhmempi kana-aivo.:)


      • O / H
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Kyllä tuollaisten päivien keksijä on joku sovinisti tai tyhmääkin tyhmempi kana-aivo.:)

        Varmaan alun alkaen jotain sisäpiirin juttuja josta on kehitetty oma hauskuus, olevinaan ja nimetty, osoittaen sivistymättömyyden totaalisesti.


      • Ahaa..ei taida olla youtubessa tuota biisiä. Täytyy kuunnella.:)


    • Jokupahan vaan

      Kevätsiivous, pitää pestä ikkunat, seinät, kaapit, tuulettaa komerot, vaihtaa verhot, pestä matot.

      Kukan taimien kasvatusta ym.

      Iltakahffeet tuli juotua tuossa äskettäin.

      Täällä on koko päivän tuuleskellut aika reippaasti ja oli lämmintäkin 3 astetta, ei sateita ainakaan vielä.

      • ingaliina

        Kyllä sitä kaikenlaista touhua riittää näin keväällä.

        Minulla taisi kukantaimien kasvatus jäädä.No tai kyllähän vielä ehtii.
        Ootko ehtinyt tänään pilkillä käymään?

        Täälläkin oli 2 astetta jo kuuden aikaan.


      • oikea.heippa

        Jotenkin sitä tulee tuijoteltua jo ikkunoihin ja harmaushan sieltä väleistä paljastuu iltapäivän heijastuksessa. Pian on vuoden ensimmäinen pesukierros ikkunoihin. Keskikesällä toinen, sisä ja ulkopinnat ja loppu syksystä kolmas kaikki pinnat, vaik ne ei enää näy silleen kun alkaa olla syksyn pimeydet.
        Perussiivous on kunnossa. Ai niin, lattioiden vahaus voisi olla paikallaan nyt keväällä.


      • pahapena
        oikea.heippa kirjoitti:

        Jotenkin sitä tulee tuijoteltua jo ikkunoihin ja harmaushan sieltä väleistä paljastuu iltapäivän heijastuksessa. Pian on vuoden ensimmäinen pesukierros ikkunoihin. Keskikesällä toinen, sisä ja ulkopinnat ja loppu syksystä kolmas kaikki pinnat, vaik ne ei enää näy silleen kun alkaa olla syksyn pimeydet.
        Perussiivous on kunnossa. Ai niin, lattioiden vahaus voisi olla paikallaan nyt keväällä.

        Kyllähän toi kevätaurinko paljastaa pienimmätkin talven " lintsaukset ". Täytyis kai ens viikonloppuna ottaa itteesä niskasta kiinni ja pistää paikat kuntoon. Onnex ei omista mitään kartanoo :)


      • Jokupahan vaan
        ingaliina kirjoitti:

        Kyllä sitä kaikenlaista touhua riittää näin keväällä.

        Minulla taisi kukantaimien kasvatus jäädä.No tai kyllähän vielä ehtii.
        Ootko ehtinyt tänään pilkillä käymään?

        Täälläkin oli 2 astetta jo kuuden aikaan.

        En ehtinyt tänään pilkille, vaikka mieli teki kovasti. Oli kaikenlaista muuta tekemistä.


      • Kauheen listan luettelit itsellesi, tuli mullekin hiki pintaan tuosta jo.;)


    • ingaliina

      Jotkut pääsee niin vähällä siivouksesta että yhdessä viikonlopussa tekee
      kevätsiivouksen.Kateeksi käy:) Mulla menee varmaan viikko kun kaikki paikat
      on käynyt läpi.

      • pahapena

        Eihän täs yksikseen asues tota ylimäärästä roinaa kerry, perussiivous kerran viikos. Kevätsiivoukses toi ikkunanpesu ei oikeen nappaa, menee uusiks lumien sulettua, ku harjakoneet käy pörräämässä. Eikä noit neliöitäkään oo mielettömästi, siinä sen salaisuus :)


      • No mulla se kestää parisen vuotta yleensä tuo kevätsiivous.;D


    • ingaliina

      Niin ja kun tietää että itse joutuu siivoamaan niin ei sitten niin sotkekkaan paikkoja.

    • Aivan ekaksi; Oikein paljon onnea Pentille!
      Ja tokaksi; toi keväthuuma.. no.. huomenna ostan auton. Toisella silmällä seuraan päivittäin lumipenkkojen mahdollista madaltumista. Ja muistelen, kuin lämmin oli viimekeväänä kun ekan kerran ajeltiin.. vissiin kuitenkin vähän lämpösempi ku toistaseks. Laihduta en tänäkään keväänä.
      Jaa niin, vihree ja keltanen on värit joista innostun keväisin! Ja oranssi!;)

      Asiasta lipunmyyntiin; on toi tekniikka ihmeellistä.. hommasin äsken liput tän vuoden SaaristoOpen'iin.. ihan vaan itte printtasin, jahka olin ensin käyny maksaas 42€ verkkopankissa. Miettikääs vähän miten noi jutut hoidettiin kymmenen vuotta sitte.. on se hianoo!

      • o-ho / oikea.heippa

        Moi a-v. Pitkästä aikaa (?) Vai lyhyestä aikaa:) Pääasia että suakin näkee.


      • O / H
        o-ho / oikea.heippa kirjoitti:

        Moi a-v. Pitkästä aikaa (?) Vai lyhyestä aikaa:) Pääasia että suakin näkee.

        Totta, monet asiat ovat helppoja tänään, netissä.


      • o-ho / oikea.heippa kirjoitti:

        Moi a-v. Pitkästä aikaa (?) Vai lyhyestä aikaa:) Pääasia että suakin näkee.

        Heippa Heippa;)
        Musta on tainnu tulla vähä sellanen tuurikirjoittelija.. lueskelen toki mut en kehtaa vastata ku tuttujen ketjuihin;)


      • oikea.heippa.
        a-v kirjoitti:

        Heippa Heippa;)
        Musta on tainnu tulla vähä sellanen tuurikirjoittelija.. lueskelen toki mut en kehtaa vastata ku tuttujen ketjuihin;)

        Mutta täällään kaikki ovat tuttuja;) Ainakin melkein. Tunnistettavissa pääosin.


      • oikea.heippa. kirjoitti:

        Mutta täällään kaikki ovat tuttuja;) Ainakin melkein. Tunnistettavissa pääosin.

        Mää ketään tunne.. paitti sut ja Satumaisen mukavan naisen;)
        Mä pelkään et noi sanoo mulle et "oo hilijaa".. siks on parempi olla hiljaa jo valmiiksi;)


      • O / H
        a-v kirjoitti:

        Mää ketään tunne.. paitti sut ja Satumaisen mukavan naisen;)
        Mä pelkään et noi sanoo mulle et "oo hilijaa".. siks on parempi olla hiljaa jo valmiiksi;)

        Ohhan Pahiskin tääl ja "huuga haaga" ja moni muu. Kenenkään ei tarvitse vaieta seurakunnassa ja kaikkea mitä sanot, ei käytetä todisteena sinua vastaan;)))
        Mutta voi paltoja seuratakin, ihan lueskellen. Niin tulee tehtyä välillä. Aina ei ole sanottavaa tai ei jaksa välttämättä.


      • Huomenta kultaseni.;)
        Minä ostelen kans liput verkkopankin kautta ja sähköpostiin tulee se lippu tai postissa.:)
        Vai auton ostokuume on iskenyt?;) Mulla ei onneksi vielä, ei pariin vuoteen ainakaan...sitten onkin jo pikkupakko vaihtaa uudempaan.:)


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Huomenta kultaseni.;)
        Minä ostelen kans liput verkkopankin kautta ja sähköpostiin tulee se lippu tai postissa.:)
        Vai auton ostokuume on iskenyt?;) Mulla ei onneksi vielä, ei pariin vuoteen ainakaan...sitten onkin jo pikkupakko vaihtaa uudempaan.:)

        Iltapäivää ihana;)
        Mitä sun autokuumeeseen tulee, sen on syytäkin pysyä poissa vielä pari vuotta..;)
        Ostin eilen karvanopat.. ensin mietin, voinksmä.. sitte tuumasin; mitä helvettiä, mun auto, mun karvanopat, mun elämä! Nyt sitte kattelen onnellisena kun ne heiluu siinä;)


      • O / H
        a-v kirjoitti:

        Iltapäivää ihana;)
        Mitä sun autokuumeeseen tulee, sen on syytäkin pysyä poissa vielä pari vuotta..;)
        Ostin eilen karvanopat.. ensin mietin, voinksmä.. sitte tuumasin; mitä helvettiä, mun auto, mun karvanopat, mun elämä! Nyt sitte kattelen onnellisena kun ne heiluu siinä;)

        Ostiksä ensin karvanopat:) Ja auton myöhemmin:) Ai niin, onhan sulla vielä vanha menopeli ennen uutta.


      • O / H kirjoitti:

        Ostiksä ensin karvanopat:) Ja auton myöhemmin:) Ai niin, onhan sulla vielä vanha menopeli ennen uutta.

        Eikäku mä oon ajellu tolla samalla jo puoli vuotta, ostin sen vasta tänään;)
        Mut ensin ostin ne nopat, todellakin. Hianot nopat. Varmaan koko kylässä ei oo yhtä hianoja. Haisevatki niin lujaa et mielellään pitää ainakin yhden ikkunan auki.. no, ehkä ne haisee ittensä loppuun ennenpitkää;)


      • pahapena

        Moikka a-v !
        Ekaks: thäks
        Tokaks: mul toi keväthuuma tasaantu sen verran, ku vilkasin lompuukiin, et kattelen vaa noit sandaalien värejä :))


      • pahapena kirjoitti:

        Moikka a-v !
        Ekaks: thäks
        Tokaks: mul toi keväthuuma tasaantu sen verran, ku vilkasin lompuukiin, et kattelen vaa noit sandaalien värejä :))

        Oleppas Pena hyvä;)
        Tosta tuli mieleen; tiedätkö mikä auttaa parhaiten autokuumeeseen?
        Hinkkaat tyhjällä lompuukilla ottaa. Kuume laskee ja tuut järkiis;)


      • a-v kirjoitti:

        Iltapäivää ihana;)
        Mitä sun autokuumeeseen tulee, sen on syytäkin pysyä poissa vielä pari vuotta..;)
        Ostin eilen karvanopat.. ensin mietin, voinksmä.. sitte tuumasin; mitä helvettiä, mun auto, mun karvanopat, mun elämä! Nyt sitte kattelen onnellisena kun ne heiluu siinä;)

        Mullapas on wunderbaum.;)
        Vähästä sitä ihminen on loppupelissä onnellinen, sä todistit juuri sen.;))
        Töissä käväsin ja zumbailemassa...kaipa tästä vielä saunaan pitää rahdata ittensä ja sitten peiton alle.:)
        Hauskaa iltaa sulle.:)


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Mullapas on wunderbaum.;)
        Vähästä sitä ihminen on loppupelissä onnellinen, sä todistit juuri sen.;))
        Töissä käväsin ja zumbailemassa...kaipa tästä vielä saunaan pitää rahdata ittensä ja sitten peiton alle.:)
        Hauskaa iltaa sulle.:)

        Ai sulla on wunderbaum.. hieno homma!;)
        Näin on, mäkin hymyilen nykyään kokoajan kun ajan.. eikä siihen tarvittu terapeuttia eikä kalliita lääkkeitä.. ainoastaan karvanopat, 2,95€..

        Mä kävin jo, säkin varmaan jo kävit. Ehkä me vielä joskus mennään yhdessä;)
        Kauniita unia jos oikeesti aiot jo peiton alle;)


      • O / H
        a-v kirjoitti:

        Ai sulla on wunderbaum.. hieno homma!;)
        Näin on, mäkin hymyilen nykyään kokoajan kun ajan.. eikä siihen tarvittu terapeuttia eikä kalliita lääkkeitä.. ainoastaan karvanopat, 2,95€..

        Mä kävin jo, säkin varmaan jo kävit. Ehkä me vielä joskus mennään yhdessä;)
        Kauniita unia jos oikeesti aiot jo peiton alle;)

        Mulla ei ole kuin jotain tupsukkeita, dödö suitsuketta, alkoholitonta, luomua, joita olen ostanut reissuista. Harvoin käytän niitäkään. Välillä tuoksun miehekkäästi perus hielle, joskaan en luotaan työntävästi:) Kai?


      • mie vaan.;)
        a-v kirjoitti:

        Ai sulla on wunderbaum.. hieno homma!;)
        Näin on, mäkin hymyilen nykyään kokoajan kun ajan.. eikä siihen tarvittu terapeuttia eikä kalliita lääkkeitä.. ainoastaan karvanopat, 2,95€..

        Mä kävin jo, säkin varmaan jo kävit. Ehkä me vielä joskus mennään yhdessä;)
        Kauniita unia jos oikeesti aiot jo peiton alle;)

        No kauniita unia sinnekin, olen tässä nyt vaiheessa eli menossa nukkumaan.;)
        Meillä on halvat huvit, vaikkei hulluja ollakaan...heh hee...hulluilla ne on ilimaset nääs.:D


      • mie vaan.;)
        O / H kirjoitti:

        Mulla ei ole kuin jotain tupsukkeita, dödö suitsuketta, alkoholitonta, luomua, joita olen ostanut reissuista. Harvoin käytän niitäkään. Välillä tuoksun miehekkäästi perus hielle, joskaan en luotaan työntävästi:) Kai?

        Eihän sitä itse huomaa, ennenkuin muut huomauttaa.;)
        Oletko käynyt naisen likellä..siis ihan likellä?;)
        Haisin kyllä itsekin todella hikiseltä tänään illalla, mutta nyt tuoksun niin ihanan puhtoiselta ainakin aamuun saakka.;D


      • O / H
        mie vaan.;) kirjoitti:

        Eihän sitä itse huomaa, ennenkuin muut huomauttaa.;)
        Oletko käynyt naisen likellä..siis ihan likellä?;)
        Haisin kyllä itsekin todella hikiseltä tänään illalla, mutta nyt tuoksun niin ihanan puhtoiselta ainakin aamuun saakka.;D

        Joudun tuolla livessä menemään monienkin naisten liki, no en mene sinne hikisenä sentään, mutta päivän aikana voi hieman hikoilla. Riippuu paljonko joutuu liikkuu.
        No en sentään mene ihoon tai tekstiileihin kiinni. Eikä meikällä tuoksahda oikeastaan kuin kainalohiki. Esimerkiksi jalat ei ollenkaan, saati muu vartalo.
        Vaan on se puhtaus silti puoli kauneutta/komeutta. Toinen puoli ruokaa. Mihin tässä enää tarvitaan syömistä:)


      • O / H
        mie vaan.;) kirjoitti:

        No kauniita unia sinnekin, olen tässä nyt vaiheessa eli menossa nukkumaan.;)
        Meillä on halvat huvit, vaikkei hulluja ollakaan...heh hee...hulluilla ne on ilimaset nääs.:D

        Pian taidan kellahtaa minäkin. Tässä on taas ollut sellaista normaalia vuorokausi rytmiä, jälleen.
        (Onpas ulkona äkäisiä tuulen puhureita, äkillisiä. Puhisee ja iskee ikkunaan välillä).


      • mie vaan.;)
        O / H kirjoitti:

        Joudun tuolla livessä menemään monienkin naisten liki, no en mene sinne hikisenä sentään, mutta päivän aikana voi hieman hikoilla. Riippuu paljonko joutuu liikkuu.
        No en sentään mene ihoon tai tekstiileihin kiinni. Eikä meikällä tuoksahda oikeastaan kuin kainalohiki. Esimerkiksi jalat ei ollenkaan, saati muu vartalo.
        Vaan on se puhtaus silti puoli kauneutta/komeutta. Toinen puoli ruokaa. Mihin tässä enää tarvitaan syömistä:)

        No syödään sitten, kun ei olla puhtaita, niin siinä se kompensoituu.;)


      • mie vaan.;)
        O / H kirjoitti:

        Pian taidan kellahtaa minäkin. Tässä on taas ollut sellaista normaalia vuorokausi rytmiä, jälleen.
        (Onpas ulkona äkäisiä tuulen puhureita, äkillisiä. Puhisee ja iskee ikkunaan välillä).

        Kyllähän tuo jo vätystääkin, joten hyvän yön toivotukset heitän jo samalla tähän.:)
        Aamulla pitää olla skarppina kuitenkin.;)


    • Juu, niinhän onkin, Pahis ja Huga;)
      Aikaisemmasta palsta-elämästä oppineena epäilen et kaikkee sanomaani nimenomaan käytetään jossainvaiheessa mua vastaan.. ihan ku mä viidentoista lapsen yksinhuoltajana jne. välittäisin;)
      No juu, sellasta mullakin on viimeaikoina ollu etten oo jaksanu vastailla.. tajusin just et enskuun 12. jälkeen mä voin heittäytyä täysin rinnoin kaikenlaiseen turhanaikaiseen nettihäröilyyn.. ei enää läksyjä eikä etätehtäviä.. ihan vaan kaikkee jonninjoutavaa;)
      Saas nähdä, pykääntyykö se luovuus siitä sitte..

      • yx kuikuilija

        Kyllä se siitä pökkääntyy, tai siis pykääntyy. Aivan varmasti.


      • yx kuikuilija kirjoitti:

        Kyllä se siitä pökkääntyy, tai siis pykääntyy. Aivan varmasti.

        Taitaa olla tuttu kuikuilija.. sori kun oon ollu niin vaisu viimeaikoina.. sori.


      • Yx Kuikuilija
        a-v kirjoitti:

        Taitaa olla tuttu kuikuilija.. sori kun oon ollu niin vaisu viimeaikoina.. sori.

        no panic. Tuttu juttu - joo. Mitäs sitä näin myöhään ?


    • mulle tulee keväisin tarve heitellä kaikki vanha roju menemään ja ostella uutta ,. ja siivota ,. sitä on talven aikana nyt aika vähän harrastettu ,.

    • No.. huomenna vp.. mitäs sä teet täällä tähän aikaan?!

      • Ai kukako? Minäkö? Sorry, mullla jäi kone onlineen, itse kyllä en ollut onlinessa kuin yhteentoista.;) Jumin tuonne telkkarin äärelle katselemaan tuon illan römänttisen elokuvan eli sen Talo Toscanassa tai jotain siihen suuntaan.:)


    • Avenging.Angel

      Eihän se vielä ole kevät, kysele huhtikuun lopulla uudestaan. Eikä ole autokuumetta, kolmisen vuotta sitten hävitin auton pois. Enkä ole sitä niin kaipaillutkaan.

      • Vetinen on sää nyt, tuli lumet navetan katolta viime yönä ja tukki tien aamulla...piti hypätä traktoriin ja ottaa kauhalla enimmät pois, jotta pääsee autolla liikkeelle.:)


    • Huomenta ;o). No jos nyt ei viimeistään ala kevättä rintoihin pukata, niin sillon on jotain pielessä. Tuolla tuo aurinko armaskin jo tunkee väkisin esille, ja kohta lämmitää. Ne jo räystäätkin tippuu, ja rännit juoksee ;o).

      • Huomenta sullekin.:) Mulla pukkasi kevät nokkaan...en tiedä mikä ihmevirus lie iskenyt, kun on aivastuttanut jo kolmena päivänä ja nekku vuotaa...jotain flunssaa on liikkeellä vissiin...en oikein usko, että tuo olisi allerginen oire, vaikkei sekään ole poissuljettu.


      • O / H
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Huomenta sullekin.:) Mulla pukkasi kevät nokkaan...en tiedä mikä ihmevirus lie iskenyt, kun on aivastuttanut jo kolmena päivänä ja nekku vuotaa...jotain flunssaa on liikkeellä vissiin...en oikein usko, että tuo olisi allerginen oire, vaikkei sekään ole poissuljettu.

        Voipi olla normaalia nenävuotoa, puhdistuu vaan.


      • O / H kirjoitti:

        Voipi olla normaalia nenävuotoa, puhdistuu vaan.

        Ei ole, kutittaa sisältä, ja aivastuttaa...silmätkin vuotaa..tuo kutina ja aivastelu on inhoittavaa.
        Täytyy nyt ottaa yksi Heinix, jos se sillä vähän helpottais....ei tuu ainakaan mieleen mitään siitepölyjä tähän aikaan vuodesta, eläinten hilse on yksi mahdollinen tai tää on virusperäistä sitten.:)


      • O / H
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Ei ole, kutittaa sisältä, ja aivastuttaa...silmätkin vuotaa..tuo kutina ja aivastelu on inhoittavaa.
        Täytyy nyt ottaa yksi Heinix, jos se sillä vähän helpottais....ei tuu ainakaan mieleen mitään siitepölyjä tähän aikaan vuodesta, eläinten hilse on yksi mahdollinen tai tää on virusperäistä sitten.:)

        Lievää allergiaa, se hiipii vuosien myötä. Sulla on niin monia mahdollisuuksia saada erilaisia pölyjä sun muita. Tuskin liikut happinaamari kasvoilla töissäkään;) Entä hengityssuoja. Heinän pölykin on arvaamatonta.


      • O / H kirjoitti:

        Lievää allergiaa, se hiipii vuosien myötä. Sulla on niin monia mahdollisuuksia saada erilaisia pölyjä sun muita. Tuskin liikut happinaamari kasvoilla töissäkään;) Entä hengityssuoja. Heinän pölykin on arvaamatonta.

        No, allerginen olen muutenkin ollut pienen ikäni, mutta siedätän itseäni, eli en käytä mitään suojaimia.:) Kissat on sisällä läpi talven, voi sekin nyt aiheuttaa oireita.
        Juu, pitääkin tässä alkaa soittelemaan eläinlääkärille aikaa, kun tuo "Unski" on lomalla täällä pallien poistoa varten.;) Tytön kissa, mutta lupasin kustantaa leikkauksen.:)


      • pahapena
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        No, allerginen olen muutenkin ollut pienen ikäni, mutta siedätän itseäni, eli en käytä mitään suojaimia.:) Kissat on sisällä läpi talven, voi sekin nyt aiheuttaa oireita.
        Juu, pitääkin tässä alkaa soittelemaan eläinlääkärille aikaa, kun tuo "Unski" on lomalla täällä pallien poistoa varten.;) Tytön kissa, mutta lupasin kustantaa leikkauksen.:)

        Voi "Unski" parkaa :(, ei taija kulkuset kilistä ens jouluna :). Mut tosihan toi on, et leikkaamattoman kissan kusasut kyl käypi nenän päälle. Muuten, eiks ennenmuinoin toi homma hoidettu tsillee, et kissa saappaanvarteen ja niksnaks :)...Mä meen nyt, mut en kuohittavaks ;-P..Morjens


      • O / H
        pahapena kirjoitti:

        Voi "Unski" parkaa :(, ei taija kulkuset kilistä ens jouluna :). Mut tosihan toi on, et leikkaamattoman kissan kusasut kyl käypi nenän päälle. Muuten, eiks ennenmuinoin toi homma hoidettu tsillee, et kissa saappaanvarteen ja niksnaks :)...Mä meen nyt, mut en kuohittavaks ;-P..Morjens

        Joululauluista tiputtaa vaan pois sen kulkuset rallatuksen niin Unskillakin on joulumieli v.2011:)))


      • pahapena kirjoitti:

        Voi "Unski" parkaa :(, ei taija kulkuset kilistä ens jouluna :). Mut tosihan toi on, et leikkaamattoman kissan kusasut kyl käypi nenän päälle. Muuten, eiks ennenmuinoin toi homma hoidettu tsillee, et kissa saappaanvarteen ja niksnaks :)...Mä meen nyt, mut en kuohittavaks ;-P..Morjens

        Teipataan Unskille sellaiset pronssiset kulkuset tilalle, kyllä saa luvan niitä helisyttää jouluna ja juhannuksena myös.:D
        Varoitan...olen kuohinnut aiemminkin.;)


      • O / H kirjoitti:

        Joululauluista tiputtaa vaan pois sen kulkuset rallatuksen niin Unskillakin on joulumieli v.2011:)))

        Meinaatkos, että lauletaan...kilisee kilisee kassissa, kolme pulloo kossua?;D


      • O / H
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Meinaatkos, että lauletaan...kilisee kilisee kassissa, kolme pulloo kossua?;D

        Niin, kyllähän alkon pullotkin voi kilistä kassissa, ei siinä kiviksiä tarvita;)


      • O / H
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Teipataan Unskille sellaiset pronssiset kulkuset tilalle, kyllä saa luvan niitä helisyttää jouluna ja juhannuksena myös.:D
        Varoitan...olen kuohinnut aiemminkin.;)

        Hui.
        Vatsanpohjassani vetäytyi kaikki ylimääräinen kuin johonkin suojapussiin ja housutkin tuntui menevän umpisolmuun sepaluksen kohdalta, ihan kuin lahkeet olisivat menneet merimies solmuun. Tosin tämän hetkiset alushousut ovat niin seksittömät, olohousun ja välihousun harmaa muoto, mukavat itselle pitää jalassa, niin se karkottaisi kuohinnan yrittäjän:)


      • hyi mua vaan.;)
        O / H kirjoitti:

        Hui.
        Vatsanpohjassani vetäytyi kaikki ylimääräinen kuin johonkin suojapussiin ja housutkin tuntui menevän umpisolmuun sepaluksen kohdalta, ihan kuin lahkeet olisivat menneet merimies solmuun. Tosin tämän hetkiset alushousut ovat niin seksittömät, olohousun ja välihousun harmaa muoto, mukavat itselle pitää jalassa, niin se karkottaisi kuohinnan yrittäjän:)

        Terveisiä saunamaailmasta.;)
        Korjataan tietoa hieman...en kissoja enkä miehiä.;)
        Possuja kylläkin, silloin kun asia sallittiin ilman nukutusta tai käytettiin eetteriä...siitä on jo aikaa, mutta luulen, että ammattitaito on tallessa vieläkin.=)
        Se on helppoo..niks naks, pari viiltoa ja pallit pois.;)


      • mie vaan.;)
        O / H kirjoitti:

        Niin, kyllähän alkon pullotkin voi kilistä kassissa, ei siinä kiviksiä tarvita;)

        Eipä juuri taida enää kiveksillä olla hyötyä enää siinä vaiheessa, kun ne pullot on tyhjät varsinkin.;-P


      • O / H
        hyi mua vaan.;) kirjoitti:

        Terveisiä saunamaailmasta.;)
        Korjataan tietoa hieman...en kissoja enkä miehiä.;)
        Possuja kylläkin, silloin kun asia sallittiin ilman nukutusta tai käytettiin eetteriä...siitä on jo aikaa, mutta luulen, että ammattitaito on tallessa vieläkin.=)
        Se on helppoo..niks naks, pari viiltoa ja pallit pois.;)

        Juu se oli yleistä 60 luvulla ja varmaan myöhemminkin. Kai siihen tuli joku laki sitten?
        Muistan itsekin niitä nähneeni pikkupikku poikana.


      • pahapena
        hyi mua vaan.;) kirjoitti:

        Terveisiä saunamaailmasta.;)
        Korjataan tietoa hieman...en kissoja enkä miehiä.;)
        Possuja kylläkin, silloin kun asia sallittiin ilman nukutusta tai käytettiin eetteriä...siitä on jo aikaa, mutta luulen, että ammattitaito on tallessa vieläkin.=)
        Se on helppoo..niks naks, pari viiltoa ja pallit pois.;)

        Vai saunas tollasii mietitään, en kyl ikuna tuu sun kanssas saunoo, voip jottain olla kateissa sen reissun jälkeen :)


      • mie vaan.;)
        O / H kirjoitti:

        Juu se oli yleistä 60 luvulla ja varmaan myöhemminkin. Kai siihen tuli joku laki sitten?
        Muistan itsekin niitä nähneeni pikkupikku poikana.

        Se laki tuli eu:n myötä, eli tässä 2000-luvun vaihteessa, ennen eläimiä huudatettiin eli tavallaan laillista rääkkäämistähän se oli, vaikkakin toimenpide on nopea, kun sen osaa eikä tussaroi. Toisaalta ihan hyvä meidän ihmisten kannalta, että laki suojaa tuollaisilta toimenpiteiltä...on kyllä älytöntä ollutkin kuvitella, ettei eläimet muka tunne kipua eikä kärsi moisista jutuista. Samoin kuin kissatkin, ne ennen kuohittiin ilman mitään puudutuksia.
        Onhan vielä jäljellä eräs kivulias toimenpide eli nupoutus, siihen ei ole vielä tietääkseni tullut lakimuutosta.


      • mie vaan.;)
        pahapena kirjoitti:

        Vai saunas tollasii mietitään, en kyl ikuna tuu sun kanssas saunoo, voip jottain olla kateissa sen reissun jälkeen :)

        Meinasitko, että varastan lompakon?;D


      • pahapena
        mie vaan.;) kirjoitti:

        Meinasitko, että varastan lompakon?;D

        Historiahan kertoopi, jotta miehil ol kalukukkaro, tiijä vaik sen vohkisit :)


      • mie vaan.;)
        pahapena kirjoitti:

        Historiahan kertoopi, jotta miehil ol kalukukkaro, tiijä vaik sen vohkisit :)

        Juu, ei minusta tiedä koskaan...olen aikas arvaamaton tapaus.;))
        Vien kalun ja kukkaronkin.:)
        Hyvää yötä nyt kuitenkin...älä näe painajaisia kukkaroista.;))


      • pahapena
        O / H kirjoitti:

        Juu se oli yleistä 60 luvulla ja varmaan myöhemminkin. Kai siihen tuli joku laki sitten?
        Muistan itsekin niitä nähneeni pikkupikku poikana.

        O / H, uteliaana mäkin koitin pikkupoikana mennä kattelee, mut isäukko pelotteli, et tekee saman mulle, siin tiedonhalu katos kummasti :). Niin katosin mäkin tapahtumapaikalta :)


      • mie vaan.;)
        mie vaan.;) kirjoitti:

        Se laki tuli eu:n myötä, eli tässä 2000-luvun vaihteessa, ennen eläimiä huudatettiin eli tavallaan laillista rääkkäämistähän se oli, vaikkakin toimenpide on nopea, kun sen osaa eikä tussaroi. Toisaalta ihan hyvä meidän ihmisten kannalta, että laki suojaa tuollaisilta toimenpiteiltä...on kyllä älytöntä ollutkin kuvitella, ettei eläimet muka tunne kipua eikä kärsi moisista jutuista. Samoin kuin kissatkin, ne ennen kuohittiin ilman mitään puudutuksia.
        Onhan vielä jäljellä eräs kivulias toimenpide eli nupoutus, siihen ei ole vielä tietääkseni tullut lakimuutosta.

        Joo tää asia pitää vielä tarkistaa huomenna...ei se ehkä noin olekaan, oli vaan sellainen tuntuma asiasta...voipi ollakin, ettei mitään ole tehty asialle..ehkäs se kolmeviikkoisten kuohinta on loppunut, mutta nuo pienemmät muutaman päivän ikäiset saa. Täytyy tutkia asiaa..en ole aikoihin lukenut tuon tuotantomuodon asioita, ohimennen vain lehdistä.


      • pahapena
        mie vaan.;) kirjoitti:

        Juu, ei minusta tiedä koskaan...olen aikas arvaamaton tapaus.;))
        Vien kalun ja kukkaronkin.:)
        Hyvää yötä nyt kuitenkin...älä näe painajaisia kukkaroista.;))

        Voip olla, et unet kaikkos :)
        Hyvät yöt myöskin.


      • O / H kirjoitti:

        Juu se oli yleistä 60 luvulla ja varmaan myöhemminkin. Kai siihen tuli joku laki sitten?
        Muistan itsekin niitä nähneeni pikkupikku poikana.

        No niin, tutkiskelin asiaa tarkemmin hieman, olin siisä etuajassa...asiaa vasta pohdittiin silloin, kun se oli itselleni ajankohtainen.
        Vuonna 2012 tulee vasta voimaan laki, jossa pitää käyttää puudutusta.

        http://www.google.fi/url?sa=t&source=web&cd=4&sqi=2&ved=0CCoQFjAD&url=http://www.ts.fi/online/kotimaa/181765.html&rct=j&q=porsaiden kastrointi&ei=b7aJTf3PN8zAswaW6JSyDA&usg=AFQjCNECFNOqtReSm6sI_XUlSX9qoNj22g&sig2=2Sh-L7uzh5EvmO7Q8tWqIA&cad=rja


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        No niin, tutkiskelin asiaa tarkemmin hieman, olin siisä etuajassa...asiaa vasta pohdittiin silloin, kun se oli itselleni ajankohtainen.
        Vuonna 2012 tulee vasta voimaan laki, jossa pitää käyttää puudutusta.

        http://www.google.fi/url?sa=t&source=web&cd=4&sqi=2&ved=0CCoQFjAD&url=http://www.ts.fi/online/kotimaa/181765.html&rct=j&q=porsaiden kastrointi&ei=b7aJTf3PN8zAswaW6JSyDA&usg=AFQjCNECFNOqtReSm6sI_XUlSX9qoNj22g&sig2=2Sh-L7uzh5EvmO7Q8tWqIA&cad=rja

        Ja tuosta nupoutuksesta oli tuollainen eläinlääkäriliiton kannanotto:
        missä vaiheessa lienee sitten lakiuudistukset tuon suhteen, en tiedä...
        Suomen Eläinlääkäriliiton hallitus hyväksyi tammikuussa 2011 seuraavat kannat: "Vasikoiden nupoutus ilman kivunlievitystä tulee kieltää. Riittävään kivunlievitykseen sisältyy kipulääkitys sekä paikallispuudutus ja rauhoitus eläinlääkärin harkinnan mukaan" ja "Porsaiden kastraatiosta tulee luopua kokonaan mahdollisimman pian. Porsaiden kastraatio ilman kivunliev


      • pahapena kirjoitti:

        Voip olla, et unet kaikkos :)
        Hyvät yöt myöskin.

        Nukuttiko hyvin?;)
        Minua olisi nukuttanut tänä aamuna melko mukavasti, mutta pakko oli lähteä taipaleelle.:)


    • Jopupahan vaan

      Huomenta!

      Keväiseltä tuntuu, koska on lämpimän puolella mittari. On tullut muutama sentti luntakin yön aikana, mutta eiköpähän tuo sulane tämän päivän aikana

      Räystäät todellakin tippuu ja aurinkokin yrittää välistä kurkistella, aikakovasti
      tuulee.

      Pitää vielä hörpätä kahffee kupponen, kun laitoin tuohon termariin pöydälle.

      • No sehän niin lämmittää, tää kaffee ja tuo aurinkoinen keli. Ei tuo tuuli haittaa, se vaan sulattaa lunta tuon taivasappelsiinin kanssa.

        Maailma taas kutsuu, ollaan aurinkoisella mielellä, nautitaan ja annetaan elämän viedä ;o).


    • kannustaja.

      Oikein esimerkillinen hauska keskusteluketju tässä.
      Hyvä.

    • teiden ritari

      Kevättä alkaa olla rinnassa. Vesi tippuu räystäistä, pikkulinnut sirkuttaa ja kyllä sitä katselee maailmaa silmät auki enemmän kuin talvella. Aurinko häikäisee kyllä melko mukavasti.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1773
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1168
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      997
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      964
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      67
      881
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe