eivät enää ole tästä maailmasta. Täysin karannut mopo käsistä ja ohjelmien seuraaminen on jo melkein mahdotonta liian pitkien ja liian usein toistuvien mainosten takia.
Nelosen ja JIMin mainoskatkot
8
294
Vastaukset
- 15 v poika
Onhan mainoksissa hyvätkin puolet. Voi pitää tauon pitkän elokuvan välissä. Itse henkilökohtaisesti en ole kiinnostunut mainosten seuraamisesta, mutta pidän mainostauoista vain paussin pitämisen takia. =)
- puolensa silläkin
Jos oikein pitkä mainoskatko sattuu niin ehtii keittään kahvit, tai käydä paskalla.
- Reijo Ripuli
puolensa silläkin kirjoitti:
Jos oikein pitkä mainoskatko sattuu niin ehtii keittään kahvit, tai käydä paskalla.
Paskalla käyminen on yks hauskimmista harrastuksista ja ah, sitä helpotuksen tunnetta kun suoli tyhjentyy. Sen jälkeen voi piereskellä vapaammin kun ei oo pelkoa että kakki tulee pöksyyn. :D
- Tarkistamisen paikka
.
vähän liian pieniin pätkiin kyllä pätkitään ohjelmat
.- Katkot 10 min välein
.
tuohon ei edes eläin pysty
.
- Mainnostasvat edes..
jotain tuotetta mutta ei ..kele Yli puolet ja joskus yöllä ei tule muuta kuin omien kanavien ohjelma-esittelyä.
- Teemanainen
Tallennan aina ne ehkä kaksi ohjelmaa/sarjaa, joita Neloselta katson, eli Matkaoppaat ja Mad Men. Eipä mainokset kiusaa.
Samoin JIMin Poliisit tallentuu.Matkaoppaissa olen joskus katsonut tallennuksesta, että mainoksia voi olla alussa 20 %! Plus tauon ja lopun mainokset. - hlllllllllllllllhhl
nelosen ja jimin ohjelmat tallennan aina mainosten takia
mtv maksukanavat hyviä, ei juurikaan mainoksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384