Terve kaikille! Tosiaan mul on ollu tos jo muutaman kuukauden nhl 11 peli ja nyt oon vihdoin ja viimein innokas tekemää oman joukkueen ja korvata sillä paskin joukkue pelicans sm-liigas. Menin sinne luonti-tilaan ja luo joukkue. No sitte siihe tuli niit juttui ja sen jälkee aloin ihmettelee, et eiks sil joukkueel ite pysty nimee antaa, vai pitääkö valita niist valmiista nimistä? Kiitokset vastauksista ja mahdollisista neuvoista!
Oman joukkueen luomisesta kysymys!
Taiffuun
4
185
Vastaukset
- Zonttu
Juu, ei pysty itse valitsemaan, on kyllä tyhmä juttu, mutta minkäs voit.
- Jets-fani
Niinpä, yritin luoda xboxin NHL 06:ssa Winnipeg Jetsin, niin ei ollu kaupunkilistassa ollenkaan Winnipegiä, joten laitoin joukkueen kotikaupungiks Calgaryn ja joukkueen nimeks tuli Calgary Jets, kun en keksiny muutakaan. Ja logoks otin sitten Winnipeg Jetsin logon.
- Hokki fani
Ai pystyykö nhl 11 luoda joukkueen?
- alexander ovetchkin
JUU ! ! !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732