Millä rahasummalla pääsisi 2-3 aikuista, koira ja auto Suomesta pohjois-Italiaan ajamalla? (majoitusta eikä ruokia tarvitse laskea hintaaan mukaan)
Mitä edullisemmin sen parempi tietenkin. Jotkut näyttää käyttäneen matkustamiseen monia monia tonneja autoillen euroopassa perheen kera. Minä nyt en oikein vieläkään ole löytänyt selvää vastausta, mitkä kustannukset pelkistä matkoista välillä Suomi-Italia-Suomi olisi henkilöautolla kun kyseessä on vain pariskunta? Hinta-arvioon ei siis tarvitse tietenkään kuulua Italian majoitusta eikä reitilläkään sinäänsä ole väliä mikä se on kunhan edullisesti pääsee, toisaalta mitään pisintä reittiäkään ei haluttaisi mennä... matkalla Italiaan ei ole tarkoitus jäädä pällistelemään nähtävyyksiä, pakolliset huilitauot tietenkin pidettävä. Jos neljän viikon reissusta uhraa 5 päivää automatkoille onko tarpeeksi?
Reittivaihtoehtoja näyttää olevan monia, niin kuin mielipiteitäkin niistä... eipä ole vielä käynyt selväksi mikä on tällä hetkellä kätevin tapa matkustaa autolla Italiaan. Tallink lopettaa elokuussa Rostockin liikenteen, joten Saksan lautoista jää jäljelle Finnlines (huhhuh mitä hintoja!), joka myöskin kulkee Puolaan. Monet näyttävät olevan kovastikin sitä mieltä, että Ruotsin kautta ehdottomasti...
Kustannukset autoillen Italiaan?
3
235
Vastaukset
- OnTheRoad?
Tässä joutessani laskeskelin että teoriassa pitäisi päästä (lautat bensat) 1000 eurolla edestakaisin....Ruotsin kautta siis...????
- automatkailija
Me olemme viime vuosina menneet iltalaivalla Turusta Tukholmaan ja ajaneet Tanskan kautta Lübeckiin, jossa ensimmäinen yöpyminen. Lübeckissä olemme noin klo 20 tienoilla. Seuraavana päivänä pääsee Müncheniin asti, jonne on noin 850 km ja josta pääsee päivässä Pohjois-Italiaan. Tämä on maksanut noin 800-1000 euroa riippuen matkustusajankohdasta lautta-, polttoaine ja tiemaksuineen edestakaisin.
Väliyöpymisiä saa vielä moniin Ibis-hotelleihin 39 euron hintaan kahdelle ilman aamiaista, joka on kallis. Edellytyksenä on, että maksu menee heti ja varausta ei voi muuttaa tai perua. Katso www.accorhotels.com. - OnTheRoad?
Kiitos! Selkeä vastaus ja todella hyvät vinkit, eli Italian autoreissu ei olekaan poissuljettu vaihtoehto =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882