Kysyisin yllämainitusta verkostosta, onko luotettava ja jos palveluun rekisteröityy, onko kuva pakollinen, koska rekisteröitymiskohdassa mielestäni oli tähti kuvan kohdalla eli vaatiiko se kuvan? En haluaisi pistää omia kuviani vaan lähinnä chatata ja keskustella siellä olevien kanssa.
alastonsuomi.com
5
8429
Vastaukset
- Vastaus.
Ylläpito voi lähettää tietojasi edelleen mihin tahansa, kuva pakollinen.
- nakuilija
Miksi en ole saanut vahvistusta rekisteröinnistä sähköpostiini, tietääkö kukaan?
- Just joo
Jätit maksun suorittamatta ja siksi hakemustasi ei hyväksytty.
- ei onnstu
Just joo kirjoitti:
Jätit maksun suorittamatta ja siksi hakemustasi ei hyväksytty.
Juu näin kävi itsellekkin, maksun piti olla pikarekisteröintiä varten ja ilmankin pitäisi onnistua..., mutta ei.
Ei tuo muuten niin riskisivusto yleisesti ole, mutta oman naaman ja oikean nimen käyttö...
- enpä kehuis paikkaa
Pakkohan sinne on laittaa kuva omasta molosta tai pillusta ei sinne muuten voi rekisteröityä tai sitten selvä naamakuva, ei takaa sekään että laittaa kuvan vehkeetstään sinne että voi relkisteriöityä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k353775Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet511704- 731369
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751211Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1741072Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84935
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41836Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49781- 39760