Hei
Kenell on Creditup mastercard prepaid luottokortti?Minulla on nyt ja aktivoitu mutta en ole vielä sirrtänyt rahaa ennen kuin ole kuullut vähän kokemuksia että miten on siirto sujunut ja muutenkin käytön suhteen että miten on toiminut.
Oletteko saanneet hyvin siirrttyä Creditup prepaid mastercard kortille rahaa netin kautta?
Kiitos asiallisista vastauksista.
prepaid luottokortin rahansiirto
8
1180
Vastaukset
- on
on toi kortti ja olen siirtänut, rahasta ei kuulunut viikko, otin yhteyttä ja piti lähettää kopion siirrosta, sen jälkeen ilmestyi samalla päivällä tilille. Mulla puuttui saajan nimi ja eikä tä kuulemma onnistuu ilman nimeä. en ole kokeillut seuraavaa tähän asti vielä.
- prepaid luottoa
http://tarjoukset.nettisivu.org/lainaa-pikavippi-luotto/
Tuolta tilasin sellasen ja hyvin on toiminut. rahansiirton kului 1pv - ifyc
prepaid luottoa kirjoitti:
http://tarjoukset.nettisivu.org/lainaa-pikavippi-luotto/
Tuolta tilasin sellasen ja hyvin on toiminut. rahansiirton kului 1pvTilasin kans eilen prepaid luottokortin tuolta http://tarjoukset.nettisivu.org/lainaa-pikavippi-luotto/ sivulta. Se on hyvä vaihtoehto, jos ei ole luottotiedot kunnossa ja tarvitsee luottokortin
- olkj
mulle siirsi rahaa vieras yritys ja tuli viesti että siirto on jäähdytetty 2 viikoks. Lähetin pyynnön kun olin matkalla jenkeissä että nämä pitäisi saaha heti muuten joutuu kadulle, ja sit se tuli tilille kyllä. Jos vieras firma laittaa niin ensimmäistä kertaa voi olla että jäähdytetään, toinen kertaa jos siirto samasta ei sitä enää ole ja on tullut tilille ilman hämminkiä. Muuten kortti on kyllä toiminut jenkeissä että suomessakin.
- thaimies666
Hyvin toimii taalla taimaassa
- Sherlock Holmes
Noi aiemmat kirjoittajat on kirjoitusvirheiden perusteella tuosta kyseisestä firmasta. Creditup on joku asianajotoimisto helsingissä sillä sama puhelinnumero on listattu vaikka mille firmoille, kaikilla sama osoite ja numero. Ton sivun kirjoitusvirheet on hyvin samanlaisia kuin monet näistä kirjoittajista tällä sivulla. Siitä huolimatta kortin myöntää itseasiassa Brittitaustainen, joskin Gibraltarille "veroparatiisiin" rekisteröity Transact Network joka on monen tällaisen samanlaisen palvelun todellinen taustataho. Kortti tulee siis luotettavalta isolta prepaid-kortteja kaupittelevalta yritykseltä, Creditup voi olla vaikka yhden miehen asianajotoimiston nippelipuuhastelusivu joka kerää ihmisten rahansiirroista provikat. Se miten luotettavaa tuo sitten on kun joku suomipoika (tai viropoika kirjoitusvirheistä päätellen) on välissä onkin kokonaan toinen juttu.
Kovat on lupaukset myös kortin käyttömahdollisuuksista, esimerkiksi autonvuokrausta lupaillaan. Prepaid-korteissa vaan on aina kaiverretut, ei kohomerkeillä varustetut korttinumerot. Ilman noita kohollaan olevia numeroita ei auton vuokraus onnistu, koska autovuokraamot Suomea lukuunottamatta useimmissa maissa höylää kortista itselleen kopion pystyäkseen todistamaan asiakkaan asioineen heillä.
Nk. oikeissa luottokorteissa nämä kohokirjasimet edelleen ovat ja pysyvät vaikka varsinaista pankkihöylää ei enää nykyään saisikaan käyttää, joten myös autovuokraamot pysyttelevät tuossa käytännössä. Tästä johtuen prepaid kortilla ei voi vuokrata autoa. - Netr+
Vanhaa läppää mutta vastaan kuitenkin, kyllä ne numerot on koholla ainakin mun Net prepaid Mastercardissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan804073Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303139- 1502524
- 141825
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281472Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131140- 74999
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39953Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13852