pieni muna

diablo_23

eli naiset onko miehen munan koolla väliä?
haittaako hirveästi jos pituutta erektiossa vain 10cm =(
eihän mies sille mitään voi

30

3388

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Kait silläkin työt tekee..

    • Lyyli Leväperä

      En koskaan ajattele kikkelin kokoa, jos mies osaa käyttää sitä.

    • ihrainen vittu...

      on sillä sen verran väliä, että läskejä et pysty naimaan. Läskeille pitää olla pitkä muna, jotta yltää ihran läpi pilluun. Vähintään 15cm läskeille!!

      • 5rtfghyu789

        Ei riitä 15 senttinen pikku kikkeli läskeille.


      • läskin läski aviomi
        5rtfghyu789 kirjoitti:

        Ei riitä 15 senttinen pikku kikkeli läskeille.

        kyllä riittää 15cm iso kulli läskeille. 12cm suomimitta!!


      • Hei tappimulkut
        läskin läski aviomi kirjoitti:

        kyllä riittää 15cm iso kulli läskeille. 12cm suomimitta!!

        Yhä vaan paranee, 12.88 on pienentynyt 12 senttiin. Ei se pojat oma kulli kasva siitä yhtään, vaikka keskimittaa alennetaan. Mutta pystyyhän sitä silloin sanomaan omaan 13 sentin pikku kikkeliä keskiarvoa suuremmaksi. Kyllä valtaosalla Suomalaisia on 15-16 senttinen mulkku, joten keskimittakin on tuolta väliltä.


      • niin se vaan on
        Hei tappimulkut kirjoitti:

        Yhä vaan paranee, 12.88 on pienentynyt 12 senttiin. Ei se pojat oma kulli kasva siitä yhtään, vaikka keskimittaa alennetaan. Mutta pystyyhän sitä silloin sanomaan omaan 13 sentin pikku kikkeliä keskiarvoa suuremmaksi. Kyllä valtaosalla Suomalaisia on 15-16 senttinen mulkku, joten keskimittakin on tuolta väliltä.

        joo...12.88cm on se virallinen keskimitta. Lueppas tutkimuksia. Turhaan täällä itket pientä piliäsi ja kritisoit tutkimuksiin pohjautuvia tuloksia.


      • Hei tappimulkut
        niin se vaan on kirjoitti:

        joo...12.88cm on se virallinen keskimitta. Lueppas tutkimuksia. Turhaan täällä itket pientä piliäsi ja kritisoit tutkimuksiin pohjautuvia tuloksia.

        Jos olisi pieni pili, niin kuin sinulla tuntuu olevan, niin sittenhän me oltaisiin samaa mieltä tuosta 12.88 cm. Mutta kun ei ole, eikä olla.


    • Pienempi minulle

      Hei! Ihan naisesta riippuu mistä tykkää. Itse omalla miehellä varmaan saman kokoinen kuin sinulla mutta aika paksu. Ja itse olen aika tiukka sieltä että mieheni on minulle juuri passeli, joskus tekee paksuuskin kipeää. Juuri se miten käyttää on tärkeää. Ja opettele suusseksin antoa se on taivaallista ainakin minusta saada ja laukean siinäkin aina. Seksi on muutakin kuin munan koko tai tissien koko..

      • Annatko itse

        suuseksiä. Ei voi vaatia, ellei itse anna. Minä en vittua nuolisi, enkä vaadi.


    • diablo_23

      kiitti vastauksista :)

    • Herr Lederhose

      Ei se koosta ole kiinni vaan miehestä, naisesta ja yhteisestä mielenkiinnosta seksiin. Laita koko vartalosi peliin. Naista voi panna munalla tai rakastella koko vartalollaan. Toki on niitäkin naisia, joille iso muna on se juttu, mutta aika iso osa aistii myös muulla vartalollaan, kaikki ei saa edes yhdynnässä vaikka miehellä ois ydinohjuksen kokoinen muna. Löydä kokovartalonaisesi ja lähde tutkimusmatkalle hänen kanssaan.

      Ai mitä kanttia mulla on sanoa näin! Tähän mennessä paras seksipartnerini oli bi-nainen, joka ei saanut yhdynnässä orgasmia. Se vapautti myös minut panokeskeisyydestä löytämään erotiikan aivan uudella tavalla. Seksimme oli järistävän hyvää, kun sen oivalsimme. Minusta on väärin, että seksistä tehdään jokin tyhmä suoritus, jossa munana koko, pillun tiukkuus, tissit, aktin kesto, yms, on ainoita laadun mittareita. Jos noita tuijotat, niin kauemmaksi et voi nautinnosta päästä. Aina löytyy joku, jolla on isompi ja joka panee pidempään jotain suorituksia haluavaa naista. Aina löytyy kumppaniasi seksikkäämpi nainen ulkoisesti, mutta se juttu on jotain aivan muuta.

      Siis, sinussa ei ole mitään vikaa, Etsi kumppanisi hyvällä itsetunnolla ja opettele tuntemaan hänen fyysisesti ja henkisesti. Nauttikaa toisistanne!

      • Tyydyttäjä-ukko

        Puhuu tää edellinen asiaa. Eikö siis ole sama lopettaa tää koko pikkumulkkujen palsta ja keskittyä olennaiseeen, eli nauttimaan naimisesta?


      • Kokenut kaikki osaa

        homma on noinkin, mutta 10cm pitkä kalu ei ylety naisen sisään, vaan häärää siinä häpäreiden välissä, joten kyllä sillä koolla nyt sentään joku merkitys on! Itselläni ikää 53v, ja olen aika monta kertaa ollut yhdynnässä, lukuisten eri naisten kanssa, parisuhteissakin, avio/avoliitoissa, useissa, 19 vuotiaasta asti.


      • original fuckerman
        Kokenut kaikki osaa kirjoitti:

        homma on noinkin, mutta 10cm pitkä kalu ei ylety naisen sisään, vaan häärää siinä häpäreiden välissä, joten kyllä sillä koolla nyt sentään joku merkitys on! Itselläni ikää 53v, ja olen aika monta kertaa ollut yhdynnässä, lukuisten eri naisten kanssa, parisuhteissakin, avio/avoliitoissa, useissa, 19 vuotiaasta asti.

        jos miehellä on 10cm kyrpä, niin se terska häärää juuri oikeassa syvyydessä, eli g-pisteen kohdilla.

        - silloin sun syntymäsi aikaan ja nuoruudessa ei varmaan naisen tyydytys ollut se tavoiteltava päämäärä seksissä, vaan se, että mies saa mulkkunsa tyhjennettyä. jos nainen halusi, niin sehän oli huora. Ei nainen silloin saanut nauttia. - tietotaitosi kaipaa siis päivittämistä.


      • IsokyrpäJooseppi
        original fuckerman kirjoitti:

        jos miehellä on 10cm kyrpä, niin se terska häärää juuri oikeassa syvyydessä, eli g-pisteen kohdilla.

        - silloin sun syntymäsi aikaan ja nuoruudessa ei varmaan naisen tyydytys ollut se tavoiteltava päämäärä seksissä, vaan se, että mies saa mulkkunsa tyhjennettyä. jos nainen halusi, niin sehän oli huora. Ei nainen silloin saanut nauttia. - tietotaitosi kaipaa siis päivittämistä.

        G-piste, kumma ettei sitä ole virallisesti koskaan löydetty, vaan kaltaisesi runkkarit haaveilee siitä.. onnea onanistille siis..


      • original fuckerman
        IsokyrpäJooseppi kirjoitti:

        G-piste, kumma ettei sitä ole virallisesti koskaan löydetty, vaan kaltaisesi runkkarit haaveilee siitä.. onnea onanistille siis..

        En tiedä haaveilenko siitä, mutta sen kiimapisteen olen monelle naiselle paikantanut niin, etten työnnä mulkustani kuin reilu puolet sisään ja iso terskani on hoonannut juuri sitä pillun keskiväliä. Turhaan sinne koko mulkkua työntää ainakaan joka työnnöllä. Välillä varroen piohjaan tällaisella 17cm mahtimelallakin;) - Huom, VAROEN!

        TÄLLÄ PALSTALLA MONI EI JUTUISTAAN PÄÄTELLEN OLE PILLUA NÄHNYT KUIN ÄITILLA SAUNASSA:) VITUN RESSUKAT;)


      • 20/15
        original fuckerman kirjoitti:

        En tiedä haaveilenko siitä, mutta sen kiimapisteen olen monelle naiselle paikantanut niin, etten työnnä mulkustani kuin reilu puolet sisään ja iso terskani on hoonannut juuri sitä pillun keskiväliä. Turhaan sinne koko mulkkua työntää ainakaan joka työnnöllä. Välillä varroen piohjaan tällaisella 17cm mahtimelallakin;) - Huom, VAROEN!

        TÄLLÄ PALSTALLA MONI EI JUTUISTAAN PÄÄTELLEN OLE PILLUA NÄHNYT KUIN ÄITILLA SAUNASSA:) VITUN RESSUKAT;)

        Ei ole 17cm vielä mahtimela..reilua keskikokoa:)Kun ei ole omanikaan..


      • 13.2cm normimuna
        20/15 kirjoitti:

        Ei ole 17cm vielä mahtimela..reilua keskikokoa:)Kun ei ole omanikaan..

        MItä helvettiä, jätkällä muka legendaarinen 20cm kyrpä ja paksuuskin on ihan liikaa ollakseen totta, ja väität pieneksi:)? Herää pahvi!
        Jos jollakin on oikeaoppisesti mitattuna 17cm, niin onhan se älytön kyrpä, puhumattakaan jos sulla sulla olis 20 x 5cm. - no mitata voi monella tapaa;)


        Alle 13cm on keskimitta, muistakaa se!


      • kokenut kaikki osaa
        original fuckerman kirjoitti:

        jos miehellä on 10cm kyrpä, niin se terska häärää juuri oikeassa syvyydessä, eli g-pisteen kohdilla.

        - silloin sun syntymäsi aikaan ja nuoruudessa ei varmaan naisen tyydytys ollut se tavoiteltava päämäärä seksissä, vaan se, että mies saa mulkkunsa tyhjennettyä. jos nainen halusi, niin sehän oli huora. Ei nainen silloin saanut nauttia. - tietotaitosi kaipaa siis päivittämistä.

        Voihan heleveti taulapää, kuvittelet keksineesi naimisen ilmeisesti?! Voiv vakuuttaa että jo muinaisessa roomassa, ja babyloniassa oli ilotaloja, ja niissä todella pantiin, mitään uutta auringon alla, et voi siihen hommaan keksiä, sellaista jota ei olis tehty jo tuhansia vuosia sitten. HARMITTAAKO?


      • kokemuksen syvä..
        original fuckerman kirjoitti:

        En tiedä haaveilenko siitä, mutta sen kiimapisteen olen monelle naiselle paikantanut niin, etten työnnä mulkustani kuin reilu puolet sisään ja iso terskani on hoonannut juuri sitä pillun keskiväliä. Turhaan sinne koko mulkkua työntää ainakaan joka työnnöllä. Välillä varroen piohjaan tällaisella 17cm mahtimelallakin;) - Huom, VAROEN!

        TÄLLÄ PALSTALLA MONI EI JUTUISTAAN PÄÄTELLEN OLE PILLUA NÄHNYT KUIN ÄITILLA SAUNASSA:) VITUN RESSUKAT;)

        fuckermann ei ole vielä oikeesti pillua saanut, runkkaillen kuluu päivänsä, ja kivaa tuntuu olevan, ja samalla kasvaa tietämys, jolla voi neuvoa toisia, vaikka on itse ihan pelkkä runkkaava tumpula, koskaan ei heppeli pillua saa, eikä tarvi.


    • Moiraanatar

      Sillä on suunnilleen saman verran merkitystä, kuin rintojen koolla miehille... Tai no erilailla, vaikuttaa tuntemuksiin. Pieni ei varmaan ole kantajallekkaan kovin nautinnollinen? Kylmät faktat

    • nautilus kkkk

      kyllä. Jos on alle 12cm, niin voi olla, ettei isoimpiin wittuloisiin pääse pohjaan.

    • Anonyymi

      Eihän sillä paljoo oo väliä koolla. Taktiikka ratkasee. Kaikki 11 vuotiaat kommentoijat jokka ei oo pillua nähny vaan luulee että lapsia ei voi saada alle 20 senttisellä munalla

    • Anonyymi

      Asiansa tekee varmaan 5 senttinenkin mutta mukavampi se isompi on.
      Niinkuin miehetkin tykkää että on isot tissit ja iso perse niin ei se lisääntymiseen vaikuta

    • Anonyymi

      H­ei! Om­­­a stream. Sisää­­­nkäynti kaiki­­­lle, jotk­­­a haluav­­at pi­­tää hauskaa 👉 http://5555523.com/H/1RfTC 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­­ts­­um­­me sinu­t kä­ymään u­­ude­­ss­­­a chatis­­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­­­jo­­ona! 👉 http://5555501.com/H/rB5EZ 👈

    • Anonyymi

      mullakin on pieni mua

    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­ts­­­um­­­me sinu­t kä­­­ymään u­ude­­­ss­­­a chatissa! Mei­tä on yl­­i miljo­­­ona! 👉 https://seksi24.online/H/K8v7L1

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe