Varokaa, Norton käy tilillänne ilman lupaa!

Tyrmistynyt__

Yllätyksekseni huomasin, että tililtäni oli veloitettu 52,17e Norton annual renewal -maksu ilman mitään lupaa. Soitin asiasta asiakaspalveluun ja sanoivat, että olisin muka joskus laittanut rastin johonkin automaattinen uusinta kohtaan. Ja tämähän ei varmasti pidä paikkaansa!
Hämmästyttää, että tällä tavalla pystytään toimimaan. Ei tullut edes mitään ilmoitusta etukäteen! Tekisi mieli valittaa asiasta johonkin muuallekin kuin tänne...
Rahat kyllä palautetaan, mutta kestää kuulemma 7-8 päivää!

T. F-secureen lopullisesti siirtyvä

5

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjelpsoni

Olen kuullut tälläisesta toiminnasta Nortonilla aikaisemminkin,itse ostin viimevuonna Avastin IS version jonka pystyi maksamaan pankkisiirrolla.

• CGNN

Itse siirryin jo viisi vuotta sitten AVG:n ilmaisversioon. Yhden viruksen se on löytänyt, ja senkin ennen kuin mitään vahinkoa ehti tapahtua. Lisukkeena Malware Bytes' Anti-Malware, joka ei myöskään maksa mitään.

• Kokemusta on..

En kallistu kumpaankaan vaakakuppiin mutta oletko ihan varma että täppi päällä/pois ei olisi jäänyt huomaamatta.

Itse ostin erääseen ohjelmaan vuoden lisenssin ja jos en olisi ollut tarkkana niin automaattisen uusinnan ja rahastuksen tililtäni olisin hyväksynyt,varmuuden vuoksi otin vahvistuskopion uusinnan automaattisesta uusinnasta.

On niissä oltava tarkkana,eihän tuossa nyt mitään murhetta ole kun saat rahasi takaisin..takaisinmaksuun menevä aika on tätä nykypäivän tilisiirron rutiinia,tuntuu joskus että monenko käden kautta ne tilisiirrot kulkee tehokkaasta tiedonsiirrosta huolimatta.

• damdamdam

Miten muka Norton on pystynyt veloittamaan tiliäsi automaattisesti? Missä vaiheessa olet antanut Nortonille tilinumerosi ja oikeuden veloittaa sitä?
      Ilmoita tästä kuluttajavirastolle vaikka saisitkin rahasi takaisin. Ottavat toivottavasti Nortoniin yhteyttä.
      Suomessa pitää ilmoittaa asiakkaalle selkeästi, jos hänen tiliään aiotaan veloittaa.

• Hiiiiiiiidaaaaaaaaas

NGNN: lle Kerroit että sinulla on AGW ilmaisversio,lisukkeena Malware Bytes ´Anti_Malware. Joka ei maksa mitään. Mistä sellaisen voi ladata. Koneeni on tosi hidas ja hidastuu koko ajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2099
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1540
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1319
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      236
      1200
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1170
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      245
      984
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      916
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe