Jatkoajan pellevetoomus

eikös jookos sovita

että jyppipelaajat saa sikailla ja kukaan ei kosta, jookos, joohan, eihän vaan satuteta jyppiläisiä. Naurettavaa touhua, ensin sikaillaan ja sitten täristään paskat housuissa.

5

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ndhgnyt

Vaikka sä miten muotoilisit tuon ketjun aloituksen, niin kukaan ei lähde mukaan noihin typeryyksiin. Saat ruikuttaa ihan keskenäsi. Tehän voisitte pajuojan kanssa perustaa jonkun itkukerhon, jossa sitten illat pitkät pohditaan elämän vastoinkäymisiä.

• pierukiehkura

Kannattaisi miettiä sikailuitaan, niin ei tarvitse paskat housuissa rukoilla armoa netissä.
      Sille Duffan idiootille hame päälle ja kapula suuhun !
      Katsotaan kuka tässä vielä itkee, kun muutkin ottavat jyppityyli käyttöön - vastustajan halveksiminen ja tahallinen vahinkoittaminen kuuluu jääkiekkoon.

• TBTRBRTNT

ETKÄ SÄKÄÄN PELLE TIEDÄ JIOUKKUEITTEN OIKEITA NIMIÄ OPETTELE NE ENSIN TUU SITTEN HUUTEEN TORVI

• Ilveksenmiäs

Kieltämättä tuollainen vetoomus on todella tekopyhää Jeesustelua.
      Kysynkin Jyppifaneilta, että olisitteko silti samoilla linjoilla, jos joku Ilvespelaaja olisi puolenkentän vauhdilla ja selkeästi vahinkoittamistarkoituksessa lopettanut yhden Jyppipelaajan uran ?
      Siltikö olisitte sitä mieltä, että hiljaa nyt vaan, tämä kuuluu jääkiekkoon ?
      Helppoa se nyt on leikkiä niin fiksua.

• gbtbrtbb

Mutta se oli PELLE MARJAMÄELTÄ selvä vahingoittamis yritys toivottavasti sitä ääliöö ei valita maajoukkueeseen ja toivottavasti saa ison rangaistuksen tosta idiootti tempustaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe