Millä saan helpoiten ja siististi maalarinteipit pois lasikuituveneen kyljistä. Maalasin pohjamaalit ja myrkkyvärin ja teipit oli kyljessä kokoajan. Nyt suojateipit on hiukan jämähtänyt kylkeen joten apua ja vinkkejä kaivataan.
teipin poisto
8
1131
Vastaukset
- sykoli
kokeile niitä.. partakoneen terä
- gaogao
itse otin liimat pois vanhoista kylkiteipeistä asetonilla.
ensin föönillä teipit ja liiman jämät pyyhin asetonilla.
- veneilijä
Maalarinteippi pitäis poistaa mahdollisemman pian maalamisen jälkeen ja vetää suoraan ulos n.90° kulmassa siitä maalatusta pinnasta ettei teippi suttaisi muita pintoja. Jos teipin liimaa on päässyt kuivumaan niin ei auta kun varovasti liuottaa esim. asetoonilla ja pyyhkiä rätillä.
- samassa sopassa
Tämä ei nyt enää tähän hätään auta. Käydessämme Kuggomissa veneenrakennukseen tutustumassa, näimme siellä käytettävän sinisen väristä teippiä.
Teippi on kuulemma laadultaan sellaista ettei liima sula alustaansa vaikka pitää useamman päivän paikallaan. En löytänyt sellaista Porvoosta mutta Loviisasta löytyy. Eiköhän liikkeet tilaa sitä varastoon jos pyytää. Ei ollut edes paljon tavallista arvokkaanpaa. - sisu
Lähtee ksyleenillä tuo maalarinteipin liima .
- AutoJobbari
Poistaa tarrat
- Keke
saa rautakaupoista. Irtoaa vielä 8-viikon kuluttua ainakin tuoteselosteen mukaan.
Itselläni oli teippi noin kolme viikkoa kiinni ja irtosi ilman hankaluuksia.- jone
kannattaa ostaa automaalaukseen tarkoitettua teippiä.(ns.uunin kestävää) automaali liikkeistä ainakin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703