paisun kuin ilmapallo :S

palleroooo

en varmaa kuulu tänne, mutta kirjoitan silti... olen siis 165/51 ja ahmin tänään ihan sairaasti! vyötärönympärys on normaalisti noin 66 cm ja nyt kun mittasin niin 75?!? ihan kamalan tukala olo... menkatkin varmaa lisää turvotusta...ja aiheutti ahmimista :( näytän ihan naurettavalta, muuten ihan hoikka, mutta älytön pallo maha, noh eiköhän tämä huomiseen mennessä laske.

Kertokaa ihmeessä muutkin miten päivä mennyt?

6

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janus.hanski

Kiva, onneksi olkoon.

• pitkäelämä

Se on sillätavalla että sinä joka syöt sairaaloisesti kaikkea mitä käteesi saat. On sinulla kamala vitamiinin puute ja nestevajaus. Kun ensin rupeat ajattelemaan että eläisit vanhaksi terveenä niin aloita veden juonnilla juot vettä niinkuin et ikinä olisi sitä saanut ja nyt lopultakin saat. Siinä vettä juodessasi otat c-vitamiiniä joko pillereinä tai imeskelet ohutta sitruunaa... Tiedätkö että me ihmiset ollaan nykyaikoina melkein aina C - vitamiinin puutteessa. Vesi täyttää mahan ja siivoo suolistoa ja saat käydä tuoletissa usein. Tee mainitsemaani noin 4 päivää. Sen jälkeen syöt taas normaalisti ei tee enään mieli mässätä.

• really?

Toimiiko oikeesti? :D Oon niin epätoivoinen, että kokeilen mitä tahansa.

• ahmatikko

Mulla sama ongelma. Yks päivä vyötärö oli aamulla 61 ja illalla 69... Olin ahminut. Mä ennen ahmin ja paastosin vuorotellen mutta nyt on mennyt kuukausi niin että olen vaan ahminut. Paino noussut 51 kg -> 58 kg ja pituutta 171

• pallerooo

Joo vatsa ei toimi sitten niin ollenkaan, otan heti kokeiluun tuon veden juomisen ja sitruunan. Sitruuna viipaleita voi varmaan myös laittaa vesikannuun lillumaan ja se sitten jääkaappiin yöksi, sitten seuraavana päivänä juoda se koko kannullinen päivän mittaan?
      Hieman vaa hirvittää että jää se veden "liiallinen" juonti tavaksi, kun jo kertaalleen olen sillä onnistunut sotkemaan suola tasapainon ja saanut kaameita lihaskramppeja :/

• --

No BED:ä kukaan viestin kirjoittajista ei sairasta kylläkään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2274
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      172
      2030
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      44
      1973
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1670
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      66
      1582
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      193
      1509
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1241
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      32
      1124
    9. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      80
      1110
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1083
    Aihe