KTM EXC 125 korkeus

84jgk

Moi! Kiinnostaisi kovasti tuo KTM EXC piikki katukäyttöön. Ostaisin tietenki myös supermoto vanteet ja renkaat siihen. Olen n.160 cm pitkä joten haluaisin tietää, onkohan tuo liian korkea jopa supermoto vanteilla?

Ja jos joku tietää, niin onkoha nuo TM ja GasGas kisapiikit suurinpiirtein saman korkuisia Kotarin kanssa?

18

5581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rweufi9hrepjgregreg

      kannattaa pitää jakkaraa mukana että pikkupoika ylettyy sitten pyörän selkään hahahahahahahahah

    • 83jgk

      En usko, että tuommoinen jakkaa olisi kovin toimiva idea liikenteessä. Esim liikennevalot?

    • hiroshima

      En osaa sanoa... mutta aihan saa madallettua mutten osaa sanoa riittääkö pituus silti?

    • exiting overdose

      saahan sitä lyhennettyä. ostat madallus sarjan siihen. se madaltaa noin 15cm. taikka vaihat renkaiksi 14 tuumasen taakse ja 16 tuumasen eteen :)
      ja ne o tarkotettu mettään eikä maanteille. osta kyykkypaskapyörä,pääset vähemmällä itkulla,oon nähny kun kaveri noin 160cm kaveri ajaa 600cc katu suzukilla.

    • isä-jgke

      saahan sen madallettua hyvinkin taka-iskari on säädettävä sillä saa jo paljo pois ja sit keulaa voi laskee ja tosiaan supermoto renkaat ni riittää varmasti, toisella jalalla ainaki ja jousitus yleensäkkin päälle istuttaessa antaa periks 5-15 cm kuski painosta ja säädöistä riippuen että... todellakin yltät!

      • Anonyymi

        No oon ite 151cm pitkä ni ylänks mä ajaa
        125cc ktm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oon ite 151cm pitkä ni ylänks mä ajaa
        125cc ktm

        Et ikinä jos oot 152cm jos olisit 170cm nii sit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ikinä jos oot 152cm jos olisit 170cm nii sit

        Kyllä yltää kun roikottaa toisella reunalla satulaa, niin itseki tein lapsena/junnuna kun en vielä ollut näissä mitoissa....


    • pökäle

      terve mietin ite samaa oon 168cm pitkä niin yletynks ajaa tota ktm 125 exctä

      • jemupp

        Kunhan vain madallat niin yllät ja etköhän vielä kasva.


    • adss

      mene koeistumaa

    • äläöklj

      mite jos on 187cm pitkä niin onkohan ktm exc 125 05 liian matala että näyttääkö tyhmälle xd

    • ktmomistaja

      kumpaankin jalkaan ilmastointiteipillä jonkin näköset korokkeet niin liikennevaloihinkin pystyy pysähtymään ;)

    • Jutustelija1

      Ihan hyvin pystyy kaiken pituiset ajamaan.

    • ggewg

      Suosittelen lyhyella kuskille ostamaan honda rebel 125 tai vastaavan custom -piikin.

      • ggewg

        Liäsys vielä, että Honda shadow 125 on v-twin kone...eli vähän paremmat saundit


      • Jutustelija1

        Ei ole tarvetta, itsekin lapsena ajoin crosseilla kun en ollut vielä kasvanut nykyisiin mittoihin ja no problemo.


    • Anonyymi

      Olen 163cm yltänkö ajaa 125 madallettuna jos nappulat on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe