Minulla ei ole aikaisempia kummilapsia, muutama päivä sitten minut kuitenkin pyydettiin tätini lapsen kummiksi. Olen menossa viikonloppuna tapaamaan heitä, ja uutta kummpipoikaani. Olen hyvin innoissani ensimmäisestä kummilapsesta ja halusin ostaa heti hänelle ensimmäisen lahjan, ostin kauniin tinaisen nalle pankin. Ajattelin, että tulevaisuudessa syntymäpäivinä ja muina voin sitten kerätä pankkiin rahaa. Kaverini huomauttu, että tuollaisia lahjoja ihmiset yleensä ostavat vasta kastejuhlaan..
Pitäisikö minun sittenkin säästää pankki kastetilaisuuteen, ja ostaa jotain muuta ensinäkemiselle??
Kummilahja
1
281
Vastaukset
- BellaDonna*
No, nallepankki taitaa olla kummilahja, mutta ei kai tuo nyt niin tarkkaa ole. Voithan sanoa että olit niin innoissasi että halusit ostaa heti jotain, tuskin vanhemmat siitä pahastuvat kun heidän lastaan muistat, en minä ainakaan. Sanoisin vaan että emme odottaneet tai olettaneet että mitään tuodaan, mutta kiitos kovasti. :o)
Ja tosiaan, kunhan tuot lapselle kastetilaisuuteen uuden lahjan (ja näin ajattelit varmasti tehdä) niin ei tuossa varmaan mitään ongelmaa ole.
Mutta jos tuo nyt sinua mietityttää, niin voithan tosiaan säästää sen nallepankin juhlapäivään ja viedä vkl:na jonkun "arkisemman" lahjan; vauvan vaatteen, jotkut söpöt töppöset, jonkun vauvalelun tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059