saapuessasi Taivalkosken keskustaan näet ruostumassa olevia isoja
rautalevyjä pystyssä ja en oikein ymmärrä minkä takia, no olisin käynyt lukemassa esittelyn mutta Taivalkoskella pitää varoa nuoresta räkänokasta
ikä-ukkoon yhteisen harrastuksen harrastajia, eli käytänössä auton romuilla ympäri kylää ajoa ja esim. toriajoa vaikka paikalla olisi kauppiaita
no eipä sitä muuta Taivalkoskella olekkaan
Ehdottomasti Taivalkoski
ehd. tai. kos.
3
196
Vastaukset 3
- rekka-repa
kyllä minä olen nähnyt yhden naisen kylässä ja ei ollut edes vanha
korkeintaan 75 v
sen takia ne ajaa ns. pillurallia - joo ja pittää
se poijilla 18-85 vuotteen olla jottain harrastusta ja kun kylässä on niin paljo nähtävää, pittää sitä kieretee ympär kymmennii ja taas kymmennii kertoja
- 24/7 töissä
tekisitte tekin TÖITÄ aamusta iltaan, niin ei tarvis pe***le katella sitä pimperorallun ajoa.... niinhän ne on tehnyt jo iät ajat ja kerta se ei valittamalla kummene niin älkää välittäkö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3991631- 1451061
- 661036
- 861024
- 92940
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku134722- 94721
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50659En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634