Onko kellään kokemusta kyseisestä aineesta? Miltä maistui, oliko rahan arvoista?
Meukow-konjakki?
1
1748
Vastaukset
- Suu tuohesta
Mitä Meukowia tarkoitat? Alkossakin on myynnissä ainakin V.S.-, V.S.O.P.- ja Extra-ikäluokkaa edustavia tuonmerkkisiä tisleitä.
"Meikohvia" arvostivat useatkin isäni ikäluokan ukkelit (useimmat jo vainajia) korkealle. Olen sitä minäkin juonut, enkä ole lasiin sylkenyt. Kelvollinen hinta/laatu-suhde.
Ostan konjakikseni useimmiten sitä V.S.O.P.-luokan tavaraa, joka sattuu olemaan tarjouksessa (siis muualla kuin Alkossa). Viimeksi tarttui mukaan kaksi pulloa "mustaa Rellua". Ovat vielä korkkaamattomina kaapissani (olen enemmänkin viskin ystävä). Renault Carte Noireakaan eivät todelliset konjakintuntijat huipuksi noteeraa, mutta minun makunystyröilleni välttää mainiosti ja on liiankin kallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292390- 1282303
- 1582054
- 361716
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201668- 271049
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904