Hyvä tilitoimisto!

Kiitos jo etukäteen.

Muilta yrittäjiltä nyt pikaista apuja kaipailen! Kertokaa hyvän tilitoimiston nimi! Oma oli erittäin hyvä, mutta sairauden takia asiakassuhde loppui äkisti. Kanta-Hämeen/Keski-Uudenmaan alueelta mielellään pieni tilitoimisto.

33

6846

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      katso tuolta www.taloudenvartija.fi

    • yrittaja...

      Tämä oli varmaan se hyvä, sillä ei ainakaan halpa tunnu olevan.

      • heko leko

        muuten ei tuo mikään kalliskaan ole, Tosin näissä procountor ja netvisor kumppaneissa kannattaa varmistaa, ettei tule ylimääräisiä ohjelmistomaksuja.

        Saadaan äkkiä sinällään edullinen lasku kiranpitotoimistolta lisättynä ohjelmistomaksuna joko toimiston laskulla tai suoraan ohjelmistontarjoajalta.


      • yrittäjääpannaan
        heko leko kirjoitti:

        muuten ei tuo mikään kalliskaan ole, Tosin näissä procountor ja netvisor kumppaneissa kannattaa varmistaa, ettei tule ylimääräisiä ohjelmistomaksuja.

        Saadaan äkkiä sinällään edullinen lasku kiranpitotoimistolta lisättynä ohjelmistomaksuna joko toimiston laskulla tai suoraan ohjelmistontarjoajalta.

        Joo, ja procountor on aika surkea ja kallis ohjelmisto.
        Esimerkiksi 70 osto- ja myyntilaskua ja pari tilinauhaa maksaa veroineen 300e /kk JA kirjanpitäjän 3-4h lasku päälle.
        Lisäksi ja OMAA työaikaa kuluu ostolaskujen syöttämiseen ja/tai hyväksymiseen sekä tietty myyntilaskujen kirjoittelu.

        ProCountor on mielestäni kallis ja hankala ohjelmisto.

        Lisäksi se ontuu aina päivän perässä, kun se noutaa tilitapahtumat pankista.


    • kirjakauppias
      • talousrik

        Pennallassa ilmanen


    • vertailua..

      Katso tilitoimistovertailu netistä

    • Minä4357345

      Valkeakoskella on muutama hyvä, uskon että hommat hoituu välimatkasta huolimatta:

      Tilitoimisto Koskitilit
      Valkeakosken tili ja isännöinti http://vtis.fi/

    • yrittäjä

      Sinetti Yrityspalvelut tekee kirjanpitoa Uudellamaalla, mutta asiakkaita on myös muualla Suomessa.

      www.sinetti.net

    • tuttu

      Iittalassa palvelee TiliKamu Oy. Pieni toimisto ja kiva henkilökunta. Halutessaan saa kiinteän kuukausimaksun, joka sisältää tilinpäätöksen ja veroilmoituksen- ei tule hinnan kanssa yllätyksiä. Palvelee kuulemma myös Valkeakoskella.

    • johan09

      Oman yritykseni kanssa olemme käyneet keskusteluja ja neuvotteluita ja tarjouksia läpi lukuisten eri tilitoimistojen kanssa. Päädyimme kuitenkiin yhteen mitä emme ole katuneet, suosittelen lämpimästi http://www.accountdata.fi/

      • teukkanen2

        voin lämpimästi suositella Fakta Count tilitoimistoa jonka kanssa olen tehnyt vuosia yhteistyötä. http://www.faktacount.fi/


      • Anonyymi
        teukkanen2 kirjoitti:

        voin lämpimästi suositella Fakta Count tilitoimistoa jonka kanssa olen tehnyt vuosia yhteistyötä. http://www.faktacount.fi/

        Elkää ikinä menkö tuonne!


    • Yrittäjä

      Viac Consulting Kokkolasta ( www.viac.fi) on pieni ja hyvä. Toimistolla on asiakakita ympäri Suomea, eikä hintataso ole lähelläkään suurkaupunkien tai pääkaupunkiseudun tasoa.

    • Ota laadukas
    • vaihtamallaselviää

      Meillä tilitoimistona Keravalla sijaitseva MST-Yhtiöt Oy. Selkeä ja mielestäni edullinen hinnoittelu. Heidän hinnasto löytyy sivulta: www.mst-yhtiot.fi/hinnasto/

    • hienohieho

      Sori, en osaa suositella hyvää tilitoimistoo, mutta parasta (ainakin meille) kyllä. Pari vuotta ollaan oltuna Caunis Oy:n asiakkaana ja kaikki toimii kuin rasvattu. tsekkaa ite caunis.fi

      • huonohuono

        Ite Cauniissa töissä? Huono


    • Olisikovaanhelppoa

      Hei. Olisiko vaikeaa tehä itse pienen Oyn kirjanåitopalvelut?

    • tilitoimisto

      En tohdi arvostella muita tilitoimistoja, mutta alkuperäiselle kysyjälle: hanki lähellä oleva niin säästyt km-korvaus laskutukselta.

    • Yrityksenperustaja
    • NytUUSIKIRJANPITÄJÄ

      Hyvää en osaa neuvoa mutta jos olet aloitteleva/aloittava yrittäjä niin omasta kokemuksesta älä ota Tilitoimisto Anne Ikonen Oy Kellokoskelta.Paljon lupaa ja kallis,minulle 6 kuukautta noin 10 000€(kuitit löytyy).Kokemusta ei ainakaan teollisuuden puolelta vaikka niin lupaa(hienot puheet kuinka paljon on asiakkaita mutta liikevaihto sen kertoo,itse en katsonut ennen erehdystä),palkat laskee ihan oman kaavan mukaan,laskutusta ei osaa (tässä menetin noin 3 kuukautta ennen kuin sain rahaa),luulee että SINUN yritys on hänen,haluaa sinun firman pankkitunnukset, siis pelkkää painajaista.

      • Anonyymi

        Ok. Entä ne muut parisataa asiakasta, onko heillä sama valitus?

        Tai onko yrittäjä itse lukenut palautettasi? Ei näy kummempaa vastausta täällä?

        Eli olit ulkoistanut kaiken taloushallinnon tilitoimistollesi vaiko vain jättänyt materiaalit toimittamatta? Tai kaksinkertaistit kulusi myöhästymällä kaikessa?

        Yrittäjällä on nettitietojen mukaan PHT.

        Missä nettisivuilla lukee "teollisuuden toimiala"?

        Entä mistä tuo oma myöhästymisesi 3 kk siis johtuikaan?

        Yrittäjällä on nettisivut, joista saa yhteystiedot, mikäli on asiaa.

        Ihan oma kaava on kaikilla kirjanpitäjillä Suomessa koulutuksensa mukaisesti. Lakisääteinen kaava.

        Ilman koulutusta ei tilitoimisto kuitenkaan jatka yli 20 vuotta markkinoilla.


      • Anonyymi

        Hei,
        Uskon tietäväni, kuka entinen tilitoimistoasiakkaani olet. Sinulla oli nähtävästi vaikeuksia päättää, paljonko nettopalkkaa haluat maksaa ulkolaisille työntekijöillesi. Lisäksi yritit saada liikekuluksi aivan uskomattomia kuluja, kuten kalliit korvakorut (olivatko ehkä vaimolle tarkoitettuja?). Käteiskuitteja oli valtavat määrät eivätkä siis kaikki vähennyskelpoisia. Paljon muitakin epäselviä asioita yhtiössäsi. Tästä ne kulut alkavat sitten kumuloitua.
        Yhtiösi on näköjään julkisten tietojen perusteella ollut konkurssissa jo jonkin aikaa.


    • kokemustaonminulla

      Talousverkko

    • Tasot

      Mikä on paras tilitoimisto olla töissä? Laittakaa kaikki kommentit ja kokemukset: hyvät ja huonot puolet, palkat, ylityöt jne... työntekijöiden olot vaikuttavat suoraan palveluun, jota tuotetaan.

      • Anonyymi

        Caunis oy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Caunis oy

        höpö höpö vai Caunis... en usko


      • Anonyymi

        No sen voin sanoa, että paras tilitoimisto olla töissä EI ainakaan ole administer!!
        Itsellä ja monella muullakin sieltä huonoja kokemuksia. Esimiestyö ja työajan suunnittelu aivan pielessä - minulla ei huomioitu ollenkaan asiakkaiden aiheuttamia työmääriä vaan laskettiin vain kuinka monta kpl yrityksiä pitää saada hoidettua per kk siitä viis, että joku teetti työtä päivittäin. No lopputilissä maksoivat kyllä kiltisti kaikki ylityötunnit (tosin normiliksalla).

        Lemon Treellä olen kuullut muutaman ihmisen kehuvan, että on hyvä meininki työntekijän näkökulmasta. Itsellä ei kokemusta siitä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen voin sanoa, että paras tilitoimisto olla töissä EI ainakaan ole administer!!
        Itsellä ja monella muullakin sieltä huonoja kokemuksia. Esimiestyö ja työajan suunnittelu aivan pielessä - minulla ei huomioitu ollenkaan asiakkaiden aiheuttamia työmääriä vaan laskettiin vain kuinka monta kpl yrityksiä pitää saada hoidettua per kk siitä viis, että joku teetti työtä päivittäin. No lopputilissä maksoivat kyllä kiltisti kaikki ylityötunnit (tosin normiliksalla).

        Lemon Treellä olen kuullut muutaman ihmisen kehuvan, että on hyvä meininki työntekijän näkökulmasta. Itsellä ei kokemusta siitä ole.

        Me Nokiassa luomme teknologiaa, jonka avulla maailma voi toimia yhdessä.

        Maailmassa on monia suuria haasteita. Planeettamme kuormitus kasvaa, tuottavuuskasvu hidastuu ja eriarvoistuminen lisääntyy. Teknologia on avainasemassa näihin haasteisiin vastaamisessa.

        Teknologiajohtajuutemme ja luotettavien kumppanuuksiemme ansiosta toimitamme kriittisiä verkkoratkaisuja tuomalla yhteen maailman ihmiset, koneet ja laitteet laajaan, reaaliaikaiseen vuorovaikutukseen. Yhteyksien lisäksi kriittiset verkkomme mahdollistavat itseoptimoituvien, älykkäiden järjestelmien käytön sekä paikallisesti että maailmanlaajuisesti.

        Toimitamme yhdessä asiakkaidemme kanssa ratkaisuja, joiden avulla voidaan vastata ilmastonmuutoksen mukanaan tuomiin haasteisiin käyttämällä maapallon resursseja tehokkaammin ja hyödyntämällä niitä paremmin uudelleen. Teknologia on keskeisessä asemassa myös tuottavuuden parantamisessa. Sen avulla voidaan digitalisoida eri teollisuudenaloja ja tuoda työtä, terveydenhuoltoa, mahdollisuuksia ja koulutusta kaikkien saataville entistä tasapuolisemmin.

        Olemme mukana rakentamassa tuottavampaa, vastuullisempaa ja monimuotoisempaa maailmaa.


    • entinen_asiakas

      itse narautin tilitoimiton laskutuksen kun he laskuttivat ihan ilmaa (en suosittele kenellekään tilitoimisto ykp oy) .. aion pitää huolen että ainakin suomi24ssa tuttuni tietävät varoa sitä

    • Anonyymi

      Millaisia kuukausi/vuosikuluja teidän tilitoimistot perii?
      Alkaa olla vähän ongelma oman kanssa.

      (Firmassa paljon päivittäisiä, pieniä tilitapahtumia, kaikki eri ALVit, siis kuukaudessa paljon dokumenttia, jotka kyllä niputetaan automaattisesti. Mutta mielestäni ei nyt ihan näin arvokasta.)

    • Anonyymi

      Suomessa on tuhansia tilitoimistoja. Tässä Suomi24 keskustelussa on lahjakkaasti noin 100 % niistä jätetty mainitsematta.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Tilitoimisto

      Paremman arvion saisi ehkä kysymällä ensin suoraan tilitoimistoilta, vertailemalla nettisivuja, arvioimalla henkilökunnan määriä ja tilitoimistojen taloudellista kokonaistulosta, Ehkä kysymällä useammalta tilitoimiston työntekijältä.

      Suomessa on tilitoimistoasiakkaitakin yli 100 000, joten tässä ei oikein saa kattavaa arviota heistä kaikista. Voihan olla yhteydessä omalla alallaan toimiviin yrityksiin ja kysyä suoraan heiltä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      956
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      953
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      741
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      702
    8. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      650
    Aihe