Kertokaas suosituksia, missä kävisitte jos saapuisitte Frankku-Hahn kentälle huhtikuussa pe iltana ja paluu su-illalla? Ryanair pikavisiitti siis :)
Kriteereinä:
- mielellään suora bussiyhteys Frankfurt-Hahnin kentältä
- bussimatkan pituus ei yli 2 tuntia
Onko muita vaihtoehtoja kuin Trier, Luxenburg ja Köln?
Kohteita Frankfurt-Hahnista käsin?
5
631
Vastaukset
- heihei77
Koblenz tai Frankfurt am Main.
- ---..---
1). Cochem Moselin rannalla. Lähellä. Pieni, erittäin maalauksellinen kaupunki.
2). Boppard Mainin rannalla. Helmi. Vähän kauempana, bussilla Koblenziin tai Mainziin, junalla perille.- RaikkuMatkaaja
Kiitos vinkeistä, näitä voisin harkita kun seuraavan kerran lähden tuonne päin. Ja varmasti lähdenkin, hieno maa tuo Saksa.
- RaikkuMatkaaja
Trierissä tuli käytyä. Ryanairilla käy helposti viikonloppuna sielä. Pe iltana lento Frankfurt-Hahniin. Jos haluaa niin illalla voi jo mennä bussilla Trieriin. Itse olin pe-la yön lentokentähotellissa (n. 50 e per yö) ja matkiustin Trieriin vasta lauantaina aamusta.
Bussilippu kannattaa ostaa etukäteen netistä, jolloin hinta on 12 euroa. Bussista ostettuna hinta oli 22 euroa per suunta!
Paluulento Tampereella sunnuntaina illalla.
Trierissä on paljon historiallisia nähtävyyksiä. Sielä on myös saunamaailma, jos saunominen kiinostaa. Hieno kaupunki. - TMP-CIA
Bad Bertrich on kiva viikonloppukohde jos haluaa vaan kaydä kylpylässä, syödä ja ulkoilla. Mineraalivesi suoraan maasta on juotavana kaupungintalolla... Hahnin kentältä tunnin ajo vuokra-autolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181