Ovatko kauriit useinkin kaksinaamaisia valehtelijoita? voiko niihin luottaa?
mä olin erään kaurismiehen kanssa tosi läheinen ystävä. kerroimme toisillemme luottamuksellisia asioita ym.
vähän päälle puoli vuotta kuljimme usein samoissa porukoissa ja meillä oli hauskaa. (ystävinä)
Sitten yhtenä päivänä sain kuulla naispuoliselta kaveriltani, että tämä kaurismies oli puhunut paskaa mun seläntakana..ja vieläpä sellaiselle tyypille, jota oli puolestaan haukkunut mulle!
Selvittelin näiden kahden naisen kanssa, että mitä ilkeyksiä tää kaurisherra oli oikein suustaan päästellyt. Viikon sisällä sainkin kuulla monelta henkilöltä, että kauris, jonka luulin todella olevan ystäväni, olikin puhunut puutaheinää ties kuinka monelle! Kun sitten viimein puhuin kauris"ystävälleni" kuulemastani, hän oli kuin ei koskaan olisi asiasta kuullutkaan. näytti niin ällistyneeltä. ja vieläpä yritti sääliä kerjätä siinä vaiheessa.
Meinasin silloin vielä uskoa kaurista, mutta tiesin hänen olevan hyvä valehtelija, joten pistin välit poikki.
Parisen viikkoa tämä kaurismies esitti olevansa suuttunut mulle ja yritti, että MINÄ pyytäisin anteeksi. Kun näin ei tapahtunut, emme kumpikaan enää edes tervehtineet toisiamme.
Nykyäänkin näyttää siltä, kuin emme edes tuntisi toisiamme.
Miten kauris voi olla noin kaksinaamainen ja itsekeskeinen!? Olisin voinut kyllä sopia tämän jutun hänen kanssaan, mutta kun ei pystynyt edes anteeksi pyytämään!
En olisi halunnut unohtaa kokonaan ystävyyttämme.
Vai enkö minä sitten ollutkaan hänelle minkäänlainen ystävä?
Kertokaa omia kokemuksia.. ja miten kauriit yleensä toimivat, jos niitä on "loukattu" tms?
Kaikki kommentit kelpaa!
kaksinaamaisia?
4
849
Vastaukset
- siruliina
..juttu mulla.Kaurismies-kaverini puhuu jopa naivansa kanssani ja jos joku on kiinnostunut minusta...tekee kaikkensa,ettei tämä herra tee elettäkään minua kohti.
Nyt se on loppu,ei ole mukava saada "mainetta" kun ei ole sitä itse hankkinut.
Tämä kauris-herra suuttui todella ja muuttui ihan pikkulapseksi uhmakasta ilmettä myöten,kun kerroin tietäväni asiasta.ei myöntänyt...YLLÄTYS.
Hänen ystävänsä ovat jälkikäteen kertoneet,
että pitivät minua täytenä hutsuna...siistii(naurahdus)
Että semmoinen kauris-herra oli tämä....harmittaa että hyvä ystävyys meni,mutta onpahan maine putsattu..:)- neitsyt
Dominoiva paskiainen, joka osaa todellakin valehdella. On muka aina oikeassa(joo joo).
Itse ensin yritin kaikkeni, mutta sitten luovutin kun huomasin miehen olevan niin itsekeskeinen ja todellakin käyttäytyi kuin pikkulapsi, jos ei saanut mitä aina halusi.
- pettynyt
...samaa koskee ainakin mun tuntemaa
kaurisnaista. Itsekkyys, itserakkaus,
omahyväisyys, itsepäisyys jne...
Tossa alkutekijöitä valehteluun, petturuuteen
ja sitä kautta epäluottamukseen.
Voihan niitä olla poikkeuksiakin...;) - ///
Olen seurustellut jo melkein 4 vuotta kaurismiehen kanssa ja hän on kyllä maailman kiltein ihminen. Ei puhu pahaa kenestäkään eikä tykkää jos itse sanon suutuspäissäni negatiivista toisista, ei kerro edes minulle asioita, joita hänen kaverinsa ovat kertoneet hänelle, ei IKINÄ ole pettänyt minua eikä aikaisempia tyttöystäviään. Uskon sen koska kaikki hänen hyvät ystävät sanovat että sen jälkeen kun kuulevat, että hän on pettänyt, ovat maailmankirjat aivan sekaisin. Hän on jokaisen ihanne mies! Ehkä en aina sitä huomaa ja kyllä kaikki naispuoliset ystäväni siitä minulle sanovatkin! joten älkää uskoko, että kaikki kauriit ovat sikoja, jos muutama pettää & puhuu paskaa seläntakana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532434Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖291817Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt731511Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2661420- 1381230
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11983vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23978- 65965
- 68953