Antti Tuisku

Anne

Antti Tuisku osaa laulaa hyvin!

Vaikka näyttääkin ja kuulostaakin kakaralta!

Onnea Antille kun teki hyvää musaa!

EIKÄ MATKI KETÄÄN!

10

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti Fani

      Antti osaa laulaa sil on hyvää musaa mutta ei se kuulosta eikä näytä kakaralta ei mun mielestä Antti on maailman paras ja ihanin laulaja Hanna Pakarinen on paljo huonompi Antin ois pitäny voittaa idols

    • Joo kuka uskoo sua..

      Että te ootte niin vitun tyhmiä!!!!!
      Suomen häpeä pilkkuja!!!
      Siis Peräruisku on niin vitun huono laulamaan.
      Ääni on niin vitun kimee että ihan kun joku saatanan pentu siinä hoilottaa.
      Sekin vielä että ne biisit on suoria kopioita.

      Niinkuin se Hei hei mikä sulla on kun oot levoton, hoilottaa koko biisin sitä ja vähän välii sit sekoo et en halua tietää.
      Se paska matkii enkuilta ja muuttaa ne joksi paskaks joka on perseestä revittyy.
      Sit Hanna..
      Voi voi... Kyllähän se laulu on hyvä mut muuttuu aika paljon vähän välii.
      Se Jani ois olllu se oikee Idols.
      Se oli sentään opiskellu ihan sitä laulamista.
      Mutta kiimaset kakarat on sitä mieltä et ulkonäkö tekee idolin.

      • Antti Fani

        Antin biisit ei ooo suorii kopioita mistää


      • Nii ei ei tietenkään!
        Antti Fani kirjoitti:

        Antin biisit ei ooo suorii kopioita mistää

        Haista paska kiima kakru!!!!!
        Jos sä kuuntelisit ees pikkasen enemmän ulkomaalaisii biisei ja sun päässäs ois tilaa ymmärtää enkkuu niin kuule ehkä säkin saisit oivaltavan idean!!
        ANTTI TUISKU PERÄRUISKU ON KIILTOKUVA POIKA JA MATKIJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • "tyttö" vaa

        mä en sano et mä diggaisin antin musast mut en mä sano et se iha huonookaa oo. luulen kyl et ne on kopioit joistai paremmist mut en oo varma. mä oon myös sun kaa samaa mielt et janin ois pitäny voittaa idols... mut kaikil on omat mielipiteet kaikest ja se on asia jolle ei voi mitää. sen kaa pitää vaa oppii elää vaik miten ärsyttäis... mut... hyvää lomaa kaikille! =)


      • mantu

        Mitäs luulette, kuinkakohan moni nuori olisi halunnut vanhan, humppaa laulavan miehen Idolikseen? Tarkoitan siis jania! Musta Hannan kuuluikin voittaa, jos katsottiin Hannaa ja jania! Mutta Antti Tuiskukin olisi voinut voittaa, kyllä se olisi mulle käynyt. Jania voi kuunnella vähän vanhemmat ihmiset. Mutta Mun mielestä, Idolssissa etsittiin vähän nuoremmalle sukupolvelle Idolia? ei kai sitä ollu suunnattu 50 vuotiaille käppänöille? sori, mun mielipide!


    • MIES

      Pojat vois levyttää duettona suklaasydämen! Varmaan olis hitti-biisi!!

    • ;)...

      Hyvähän toi antin en halua tietää on, mutta ootkos Anne kuullut Justin Timberlaken cry me a riverin taustoja..Kuuntelepas kunnolla ja sano vasta sitten että antti ei matki ketään..et voi enää kieltää:) Ja ihan ohimennen..Anttihan ei biisejään tehnyt..

      • Ramiro

        Enpä minä ole kuullut niitä ulkolaisia versioita, mutta uskon, etten jää paitsi mistään suuresta taide-elämyksestä silti.
        Suomessa on jo 60-luvulta asti harrastettu ulkolaisten käännösbiisien taustojen, enemmän tai vähemmän suoraa kopioimista, jollei se vaadi taustaksi satamiehistä orkkaa ja kuoroa. Silloin kopsaaminen tulee jo liian tyyriiksi levyfirmalle.


    • Ämpäri

      ANTTIIIIIIIII!!!!
      Ihanaaa Antttiiiiiiiii!!!
      Mä rakastan sua Anttiiiiiiii!!!
      ÄÄÄÄK!
      Anttiii!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2780
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      211
      1789
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1492
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1241
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      77
      865
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe