Antti Tuisku osaa laulaa hyvin!
Vaikka näyttääkin ja kuulostaakin kakaralta!
Onnea Antille kun teki hyvää musaa!
EIKÄ MATKI KETÄÄN!
Antti Tuisku
10
653
Vastaukset
- Antti Fani
Antti osaa laulaa sil on hyvää musaa mutta ei se kuulosta eikä näytä kakaralta ei mun mielestä Antti on maailman paras ja ihanin laulaja Hanna Pakarinen on paljo huonompi Antin ois pitäny voittaa idols
- Joo kuka uskoo sua..
Että te ootte niin vitun tyhmiä!!!!!
Suomen häpeä pilkkuja!!!
Siis Peräruisku on niin vitun huono laulamaan.
Ääni on niin vitun kimee että ihan kun joku saatanan pentu siinä hoilottaa.
Sekin vielä että ne biisit on suoria kopioita.
Niinkuin se Hei hei mikä sulla on kun oot levoton, hoilottaa koko biisin sitä ja vähän välii sit sekoo et en halua tietää.
Se paska matkii enkuilta ja muuttaa ne joksi paskaks joka on perseestä revittyy.
Sit Hanna..
Voi voi... Kyllähän se laulu on hyvä mut muuttuu aika paljon vähän välii.
Se Jani ois olllu se oikee Idols.
Se oli sentään opiskellu ihan sitä laulamista.
Mutta kiimaset kakarat on sitä mieltä et ulkonäkö tekee idolin.- Antti Fani
Antin biisit ei ooo suorii kopioita mistää
- Nii ei ei tietenkään!
Antti Fani kirjoitti:
Antin biisit ei ooo suorii kopioita mistää
Haista paska kiima kakru!!!!!
Jos sä kuuntelisit ees pikkasen enemmän ulkomaalaisii biisei ja sun päässäs ois tilaa ymmärtää enkkuu niin kuule ehkä säkin saisit oivaltavan idean!!
ANTTI TUISKU PERÄRUISKU ON KIILTOKUVA POIKA JA MATKIJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - "tyttö" vaa
mä en sano et mä diggaisin antin musast mut en mä sano et se iha huonookaa oo. luulen kyl et ne on kopioit joistai paremmist mut en oo varma. mä oon myös sun kaa samaa mielt et janin ois pitäny voittaa idols... mut kaikil on omat mielipiteet kaikest ja se on asia jolle ei voi mitää. sen kaa pitää vaa oppii elää vaik miten ärsyttäis... mut... hyvää lomaa kaikille! =)
- mantu
Mitäs luulette, kuinkakohan moni nuori olisi halunnut vanhan, humppaa laulavan miehen Idolikseen? Tarkoitan siis jania! Musta Hannan kuuluikin voittaa, jos katsottiin Hannaa ja jania! Mutta Antti Tuiskukin olisi voinut voittaa, kyllä se olisi mulle käynyt. Jania voi kuunnella vähän vanhemmat ihmiset. Mutta Mun mielestä, Idolssissa etsittiin vähän nuoremmalle sukupolvelle Idolia? ei kai sitä ollu suunnattu 50 vuotiaille käppänöille? sori, mun mielipide!
- MIES
Pojat vois levyttää duettona suklaasydämen! Varmaan olis hitti-biisi!!
- ;)...
Hyvähän toi antin en halua tietää on, mutta ootkos Anne kuullut Justin Timberlaken cry me a riverin taustoja..Kuuntelepas kunnolla ja sano vasta sitten että antti ei matki ketään..et voi enää kieltää:) Ja ihan ohimennen..Anttihan ei biisejään tehnyt..
- Ramiro
Enpä minä ole kuullut niitä ulkolaisia versioita, mutta uskon, etten jää paitsi mistään suuresta taide-elämyksestä silti.
Suomessa on jo 60-luvulta asti harrastettu ulkolaisten käännösbiisien taustojen, enemmän tai vähemmän suoraa kopioimista, jollei se vaadi taustaksi satamiehistä orkkaa ja kuoroa. Silloin kopsaaminen tulee jo liian tyyriiksi levyfirmalle.
- Ämpäri
ANTTIIIIIIIII!!!!
Ihanaaa Antttiiiiiiiii!!!
Mä rakastan sua Anttiiiiiiii!!!
ÄÄÄÄK!
Anttiii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019