Siekkaripäivä Kerubissa (Joensuussa) su 3.4. kello 12-17

Tumpelo~

Sunnuntaina 3.4. Kerubi on omistettu Sielun Veljet -yhtyeelle. Tarjolla on musiikkia ja elokuvia koko päivän täydeltä. Päivällä myydään myös superennakkona Ilosaarirockin 2011 lippuja. Sadalle ensimmäiselle lipunostajalle annetaan veloituksetta Sielun Veljien maanantaina 4.4. julkaistava Nukkuva hirviö 7"-levy.

http://www.kerubi.fi/ajankohtaista.php?nid=39

0

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
        Ikävä
        193
        11656
      2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
        Ikävä
        58
        5509
      3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
        NATO
        46
        2807
      4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
        Ikävä
        40
        2425
      5. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
        Ikävä
        14
        2019
      6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
        Kemijärvi
        13
        1891
      7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
        Nurmes
        44
        1885
      8. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
        Mikkeli
        30
        1803
      9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
        Ikävä
        6
        1526
      10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
        Ikävä
        42
        1498
      Aihe