sun kantsis miettiä ja hidastaa.. rikot itseäs vaan lopulta lisää ..helppo sanoa puhelimessa et "Mä lopetan kohta.."
Sitä paitsi mä oon kuullu ton ennenkin, silloin oltiin yhdessä ja sulle soitettiin ..samatilanne kun nyt?
Ainoo ero että me rakastettiin, mä en tehny sulle koskaan niin ku Se
Mieti sitä!
Sinua rakastava edelleen ..en sa kuka! : / ajattelen silti lämmöllä ... : )
Toistat samaa kehää
7
412
Vastaukset
Toivottavasti et kuitenkaan tarkoita tällä ainakaan minua.
- Etanan elämää
Tuonkin voi ymmärtää niin helposti väärin.
Lausetta, ''Mä lopetan kohta'' voi jatkaa monella tavalla... ollaan menossa saunaan... olen ulkomailla.... jne. Kun ei tiedä kenen kanssa asianomainen vaihtaa ajatuksia, voi tehdä ihan vääriä johtopäätöksiä. Aina voi tietenkin kysyä jos enemmän kiinnostaa. Niin, mikähän siinä on,
kun otat yhteyttä, mutta sitten kuitenkin torjut, kiellät kaiken?
Pakkohan sulla on jotain tunteita olla, mut jokin vaan estää, hävettääkö jokin?
Ei sulla ole mitään aihetta, itekin oon toiminu ihan tunteideni mukaan ja saatta se tuntua järkevästi ajatellen tyhmältä, mutta lopulta kuitenkin ..mikä sitten on tärkeää tässä elämässä?- ketkähän on
puhheelimessa niin praatanneet ??
- hamalainenmurrefani
He, praatanneet? Ompas hauska sanonta, mistähän päin armasta kotimaatamme lähtöisin? : )
- ei sulka eikä pelina
Jotkut kerää vaan "sulkia hattuun" ja haluaa näyttää että kelpaa kai se sitäsitte on.
- ruusut ja risut saan
Eipä sitä halua olla ilkeä, mutta harvoinpa tuollaiset peräperää luodut suhteet on kovin pitkäaikaisia toimivat jonkin aikaa laastrina, mutta ku pää on kuitenkin vielä sekaisin edellisestä suhteesta ja ihmisestä.
Kaikkein tyhmintä ja lapsellisinta on kuintenki lopettaa keskustelu ja yrittää vaan unohtaa, se edestään löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1998050Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1023804"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1323684Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.43078Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892981Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1502599Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472496- 1442124
- 701592
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a651439