Toistat samaa kehää

eräsononeräson jonka

sun kantsis miettiä ja hidastaa.. rikot itseäs vaan lopulta lisää ..helppo sanoa puhelimessa et "Mä lopetan kohta.."
Sitä paitsi mä oon kuullu ton ennenkin, silloin oltiin yhdessä ja sulle soitettiin ..samatilanne kun nyt?
Ainoo ero että me rakastettiin, mä en tehny sulle koskaan niin ku Se
Mieti sitä!
Sinua rakastava edelleen ..en sa kuka! : / ajattelen silti lämmöllä ... : )

7

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti et kuitenkaan tarkoita tällä ainakaan minua.

• Etanan elämää

Tuonkin voi ymmärtää niin helposti väärin.

Lausetta, ''Mä lopetan kohta'' voi jatkaa monella tavalla... ollaan menossa saunaan... olen ulkomailla.... jne. Kun ei tiedä kenen kanssa asianomainen vaihtaa ajatuksia, voi tehdä ihan vääriä johtopäätöksiä. Aina voi tietenkin kysyä jos enemmän kiinnostaa.

• Niin, mikähän siinä on,
      kun otat yhteyttä, mutta sitten kuitenkin torjut, kiellät kaiken?
      Pakkohan sulla on jotain tunteita olla, mut jokin vaan estää, hävettääkö jokin?
      Ei sulla ole mitään aihetta, itekin oon toiminu ihan tunteideni mukaan ja saatta se tuntua järkevästi ajatellen tyhmältä, mutta lopulta kuitenkin ..mikä sitten on tärkeää tässä elämässä?

• ketkähän on

puhheelimessa niin praatanneet ??

• hamalainenmurrefani

He, praatanneet? Ompas hauska sanonta, mistähän päin armasta kotimaatamme lähtöisin? : )

• ei sulka eikä pelina

Jotkut kerää vaan "sulkia hattuun" ja haluaa näyttää että kelpaa kai se sitäsitte on.

• ruusut ja risut saan

Eipä sitä halua olla ilkeä, mutta harvoinpa tuollaiset peräperää luodut suhteet on kovin pitkäaikaisia toimivat jonkin aikaa laastrina, mutta ku pää on kuitenkin vielä sekaisin edellisestä suhteesta ja ihmisestä.
      Kaikkein tyhmintä ja lapsellisinta on kuintenki lopettaa keskustelu ja yrittää vaan unohtaa, se edestään löytää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      199
      8050
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      102
      3804
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      132
      3684
    4. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      4
      3078
    5. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      89
      2981
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      150
      2599
    7. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      47
      2496
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      144
      2124
    9. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      70
      1592
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      65
      1439
    Aihe