Annassa ei ole enään mitään omaperäistä. Niin muovista paskaa on Annan musa nykyään. Mä olen entinen nyt entinen fani.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/Kuuntele Anna Abreun Rush-levystä ennakkomaistiaiset/art-1288378257720.html
Pelkkää tuubaa
7
209
Vastaukset
- hyihyihyihyihyiyök
uffff vihaan annaa
- ketä ei kiinnostaisi
hmmmm! keikkoja vaan piisaa on siinä jotain sellasta karismaa ja kansa tykkää .
- höppänät...
Keikkoja piisaa myös Nykäsellä ja Tuksulla. Onhan se nyt totta että Abreu on todellakin menneen talven lumia, eikä siinä ole mitään hävettävää.
- görgyj
Kiitos Anna, että otat työsi vakavasti!
Iltalehti:
Annaa voi sanoa jo kestotähdeksi. Sen osoittaa myös artistin 2010 verotuksessa keräämät tulot: 138 052 euroa. Vuonna 2009 Anna Abreu tienasi vieläkin enemmän: 176 614 euroa.
Mitä mahtoi Ari hankkia? Ei ainakaan tuntunut hommat kiinnostavan. - tewtewtewtew
görgyj kirjoitti:
Kiitos Anna, että otat työsi vakavasti!
Iltalehti:
Annaa voi sanoa jo kestotähdeksi. Sen osoittaa myös artistin 2010 verotuksessa keräämät tulot: 138 052 euroa. Vuonna 2009 Anna Abreu tienasi vieläkin enemmän: 176 614 euroa.
Mitä mahtoi Ari hankkia? Ei ainakaan tuntunut hommat kiinnostavan.Muistellaanpas sitä levymyyntiä taas...
- Anne the best
Anna Abreu on laulaja sanan varsinaisessa merkityksessä. Ikää tulee ja ammattitaito kehittyy ja fanit vaihtuu sitä mukaa kypsemmiksi, mitä täällä olevista ruikuttajista voi päätellä. Anna Abreu tulee olemaan koko ikänsä laulaja ja saa siitä elantonsa. Se nyt vain on niin. Joistain artisteista sen vain näkee. Jotkut pölöpäät käyvät varmaa jokaisen artistin sivuilla ketomassa ettei pidä kyseisestä artistista. Get a life.
- aksentti anna
Annan Englannin ääntämys aivan karmeaa, etenkin "Stereo" kappaleessa- "tu-öö-ää-öö-reidiouuu" siltä se ainakin kuulostaa, mutta Suomalaisiin nyt uppoaa kaikki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389