Lumi putosi rivitalon katolta ja rikkoi terassia. Kuka korvaa taloyhtiö vai meneekö omaan piikkiin? Terassi on itse rakennettu.
Rikkoutunut terassai
2
131
Vastaukset
- Saituri eläkeläinen
Taitaapi olla niin, että terassi ei kuulu taloyhtiön rakennuksiin ja tietysti voidaan kysyä oli rakenne liian heikko kun hajosi. Edelleen pitäisikö olla lumiesteet katolla lunta ajatellen. Itse tein juuri teressin ja kuvittelen itse vastaavani sen rakenteesta kokonaan ja tein jopa oman vakuutuksen sille.
- sama vika
Mulle kävi samalla tavalla ja itse joudun korjaamaan. Olisin tietysti voinut olla ahkera ja pudottaa osan lumista ennen kuin luonnostaan putoavat, niin ei ole se painolasti niin kova. Harkitsen tällä hetkellä mietin jos asennan aitatolpat sellaisiin metallisiin tolppiin josta voin aina syksyllä nostaa elementin pois. Lumiesteet pitää olla kulku-urilla, esim takapihalla ei välttämättä ole virallista kulku-uraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764