Missä on Yxex?

<3

Mullon ikävä :/

27

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari<3

      KUKA ON MULLON?

      • M.B.

        Otas vähän urheilua ja kannustustanssia :)

        http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0

        *lantiot heilumaan*


    • Miksi sulla on ikävä? Minusta tuntuu kuitenkin kivalta, että jollain tuntemattomalla on ikävä mua. Se tarkoittaa sitä että jokin sanomiseni on löytänyt kuulijan. En ylpisty =)

      • M.B.

      • 22

        Vai että tuntemattomalla.. nyyh hylkäsit mut taas :('



      • M.B. kirjoitti:

        Mutta kierros henskeleitten paukuttelua olis paikallaan :)

        Paas marssien..

        http://www.youtube.com/watch?v=Ff5X7VP9muc

        *ottaa määbäätä kädestä kiinni...voimat on vähissä...auta hetken, sitten taas jaksan auttaa sua..* :(


      • M.B.

      • M.B.

        öitä ja hali


      • M.B.

      • lottamari<3

        Huomenta, miten tänään?

        Voiko ihanammin päivän enää alkaa,...


      • M.B. kirjoitti:

        öitä ja hali

        Kiitos kun annoit tukea yöllä! Eilen muistelin eroaikoja ja iski aikamoinen flashback päälle masennuksineen ja itsesäälineen. :/

        Mun tarttee kokeilla sitä sun herätyskello-konstia.. :)


      • lottamari<3
        yxex kirjoitti:

        Kiitos kun annoit tukea yöllä! Eilen muistelin eroaikoja ja iski aikamoinen flashback päälle masennuksineen ja itsesäälineen. :/

        Mun tarttee kokeilla sitä sun herätyskello-konstia.. :)

        http://www.youtube.com/watch?v=4cGts1pOD9E&feature=related

        Auttasko tää,...



      • lottamari<3
        yxex kirjoitti:

        Hih hih :-DDDDDD

        Voi taivas millaisia levytyksiä immeiset värkkää!

        Thanks =)

        :DDD Sanos muuta...takoitus oli piristää, ei olla törkeä ;)))))

        Sinnuu kaipaa kaikki, kun oot niin,..


      • lottamari<3 kirjoitti:

        :DDD Sanos muuta...takoitus oli piristää, ei olla törkeä ;)))))

        Sinnuu kaipaa kaikki, kun oot niin,..

        Ei ihan tavanomaista sukupuolivalistusta kyllä.. :-DD

        Kaipaan minäkin sinua ja teitä, siksi tänne onkin niin kiva tulla. =)

        *en myönnä olevani koukusssa* ;-P


      • A
        lottamari<3 kirjoitti:

        :DDD Sanos muuta...takoitus oli piristää, ei olla törkeä ;)))))

        Sinnuu kaipaa kaikki, kun oot niin,..

        Kiitos. Pornolaulut ovat aliarvostettuja. Itsehän olen lähinnä aseksuaali mutta kuuntelen niitä mielelläni. Olen myös absolutisti ja pidä juomalauluista, sekä kirkosta eronnut ja pidän virsistä. Kuuntelen mielelläni myös niin valkoisen kuin punaisenkin armeijan sotalauluja talvelta 1918.

        Monet tärkeät asiat jäävät helposti kokonaan käsittelemättä ilman lauluja. :)


    • siinähän se.

      Uusien viestien määrä (24h):91

    • lottamari<3

      Aha, laskuri käynnissä. No, mitä muuta :) Kelloja siirretty, mutta vanha aika päässä vielä...

      • 16

        Ainiin taas ne kellot siirretään toiseen paikkaan.


      • M.B.
        16 kirjoitti:

        Ainiin taas ne kellot siirretään toiseen paikkaan.

        Ai perskutti.. kellohan on vaihteeksi enemmän ku pitäs..


    • Niin se vaan on yxex : toivottavasti olet havainnut sen miten tärkeä jäsen olet tässä joukkuepelissä. Vaikket tunnusta pelaavasi... ;)

      • Mitä! Minäkö tärkeä.
        *hei kamut, kattokaa mun uusia siipiä..räps, räps..viuuh..pam..oho, mistä toi vuori tuli vastaan..*

        (kiitos elisakettu =) )


      • yxex kirjoitti:

        Mitä! Minäkö tärkeä.
        *hei kamut, kattokaa mun uusia siipiä..räps, räps..viuuh..pam..oho, mistä toi vuori tuli vastaan..*

        (kiitos elisakettu =) )

        No olepa hyvä:) Äläkä törmäile höpsö. Tässön haavateippiä, ole hyvä, kyllä se siitä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe