Tyhmät tuntemukset(ko)

Parron

Olen seurustellut noin puolitoista vuotta. Itse rakastan häntä kovin, mutta olen aina välillä epävarma hänen tunteistaan. En edes tiedä onko tämä oikea palsta kirjoittaa tätä, mutta haluan purkaa tunteitani ja saada niihin palautetta.

Alussa sain tietää, että hän oli ihastunut erääseen henkilöön, mutta henkilö ei ollut hänestä kiinnostunut eikä heidän jutusta tullut mitään. Mutta kun me aloitettiin meidän suhde, hän mainitsi kerran, että minä olen helppo ratkaisu. halusiko hän edelleenkin naisen joka on tuon ihastuksen kaltainen? olenko minä vain jokin korvike, helppo, karkeasti sanottuna tylsä?

Hän myös kertoi kerran kun puhuttiin seksistä, että hän oli joskus harrastanut seksiä kännissä jonkun ystävänsä kanssa ennen meitä. Voiko tämä uusiutua? Kun hän ei kerran ollut miettinyt asiaa loppuun? Tiedän kyllä kuinka helppoa on kännissä tehdä jotain harkitsematonta.. mutten usko että voisin unohtaa pettämistä, jos sellainen tapahtuu. En voisi kuin ajatella häntä jonkun muun kanssa, joten suhde loppuisi siihen.

En ymmärrä miksen pääse noista ajatuksista eroon.. Hän on sanonut, että rakastaa minua, miksi minä kaivan vaan asioita esiin, jotka myrkyttää minun uskomusta, ettei hän ole tosissani minun kanssani? Miten miehet ajattelevat? Jotenkin sekin kun hän ei kauheasti kerro mitä puhuu ystäviensä kanssa "sellaista perus"...

4

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peetsamoinen

      Luulen, että sinun kannattaisi rohekasti ja syyttelemättä koettaa keskustella asiasta miehesi kanssa. Sanoisin, että se on ainoa ratkaisu näissä ihmissuhdeasioissa.

    • jtn tais mennä ohi

      "Hän myös kertoi kerran kun puhuttiin seksistä, että hän oli joskus harrastanut seksiä kännissä jonkun ystävänsä kanssa ennen meitä. Voiko tämä uusiutua?" siis mitä? kuka ? täh?

      siis...ei nyt ihan auennu....??? tuosta saa sen kuvan että sun mielestä hänen olisi pitänyt synnytyslaitokselta lähtien säästää itseänsä vain sulle?
      ja se on hänen menneisyytensä, mitä tekemistä sillä on pettämisen kanssa?

      • Parron

        Siis, asian pointti oli se, ettei se ollut mitenkään harkittua vain extempore kännissä sekstaillut, tuntu hyvältä idealta. Että onko sellaiseen extempore käytökseen heikkoutta.
        Ihan sama se mulle on muuten on, mutta tapa jolla se tosta kertoi oli vaan jotenkin outo, joten se jäi mieleen.

        Anteeksi mutta tekstisi on kyllä aika loukkaavalla tavalla kirjoitettua, voi sitä asiallinen olla vaikka jokin asia luetussa tympii.


    • jtn tais mennä ohi

      no ei se ollut tarkoitettu loukkaukseksi, mutta yritin tosiaan lukea tuon aloitusviestin monta kertaa ja joka kerta pysähdyin ihmettelemään, että mitä tekemistä hänen menneisyydellään on pettämisen kanssa. (ainakin sain sen käsityksen että sillon kun hän on seksiä harrastanut kaverinsa kanssa, hän on ollut sinkku)?

      Ehkä sitten itselläni on tulkinnallisia ongelmia, mutta tuosta nyt vaan sain sen käsityksen, ettei hänellä olisi saanut olla muita ennen sinua...

      Kaikilla meillä kuitenkin on menneisyytemme.

      Pahoittelen jos olin mielestäsi tyly ja loukkaava, se ei tosiaan ollut kuitenkaan päämääräni.

      Mutta, hyvää kesän odotusta joka tapauksessa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe