Osteoporoosi – esimerkillistä medikalisointia

vahvat luut

"""Luu koostuu ainakin kymmenestä kivennäisestä ja jos keskitytte yksinomaan kalsiumtäydennykseen, heikennätte todennäköisesti luustonne tiheyttä ja todellisuudessa lisäätte osteoporoosin riskiä.
Kalsiumin liikasaanti luo muita kivennäispuutoksia ja epätasapainoja, jotka sitten lisäävät riskiänne saada sydäntauti, munuaiskiviä, sappikiviä, nivelrikkoa, kilpirauhasen vajaatoimintaa, liikalihavuutta, kausi-infektioita ja 2-tyypin diabetesta."""

http://personal.inet.fi/koti/remeli/kalsium.htm

0

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. EU aikoo kieltää puun polton Suomessa vuoteen 2027 mennessä.

https://www.suomenuutiset.fi/eu-haluaa-terveydelle-haitallisen-puunpolton-aisoihin-saunojen-ja-takkojen-piippuihin-sahko
        Maailman menoa
        425
        4105
      2. Köyhien ruoka-avun rahat virtasivat perussuomalaisen poliitikon tilille

"Kyse on ruoka-apua Vantaalla välittävän Joosua Mission avustuksista, jotka ovat siirtyneet suoraan kaupunginvaltuutetun
        Maailman menoa
        205
        2230
      3. En tule löytämään

Koskaan sunlaista rakkautta. Ei ole toista sinua. ❤️ tiedät miten paljon halusin muttet sä ollut itse valmis enempään.
        Ikävä
        51
        2010
      4. Palomäen pyssysankarit

Jämsän Palomäentiellä on käynnissä poliisitehtävä. Poliisi pyytää välttämään liikkumista alueella. Poliisin mukaan kaks
        Jämsä
        35
        1770
      5. Mitä tunteita sulla

On mua kohtaan nyt?
        Ikävä
        137
        1681
      6. Mitä sanoisit ikäväsi kohteelle

juuri nyt, jos olisi nenäsi edessä?
        Ikävä
        85
        1468
      7. Olet mun sielunkumppani

Aina ❤️
        Ikävä
        57
        1461
      8. Ei on ei!

Jos olet päätynyt estoon, se ei ole sinulle vinkki yrittää kovemmin. Hän ei tahdo sinusta kuulla, ja on jo laittanut äär
        Ikävä
        90
        1386
      9. Älä kävele onnesi ohi

Vaikka joku olisi varattu, hänelle voi silti kertoa tunteista. Antakaa ihmisten itse päättää omasta elämästään, ketään k
        Ikävä
        89
        1202
      10. Milloin salassa tehdyt varkaudet tuodaan julki?

Ähtärin kaupunkihallitus on salaisissa pykälissä myönnellyt rahaa miljoonia euroja. Anastanut siis kaupungin ja kaupunki
        Ähtäri
        14
        1168
      Aihe