Eli olen ottamassa akvaani kaloja. Sopivatko nämä yhteen : pari partamonnia,kardinaalitetraparvi, seeprakaloja, punatimanttiahnen pari, huulirihmakalapari,ehkä 1 lehtika,
onko tämä sopiva kalasto 130 litraseen
5
147
Vastaukset
- M.Muikkunen
Lehtikaloja ei ehdottomasti, kasvavat liikaa...Katso kalojenvaatimuksia esim akvaariokeskus.fi sivuilta, asioi akvaarioliikkeessä, ei "marketissa". Noudata asiantuntijaohjeita, kypsytä akvaario rauhassa, näin hyvää tulee :)))
- kongo81
Noin pieneen altaaseen laittaisin yhden parven tetroja, huulirihmaparin ja pohjalle sen partiksen (yhden). Liian täyteen ei kannata ympätä, siitä seuraa usein vaan turhaa harmia ja hankaluuksia.
- tiedoton aloittelija
oukkeij ,, KIitos vinkeistä
- fish KING
... joko se akvas on kypsytetty, ennen kalojen kotiuttamista ykkös juttu ...
130l kalasto ehdotus;
partamonni (jos on aivan pakko...) - tilalle katinkultamonneja muutama hienoa hiekka pohjalle rae koko n. 0,5-1,2mm
kardinaalitetraparvi 10kpl
huulirihmakala pari
... seeprakalat viilen veden kaloja veceversa kuin muut ;/
... punatimanttiahventen ehdoton minimi n. 180l - ;))
Ja fish KINGIN viestiin lisään vielä, että punatimantti syö aikuisena tetrat suihinsa, kaverilla meni kaikki mustatetrasta piikkisimään 250 litraisesta punatimantin kitaan (itse todisti mm. piikkisilmän kuolemaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503364Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5522078Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841976Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281307KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481230