Kauris on varmasti aristokraattisin horoskooppimerkki, mikä olla voi. Kaikki tapaamani kauriit ovat olleet hyvin aristokraattisia, etiketin orjia. Hyvin muodollisia ja herrasmiesmäisiä, omaavat yleensä hyvän tilannetajun. Tietävät aina, miten tulee toimia tilanteessa kuin tilanteessa. Tämä nyt saattaa johtua siitä, että kauris on yleensä herkullisen älykäs.
Oletteko muut samaa mieltä kanssasi siitä, että kauriit ovat aristokraattisia? En toki halua yleistää, mutta kaikki tapaamani kauriit ovat edustaneet ns. herrasluokkaa. Ovat ainakin suvuilleen edukseen.
Aristokraattinen kauris
6
337
Vastaukset
- Capricornic
Hyvätapaisia ja muodollisia on, ärsyttävyyteen asti.
- petri £
edustavia, ihania ja upeimpia ihmisiä. mun työpaikalla on yksi tuollainen nais-kauris joka on ylikaunis! mä sulan sen kauriinsilmien alla.
- astrologi_aloittelij
Eipä se nyt hassumpi merkki ole, ihan OK tyyppejä yleensä ovat. Tarkkana ja vähän varovainen näiden sarvipäiden kohdalla saa olla siinä ettei tule hyväksikäytetyksi, sen ne osaavat tehdä, mutta muuten ovat ihan OK ja kyllä, muodollisia ovat. Se ei ole paha asia.
- aristokraattinen =
ylimyksellinen, ylhäinen; ylimysvaltainen
No, jaa... - 18.vkauris
Ite olin pienenä ärsyttävän aristokraattinen! Mutta onneks oma luonne on alkanu näkyy käytöksessä vieraittenkin ihmisten kanssa, kun on aikuistunu. Onneks siitä on kumminkin jääny jälkiä muhun: en haasta riitaa, puhu pahaa muista tai ole muuten töykeä muita kohtaan.
- samaa mieltä
Jotenkin aatelismainen käytös ja arvokkuus näkyy jo kävelytyylistä. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891