Kauris on varmasti aristokraattisin horoskooppimerkki, mikä olla voi. Kaikki tapaamani kauriit ovat olleet hyvin aristokraattisia, etiketin orjia. Hyvin muodollisia ja herrasmiesmäisiä, omaavat yleensä hyvän tilannetajun. Tietävät aina, miten tulee toimia tilanteessa kuin tilanteessa. Tämä nyt saattaa johtua siitä, että kauris on yleensä herkullisen älykäs.
Oletteko muut samaa mieltä kanssasi siitä, että kauriit ovat aristokraattisia? En toki halua yleistää, mutta kaikki tapaamani kauriit ovat edustaneet ns. herrasluokkaa. Ovat ainakin suvuilleen edukseen.
Aristokraattinen kauris
6
331
Vastaukset
- Capricornic
Hyvätapaisia ja muodollisia on, ärsyttävyyteen asti.
- petri £
edustavia, ihania ja upeimpia ihmisiä. mun työpaikalla on yksi tuollainen nais-kauris joka on ylikaunis! mä sulan sen kauriinsilmien alla.
- astrologi_aloittelij
Eipä se nyt hassumpi merkki ole, ihan OK tyyppejä yleensä ovat. Tarkkana ja vähän varovainen näiden sarvipäiden kohdalla saa olla siinä ettei tule hyväksikäytetyksi, sen ne osaavat tehdä, mutta muuten ovat ihan OK ja kyllä, muodollisia ovat. Se ei ole paha asia.
- aristokraattinen =
ylimyksellinen, ylhäinen; ylimysvaltainen
No, jaa... - 18.vkauris
Ite olin pienenä ärsyttävän aristokraattinen! Mutta onneks oma luonne on alkanu näkyy käytöksessä vieraittenkin ihmisten kanssa, kun on aikuistunu. Onneks siitä on kumminkin jääny jälkiä muhun: en haasta riitaa, puhu pahaa muista tai ole muuten töykeä muita kohtaan.
- samaa mieltä
Jotenkin aatelismainen käytös ja arvokkuus näkyy jo kävelytyylistä. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850