> Olen yllättänyt itseni luomalla suhteen "yhteisöön", joka on olemassa vain tällä palstalla.. Olen tehnyt jälleen jotakin, mitä joskus olen vannomalla vannonut, että en minä ainakaan :D
Kiitos. Mutta ei se vielä riitä.
mää.
14
179
Vastaukset
- sää vai mää
Sama juttu. Ihan älytöntä touhua.
- toivotaan toivotaan
mää yritän pysytellä pöis näiltä sivuilta ehkä se vielä joku päivä onnistuu
- G.
Eikö tää nääs taas niistää.
- up.
Narsisti ei ymmärrä toista ihmistä, eikä ota hänen tunteitaan huomioon. Narsisti ei tunne sääliä, ei katumusta pahoista sanoistaan, hänelle muut ovat yhdentekeviä ärsyttävän hankalia ihmisiä, joiden kanssa ei viitsi olla tekemisissä, ellei hyödy heistä kunnolla. Naristille muut ovat pelinappuloita, joita kohtaan hän ei tunne mitään, mutta joiden täytyy tuntea häntä kohtaan ja huomioida hänet joka hetki
- M.B.
KOKO juttu on osoitteessa..
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9740748
Kiitos sille ystävälliselle *****lle, joka siirsi sen tuosta noin vaan tänne. Mitäpä sitä omin sanoin mitään sanomaan, kun toisten sanoja voi tuolleenkin näköjään käyttää..
Että terveisiä- ..
Turus olis jo täyskesää nii, ett määkin muutan takasi Sirkkalankarul
vaikkei siäl heinälaroi olekkaa. - M.B.
.. kirjoitti:
Turus olis jo täyskesää nii, ett määkin muutan takasi Sirkkalankarul
vaikkei siäl heinälaroi olekkaa.Ai ladoja :DDD Eh-heh. Hauska palsta.
- HÄHÄ:!
Hyvinpä tunnut muistavan mitä mihinkin kirjoittelet/kopioit.
- M.B.
HÄHÄ:! kirjoitti:
Hyvinpä tunnut muistavan mitä mihinkin kirjoittelet/kopioit.
Arvasinpas... menepäs takaisin maalikipolle ennen kuin pensselit kuivahtaa :)
Äläkää kiusaa mua. Kiusaa muita.
- määääääääää.
Näkökantoja
...mustavalkoiseen narsisti-uhri-tilanteeseen. Erika J Jopich/Margaret Paul : Anna sisäisen lapsesi puhua. Tästä kirjasta...
18:49
lynett
5
0
Sortumassa =(.... Apua!
Auttakaa... Entinen miesystäväni on tässä muutaman viikon ajan pommittanut taas pienillä asioilla: tulee tekstareita, viime...
18:30
EräsVaan1
8
0
Kovinkin yleistä??
Siis tällainen, että siirrellään toisten kirjoittamia kommentteja toisille "osastoille".... ilman johdantoja, ilman...
18:24
M.B.
0
0
Puolisona alistuva, muuten vahva?
18:23
moniminä
5
0
Narsisti/psykopaatti
16:25
Täysin hajalla/tyhjä
8
1
Ketun iltasatu
16:24
elisakettu
49
3
Missä on Yxex?
16:10 - h-lla
oon pyöriny tääl kokonaisen vuoden. miehen takia joka ei ole pitkään aikaan edes puhunu mulle... :/
hiphurraa. joskus hävettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385