mää.

mää.

> Olen yllättänyt itseni luomalla suhteen "yhteisöön", joka on olemassa vain tällä palstalla.. Olen tehnyt jälleen jotakin, mitä joskus olen vannomalla vannonut, että en minä ainakaan :D

Kiitos. Mutta ei se vielä riitä.

14

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sää vai mää

Sama juttu. Ihan älytöntä touhua.

• toivotaan toivotaan

mää yritän pysytellä pöis näiltä sivuilta ehkä se vielä joku päivä onnistuu

• G.

Eikö tää nääs taas niistää.

• up.

Narsisti ei ymmärrä toista ihmistä, eikä ota hänen tunteitaan huomioon. Narsisti ei tunne sääliä, ei katumusta pahoista sanoistaan, hänelle muut ovat yhdentekeviä ärsyttävän hankalia ihmisiä, joiden kanssa ei viitsi olla tekemisissä, ellei hyödy heistä kunnolla. Naristille muut ovat pelinappuloita, joita kohtaan hän ei tunne mitään, mutta joiden täytyy tuntea häntä kohtaan ja huomioida hänet joka hetki

• M.B.

KOKO juttu on osoitteessa..

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9740748

Kiitos sille ystävälliselle *****lle, joka siirsi sen tuosta noin vaan tänne. Mitäpä sitä omin sanoin mitään sanomaan, kun toisten sanoja voi tuolleenkin näköjään käyttää..

Että terveisiä

• ..

Turus olis jo täyskesää nii, ett määkin muutan takasi Sirkkalankarul

vaikkei siäl heinälaroi olekkaa.

• M.B.
        .. kirjoitti:

Turus olis jo täyskesää nii, ett määkin muutan takasi Sirkkalankarul

vaikkei siäl heinälaroi olekkaa.

Ai ladoja :DDD Eh-heh. Hauska palsta.

• HÄHÄ:!

Hyvinpä tunnut muistavan mitä mihinkin kirjoittelet/kopioit.

• M.B.
        HÄHÄ:! kirjoitti:

Hyvinpä tunnut muistavan mitä mihinkin kirjoittelet/kopioit.

Arvasinpas... menepäs takaisin maalikipolle ennen kuin pensselit kuivahtaa :)

Äläkää kiusaa mua. Kiusaa muita.

• määääääääää.

Näkökantoja
      ...mustavalkoiseen narsisti-uhri-tilanteeseen. Erika J Jopich/Margaret Paul : Anna sisäisen lapsesi puhua. Tästä kirjasta...
      18:49
      lynett
      5
      0
      Sortumassa =(.... Apua!
      Auttakaa... Entinen miesystäväni on tässä muutaman viikon ajan pommittanut taas pienillä asioilla: tulee tekstareita, viime...
      18:30
      EräsVaan1
      8
      0
      Kovinkin yleistä??
      Siis tällainen, että siirrellään toisten kirjoittamia kommentteja toisille "osastoille".... ilman johdantoja, ilman...
      18:24
      M.B.
      0
      0
      Puolisona alistuva, muuten vahva?
      18:23
      moniminä
      5
      0
      Narsisti/psykopaatti
      16:25
      Täysin hajalla/tyhjä
      8
      1
      Ketun iltasatu
      16:24
      elisakettu
      49
      3
      Missä on Yxex?
      16:10

• h-lla

oon pyöriny tääl kokonaisen vuoden. miehen takia joka ei ole pitkään aikaan edes puhunu mulle... :/

hiphurraa. joskus hävettää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      123
      7084
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      64
      4836
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      74
      3764
    4. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      27
      2884
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      38
      2538
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      24
      1957
    7. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      209
      1485
    8. Martinan prinsessahäät peruuntui

Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      319
      1274
    9. Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona

Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on
      42
      1085
    10. Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella

Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/
      Ikävä
      162
      931
    Aihe