juuu että ku ei oo vielä eka pusua saanu ni kyselen hieman neuvoja
minkä ikänen olit?
"pitääkö" ekan olla kielari vai "pusu"
kuinka se kielari sitten tarkemmin tehhdään?(Selitä yksityiskohtaisesti, haluan "pelata varman päälle")
ja milloin tietää et se tehhää?ootteko sopinu poikakaverin/tyttökaverin kans et nyt tehdään kielari vai teettekö sen luonnostaa?ja jos ootte tehny sen "luonnostaan" nii avasko toine vaa suun? , :D ku ei oo hajuakkaan! heh
help!
ja sitten viel jos olit koulussa ujo et puhunut pahemmin pojille nii miten siiten päädyit "parisuhteeseen" pojan kanssa?
ja entä sitten jos poikakin oli ujo?
miten "lähestyitte" ja missä oli eka kerta?
eka suudelma...
5
767
Vastaukset
- 18vtyttö
Olin 6-luokalla ja "seurustelin" erään pojan kanssa, olimme parhaan ystäväni kotibileissä ja hän vei minut siellä pois muiden luota kaverini huoneeseen. Hän suuteli minua seinää vasten ja piti samalla kädestä suloisesti kiinni. Olin pusuja tietenkin saanut aikasemmin, mutta sillon oli ensimmäinen oikea suudelma ihan kielen kanssa , en suosittele suoraan käyttämään kieltä, koska se on ällöttävää jos ei osaa:DDD suosittelen esin suutelemaan ihan huulien kanssa vaan eli vähän niinkuin pussaisit vaan jatkuvasti ja sitten pikkuhiljaa vähän kieltä mukaan jos siltä tuntuu. Ei sitä kannata mielestäni aikaisemmin sopia , paitsi jos kumpaakin hermostuttaa hyvin paljon niiin se voi rauhoittaa. Itse en ollut hirveän ujo koulussa vaan minulla oli paljonkin poikia ihan kaverina, tämän kyseiseeen sitten kuitenkin ihastuin ja kaveripohjalta lähdetttiin, sitten vaan kerrottiin toisillemme että tykkäämme toisistamme ja siitä se sitten lähti :) ei nuo noin nuorena tosin kauaa kestä : ) ei hirveän nuorena kannata ryhtyäkkään sitten muuhun kun pussailuun!!
- yjhyjhyjhyjhyjhyjhg
Kiitos vastauksesta!
Entä onko muilla "kokemuksia"? - Elppa.e
sormi pyllyyn kokemuksia t.elmeri
- elmeri rules!!!!!!!!
olen aivan samaa mieltä kyseisen elmerin kanssa!
- maria.ruusunen
olin 10 kun sain ensimmäisen kunnollisen kielisuudelman!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466