Muutin viime vuonna Helsinkiin, ja tulevana keväänä ja kesänä olisi mukava päästä liikkumaan luontoon päivän tai parin retkille. Nuuksioon ehdin kerran viime syksynä, nyt olisi tarkoitus jatkaa tutustumista siihen ja muihinkin etelä-Suomen metsiin ja kallioihin.
Etsin siis rentoa vaellus-/retkeilyseuraa, olisi kiva koota pieni porukka tai päästä mukaan jo olemassa olevaan sellaiseen. Eli jos sinulla on kiinnostusta lähteä mukaan reippailemaan niin ota yhteyttä, tai osaisit vinkata esim. seuroja tai järjestöjä joilla on tällaista toimintaa, olisin tosi kiitollinen.
Taustatiedoiksi sen verran että olen itse 36 v. nainen, kohtalaisessa kunnossa, ja kiinnostunut sekä "luonnon ihailusta" että vaelluksesta kunnonkohotusmielessä.
Retkeilyseuraa pääkaupunkiseudulla?
13
540
Vastaukset
- seuraa haetaan
no mitenkä kiinnostaa se retkiseura? Ymmärrätkö kyssärin?
- Retkiseura pks
Moi,
retkeily ja retkiseura kiinnostaa muakin.. Olen 30 nainen pääkaupunkiseudulta ja Nuuksiossa olen käynyt jo muutaman kerran. Kirjoitellaan! - Alkoi kiinnostaa
Retkiseura kelpaa minullekin.Olen 34v nainen Espoosta.Haluaisin lähteä keski-suomen korkeudelle tai lappiin vaeltamaan.Tykkään peppu seksistä.
- kuntoilija
kaunis retkiseura kelpaa aina.....
- metsänkeiju
http://www.sll.fi/uusimaa/helsy/retket
Itse löysin tuolta sopivaa porukkaa. Kokeile, suosittelen.
Ulkoilu on tosi kivaa. - ei pidä niihin sotke
No äläs nyt kuule, nehän oli niitä hörhöjä, ei sellasten mukaan pidä lähteä.
- budjetti kehiin
Laatikaahan nyt budjetti kun tuo talous ja sen pahimmat "mustat aukot" näyttää olevan ylläolevilla kirjoittajilla hallussa.
- Metsään 2011
Kuules nyt.Jos ei sinulle peppu ja pimppi kelpaa niin ei sitten.Löydän kyllä jonkun täyttämään aukkoni.
- mies3,1415
Siellä Nuuksiossahan mä aika usein kuljeskelen. Jotta sinne vaan. Moikataan kun tavataan.
- Annu56
Olen 55-vuotias nainen ja haen naiskaveria retkelle. Olen itse lähdössä Inkoon saaristoon 15 - 17.7 teltalla retkeilemään. Kyse on virkistysalueesta, missä pääsee saunomaan ja veneilemään. Olin siellä jo viime viikolla ja telttani jäi sinne. Kaverit lähti töihin ja itse menen sinne vielä takaisin.
Jos on lapsi tai koira mukana, se käy hyvin koska voin tulla autolla hakemaan pääkaupunkiseudulta. Tarvitset vain oman teltan muut varusteet. Kysele lisää. Netistä näet viime viikon kuvat, kivaa oli.
Mun sähköposti on: [email protected] - kuhannus
sopii..nuuksio ihana paikka varsinkin talvella.kesällä kamala täynnä kaikkea .
arvaa mikä on parasta.ottaa kartan esille ja katsotaan vaan paikka minne mentäis ja menoksi. - kuntoilija
Oletko vaeltanut lapissa?
- munat rasvaan
olen Lapissa vaeltanut tuhansia kilometrejä, seksiä sielläö saa harvemmin ja siksi olisi hyvä saada se seksiseura jo mukaan, minulle kelpaa niin mies kuin naisetkin. Pääpainon ollessa kuitenkin siellä naisissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633802Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091413- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651054Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14877- 38860
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11837- 65831