SLK katto ongelma

zzr1400mb

onko kellään ollut sellaista vikaa slk.n katon avauksessa että kun taka luukku alkaa aukeamaan niin vasemman puolen lukko ei avaudu vaan sylinterit puskee luukkua auki kunnes komean pamahduksen kanssa aukeaa!? slk 230 vm 97 eli 170 koppanen..

15

3110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oot sitte menny

      ostamaan sen saksan halvimman. Nyt alkaakin sitten maksaa ja tämä on vasta alkua. Sen hyvän hinta ei ole kovinkaan paljoa korkeampi saksassa ja saisit kerralla kunnollisen.

      • zzr1400mb

        nonii juuri tälläisiä vastauksia halusinkin :DD ei jumalauta millasia urpoja tää maa on pullollaan... jos ei sulla ole mitään tietoa auton alkuperästä niin kannattaa varmaan täällä nimettömänä huudella...


      • Mistäs muualta
        zzr1400mb kirjoitti:

        nonii juuri tälläisiä vastauksia halusinkin :DD ei jumalauta millasia urpoja tää maa on pullollaan... jos ei sulla ole mitään tietoa auton alkuperästä niin kannattaa varmaan täällä nimettömänä huudella...

        se on kuin jonkun turkkilaisen karvakäden häkistä. Kattosysteemistä hajonnut jotain ja korjaus tulee liian kalliiksi. Sen takia auto joutuu karvakädelle (halvalla) ja se myydään suomalaiselle jobbarille viallisena halvemmalla kuin kunnollinen. Siinä vaiheessa kun auto on jo Suomessa, sen hinta alkaa olla kunnollisen auton tasolla mutta silti joku teletappi ostaa sen. Että tällaisia urpoja täällä Keski-Euroopan sydänmailla, ei silti kannattaisi aliarvioida. Tietysti tämähän oli vain mutua mutta kokemuksen mukaan niin monesti totta. Turhaan pillastuit, paskan möivät.


      • zzr1400mb
        Mistäs muualta kirjoitti:

        se on kuin jonkun turkkilaisen karvakäden häkistä. Kattosysteemistä hajonnut jotain ja korjaus tulee liian kalliiksi. Sen takia auto joutuu karvakädelle (halvalla) ja se myydään suomalaiselle jobbarille viallisena halvemmalla kuin kunnollinen. Siinä vaiheessa kun auto on jo Suomessa, sen hinta alkaa olla kunnollisen auton tasolla mutta silti joku teletappi ostaa sen. Että tällaisia urpoja täällä Keski-Euroopan sydänmailla, ei silti kannattaisi aliarvioida. Tietysti tämähän oli vain mutua mutta kokemuksen mukaan niin monesti totta. Turhaan pillastuit, paskan möivät.

        tää on just tätä... mistä sinäkin "asiantuntia" pystyt sanomaan että milloin oon tän ostanu.??? tää katto on toiminut moitteetta sen viisi vuotta minkä auto on mulla ollut (60tkm) eikä siinä ole vielä ollut mitään muutakaan vikaa joten hyvin on turkin mies fiksannu viat jos 5v kestää!?


    • oleeeeerty54y54y35

      SLS AMG;ssäni ei ole kattoluukkua.

      • zzr1400mb

        joo ei oo mun slk.ssakaan


      • konemies54

        Helppo vika korjata,mulla oli sama ongelma,nyt toimii kuin rasvattu. SLK-230 vm.2000


    • putsvekkakka

      se lukko jumittaa, talven jäljiltä kökköä. puhdistusta ja huoltoa.

      • zzr144mb

        oho ensimmäinen järkevä vastaus!!! :) joo sitä epäilen itsekkin kun se kuitenkin aukeaa.. pitää vaan alkaa purkaa ja tutkia


      • Älä mene itse
        zzr144mb kirjoitti:

        oho ensimmäinen järkevä vastaus!!! :) joo sitä epäilen itsekkin kun se kuitenkin aukeaa.. pitää vaan alkaa purkaa ja tutkia

        purkamaan kun et näköjään osaa. Et sitä täältä muuten kyselisi. Oliskohan kori kiero kolarin seurauksena kun tuollaisia oireita pukkaa. Ei noissa normaalisti ole ongelmia katon avausmekanismin kanssa.


    • gsx1100/mb230

      Moikka. Mulla on ihan samanlainen ongelma ja vielä samalla puolella.
      Kertoisitko missä oli vika ja miten sait korjattua!!?

      • Mese-kesä

        Sama ongelma myös täällä. Onko tietoa viasta ja sen korjauksesta?


      • Mese-kesä
        Mese-kesä kirjoitti:

        Sama ongelma myös täällä. Onko tietoa viasta ja sen korjauksesta?

        Vian paikallisti ja korjasi Tynninharjun autohuolto Lohjalla nopeana toimituksena. Osat työt maksoivat noin 350 euroa. Mäkinen Tynninharjun autohuollosta oli asiantunteva ja asiallinen. Voin suositella ao liikettä R170 katto-ongelmien korjaamisessa.


    • prumprum

      oisko ajaneet keskenään kolarin nämä teidän meset...:)

    • Anonyymi

      Mikä on kun katto ei toimi SLK 230 98 eikä katkaisi vilkut valo Akaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe