Pepun haistelu

Tiina28v yliopisto

Poikakaverini nuuhkii peppureikääni ja pitää sen tuksusta. Parin kaverini jätkäkaverit myös haistelevat muijansa peräpäät.

Kiihottaa mua!

Olen kuullut, että moni mies joko haistelee tai haaveilee haistelevansa muijansa peppua!

Mitäs tykkäätte pepun haistelusta miehet/naiset?

83

8913

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiina28v yliopisto

      Pitää siis pepun tuoksusta :)

      • mun pimmppi on paras

        mäki rakastan perseen hajuu


    • Juon pillumehua

      Makunsa kullakin.

      • Anonyymi

        Täh. Hajustahan tässä on juteltu touho


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh. Hajustahan tässä on juteltu touho

        Sulta kesti tuon tyhmyyden keksiminen vaivaiset kymmenen vuotta. Olit tavanomaista nopeampi. Mistä moinen kiihdytys?


    • KakeMakepoikanen

      Kaunis nainen tuoksuu hyvälle jokapaikasta! Myös pimppa ja peppu tuoksuvat todella kiihottavalle! NAM!

    • panties

      Mun mielestä mikään ei voita kauniin tytöt peppureiän tuoksua, harrastan siis itse samaa :)

      • Poju yliopistosta

        Samoin ja samaa mieltä :) Kauniin naisen peppureikää tuoksuttaa innolla!


    • Ron Jeremy

      Se on helvetin kiihottavaa puuhaa.

    • Hyi helvetti!

      Naisen persereikä haisee paskalle. Hyi helvetti! En haistelis.

      • Oonhaistanut/mies

        Onhan siinä sulkijalihas! Ei se paskalle haise, jos sitä muistaa päivittäin pestä!


      • gdhgghddfhg

        Ootkos homo?


    • pojunenvuan

      Onhan olemassa sanonta:

      "Sopii kuin (miehen) nenä (naisen) pyllyyn!" :)

    • Vähän kakalle

      tuoksuva pyllynreikä kiihoittaa kovasti.
      Kauniinkin naisen pylly tuoksuu hieman kakalle.
      Pääsisikö sinun pyllyäsi nuuhkimaan ;)

      • Anonyymi

        "Kiihoittaa" Tarkoitit ehkä kiihottaa? Vitun Urpo mene kansanouluun!!


    • Fetish-M^

      Olisi ihanaa haistella kauniin naisen peppua.Sitten olisi vielä ihanampaa jos kaunis nainen pakottaisi haistelemaan sitä peppuaan nam :P.Voisitko pakottaa nuolemaan ja haistelemaan peppuasi väkisin?

    • ....

      Kyllä tykätään ja nuollaankin mielellään.

    • Viiltelijä vm-82

      Se on varmasti sairaus,

      A. josta en halua (kauheasti) puhua
      B. josta en halua kärsiä
      C. jonka ymmärrän olevan jonkinlainen mytologinen virhe

      Persereikä fetissinä taas on upeimpia osa-alueita koko kehosta. Ja sitä siksi arvostetaan, samoin kuin naisen lantiota kokonaisuudessaan. Ei siis halvenneta ja tutkita, eikä sillä myöskään harrasteta seksiä. Mutta siitä ei voi aina kieltäytyä nestehukan takia, mutta on se jotenkin aina pettymys sinällään, mutta eihän mitään oteta näin julkisesti. Fetissit olemassaolemattomina eivät ole ihan taipumuksellista seksiä eli eri sukupuolten välistä kanssakäymistä. ---> tärkeää. Siksi pakkolaitoksen omainen kuvittelu ja vankeus eivät ole lainkaan tärkeitä.

      Siis sensitiivisyys ei olekaan aina viiltelyä. :) huvittunut ja mistään ei tarvi tietää mitään tai olla koskaan muutenkaan mitään

    • paaluasissään

      Mikään ei ei vie haluja enempiä kuin menkkahajut ja pershiet. Muutenkaan sitä alapäätä rupee haistelee ku joku koira perkele. Hinttaritouhua tollaset.

      • Isomiehenköriläs

        Hinttari se on joka naisia pelkää!


      • totuuskaru
        Isomiehenköriläs kirjoitti:

        Hinttari se on joka naisia pelkää!

        ..ei vaan persereijän ihastelijat/haistelijat.. jolla ei ole "mitään" tekemistä naisen kanssa. Naisen tekee pillu, persereikä on kaikilla - joten vähintäänkin olette bi porukkaa kaikki haistelijat (eli hinttareita tyynni).


      • Hehhehhee
        totuuskaru kirjoitti:

        ..ei vaan persereijän ihastelijat/haistelijat.. jolla ei ole "mitään" tekemistä naisen kanssa. Naisen tekee pillu, persereikä on kaikilla - joten vähintäänkin olette bi porukkaa kaikki haistelijat (eli hinttareita tyynni).

        Homo se on sellainen mies joka ei naisen tuoksuja rakasta :)


      • Anonyymi

        "Pershiet" haha, mitä sellaisetkin ovat? Pershiet


    • siitintä sissään

      Kun seiväs on pystyssä ja ryhdytään panohommiin niin kaikki naisen tuoksut pelkästään lisäävät jököä.

      • Anonyymi

        Moi
        kyllä siitä ei mihinkään pääse...oli niin kaunis kuin on....paska se vaan haisee!!!! pahalle...kaikilla. Ei sitä voi kukaan vastaan väittää. tosi on


    • Tuulia vm-82

      Kai tää nyt aika yksityiskohtainen on. Yksilö voi tukehtua persereikäänsä näin avoimessa keskustelussa. Lisäksi kasvatus on kaukana poissa... Eikö edes persereiän kanssa saa olla ilman äänestämistä yksin.

      Saathan varmasti sen sieltä toiselta puolelta maailmaa, ilman äitiä ja iskää, käsiteltyä. Onpas inhottavan vihamielinen keskustelu esim. peloista. Miksi mulle tällainen avaus taas? Liittyy jotenkin ihan leukakirurgiaankin sekä molempiin sukupuoliin. Jäänyt paitsioon vai vaille? Oletko puutteessa, mä olen siihenkin tosi hehkeessä striptease-kunnossa?

      • Holhous;Sinde82

        Oletko koskaan miettinyt erilaisia ihmiskäsityksiä, lisääntymistä ja persereikää?

        Koko ajatus on melko inha, suorastaan sotaisa ja miehet suorastaan pakenee sitä. Kaikkea ei aina jaksaisi katsella ja kyllä oppimääreet nyt varmasti koskevat muutakin kuin kissaa.

        Kissankuolema vai kissanpelko? Kyllähän siitä, tosiuskovaisenkin erottaa. Huolehtisit edes joskus siitä. Se on kyllä inhaa, mutta voi sitä triviaalia paraabeli-tulosta. Näin ollaan täydellisiä. Joskus tunnereaktiot vaativat persereiän tutkimista, että saavuttaa esim. täydellisen kontaktin perheessä. Sosiaaliala on esim yhä eristäytyneempi tämän takia. Joka valitettavasti vaikuttaa maaseudulla asuviin nuoriin ihmisiin negatiivisesti.


      • Tutkalla;Sinde
        Holhous;Sinde82 kirjoitti:

        Oletko koskaan miettinyt erilaisia ihmiskäsityksiä, lisääntymistä ja persereikää?

        Koko ajatus on melko inha, suorastaan sotaisa ja miehet suorastaan pakenee sitä. Kaikkea ei aina jaksaisi katsella ja kyllä oppimääreet nyt varmasti koskevat muutakin kuin kissaa.

        Kissankuolema vai kissanpelko? Kyllähän siitä, tosiuskovaisenkin erottaa. Huolehtisit edes joskus siitä. Se on kyllä inhaa, mutta voi sitä triviaalia paraabeli-tulosta. Näin ollaan täydellisiä. Joskus tunnereaktiot vaativat persereiän tutkimista, että saavuttaa esim. täydellisen kontaktin perheessä. Sosiaaliala on esim yhä eristäytyneempi tämän takia. Joka valitettavasti vaikuttaa maaseudulla asuviin nuoriin ihmisiin negatiivisesti.

        Perustelet holhouksettomuutta milloin lapsiin sekaantumisella, milloin horkalla. Aina siinä on se sama tulos, se on vain anus, persereikä. Ei, sua ei kiinnosta, mua ei huvita. Mutta selibaatti se ei ole, vaan sairaus.

        Frustraatio-ejakulaatio liian nopeana persereiän takia on tuttu mulle maaseudulta. Miten voit loukata näin? Ei, normaali-ajatus selibaatista.


    • kaks lahkeinen?

      Taitaa olla tämäkin Tiina mies, ei olisi ensimmäinen mies joka on saanut kasteessa naisen nimen kantaakseen. (tiedän erään joka on saanut moisen taakan kantaakseen) Sen verran miesmäistä tuo ulos anti vain hällä

      • Huono idea,Sinde

        Siis, sääli on sairautta ihmisiä... Onko pakko taas jaksaa sitä franchising-paskaa? Oma sukupuoli ja ihmiskäsitys aivan hukassa. Aina sitä ja tätä samaa paskaa... Justiin sain apua, sekin vain oli työtä. Erittäin kivuliasta fyysisesti ja psyykkisesti.


        "Elämä on pelkoa täynnä." Siksi enemmän Jumalkäsityksiä. Silmissä on sellainen fokusaatio-testistö, kuin Fokus on sanakirja-palvelu. Tuntoaistilla tekee anuksen kanssa paljon. Se ei ole koskaan synti. Sen sijaan vainoharhaisuus ja hysteria ovat sen sijaan syntejä nro1. ja parhaimmasta päästä maailmassa.

        "Aina vain joku kasvatusohjelma... " Muun muassa vankilaani, joka luxus-luokkaa prostituoituineen.


      • Sindermann vm-82
        Huono idea,Sinde kirjoitti:

        Siis, sääli on sairautta ihmisiä... Onko pakko taas jaksaa sitä franchising-paskaa? Oma sukupuoli ja ihmiskäsitys aivan hukassa. Aina sitä ja tätä samaa paskaa... Justiin sain apua, sekin vain oli työtä. Erittäin kivuliasta fyysisesti ja psyykkisesti.


        "Elämä on pelkoa täynnä." Siksi enemmän Jumalkäsityksiä. Silmissä on sellainen fokusaatio-testistö, kuin Fokus on sanakirja-palvelu. Tuntoaistilla tekee anuksen kanssa paljon. Se ei ole koskaan synti. Sen sijaan vainoharhaisuus ja hysteria ovat sen sijaan syntejä nro1. ja parhaimmasta päästä maailmassa.

        "Aina vain joku kasvatusohjelma... " Muun muassa vankilaani, joka luxus-luokkaa prostituoituineen.

        Ei, työtäni ei voi tehdä frustroiden. Ihmistä ei saa luoda kapitalismi Jumalkäsityksellä olevalla terveydenhoitajalla.

        Miksi en saa kirjoittaa yhtään ainutta seksinovellia

        "Tiedätkö, mikä on kyrpä? Mutta me katsellaan nyt niitä hygieniahäirön aiheuttamia sukupuolitauteja yhdessä. Ei, siis tämä ei voi olla todellista mun "omaa persettä". Ei, kun se on vain LSD:tä, mitään sellaisia tauteja ei voi olla olemassakaan, että mä saisin sukupuolenvaihtooni "täydellistä" persettä. Mutta olipa kerran nuori pariskunta, heistä tuli hyvin todellisia ongelmia yhteiskuntaan, ihan nuorisorikollisia ja kenenkään muun ei sitten tarvinnut olla enää sellaisia. No, millaisia? Puhua pahaa ja olla hyväksymättä muita ihmisiä, niinkuin kaikki nuoret yleensä ovat. Sellaisia ne on ja nuorispariskuntakin on jo kohta, ihan kohta, keski-iän kriisissä perseineen. Nuori pariskunta oli myös psykologinen testi esim. Painonvartijoihin, mitä olette varastaneet ylipainoisten fiktiosta ja fokusaatiosta? Laveeraus ja vesivärit, mitä ne kertoo perseestä? Että on ollut aina perseensä vankina, en mä muuta halua kertoo tai todeta demokraattisesti."


      • Selibaatti;Sinde
        Sindermann vm-82 kirjoitti:

        Ei, työtäni ei voi tehdä frustroiden. Ihmistä ei saa luoda kapitalismi Jumalkäsityksellä olevalla terveydenhoitajalla.

        Miksi en saa kirjoittaa yhtään ainutta seksinovellia

        "Tiedätkö, mikä on kyrpä? Mutta me katsellaan nyt niitä hygieniahäirön aiheuttamia sukupuolitauteja yhdessä. Ei, siis tämä ei voi olla todellista mun "omaa persettä". Ei, kun se on vain LSD:tä, mitään sellaisia tauteja ei voi olla olemassakaan, että mä saisin sukupuolenvaihtooni "täydellistä" persettä. Mutta olipa kerran nuori pariskunta, heistä tuli hyvin todellisia ongelmia yhteiskuntaan, ihan nuorisorikollisia ja kenenkään muun ei sitten tarvinnut olla enää sellaisia. No, millaisia? Puhua pahaa ja olla hyväksymättä muita ihmisiä, niinkuin kaikki nuoret yleensä ovat. Sellaisia ne on ja nuorispariskuntakin on jo kohta, ihan kohta, keski-iän kriisissä perseineen. Nuori pariskunta oli myös psykologinen testi esim. Painonvartijoihin, mitä olette varastaneet ylipainoisten fiktiosta ja fokusaatiosta? Laveeraus ja vesivärit, mitä ne kertoo perseestä? Että on ollut aina perseensä vankina, en mä muuta halua kertoo tai todeta demokraattisesti."

        Yliopistoko sut seksuaaliselta väkivallalta pelastaa. Mun ei pitäisi nähdä tällaista, onko ainut vaihtoehto tosiaan tällaiseen eutanasia? Muistan miten perseentirkistely aiheutti lyhytkasvuisuutta, jossa ei ollut päätä eikä häntää. Onneksi on tai oli sosiaalitukea.Nykyään säkin olet vain pelkkä "Vi'tt*, mä vihaan sitä syyttäjää-hahmo", jota saa kohdella ihan miten haluaa tai huvittaa. Puuttuiko alusta lähtien jotain niinkuin empatiataso tai empatiakyky? Mihin se oli kadonnut tai raivattu maantasalle?


    • HookkaniKani50

      Mä ainakin tykkään persereijän nuolemisesta ja samalla kun nuoleskelen myös palleja ja terskaa niin nään kuinka peppureikä suipistelee ja myklättää orgasmin kourissa. Sen jälkeen aina työnnän kankean kaluni tuohon ihanasti kiristelevään ja sykkivään persreikään.

    • Nuoleskelija

      Tykkään. Paljon, sillon kun nainen pitää, kiihottuu tai suorastaan vaatii sitä.

      X-tyttöystäväni piti peppuleikeistä. Joskus irstaalla päällä ollessaan kiipesi pöydälle ja vaatii nuuhkimaan ja nuolemaan takapuolensa erittäin huolella, ennen kun saisin koskeakkaan mihinkään muualle. Ja pylly ei välttämättä ollut aina aivan puhdaskaan. Äärimmäisen kiihottavaa ja alistavaa. Täydellinen tapa palvoa naista. Toki naisen pitää olla aika namu ja täydellisen perseen omaava ;). Ikävä kyllä sellaisista leikeistä pitäviä naisia ei ole paljon.

    • TUKSU TUOKSI ???

      pitää sen tuksusta ???? HÄH TUKSUHAN ON IHAN ERI JUTTU JA EI SUN PERSEES ! TUKSU ON JOHANNA TUKIAINEN ?????

      • HAHHAH!

        OOtko vammanen? :)

        Ei millään pahalla!


    • nuuh

      Kiihottaa ja tuo onkin yksi vakioleikeistämme. Haistelen vaimoni persettä, hieron nenääni hänen peräaukkoonsa ja nain kielellä pyllyreikäänsä. Hän ei pese takapuoltaan, jos meillä on seksileikkejä tiedossa, joten saan aina hiukan tuhnuisen pepun haisteltavaksi ja nuoltavaksi.
      Hyvin kiihottava ja menen aina aivan sekaisin.

      • Anonyymi

        Hyi vittu. Oot sairas. Perse haisee paskalle vaikka olis kuinka pestykkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi vittu. Oot sairas. Perse haisee paskalle vaikka olis kuinka pestykkin.

        Nuuhkijan kokemusperäinen toteamus


    • sissijuusto on IN

      Hyi saatana, senkin rivot tuhkaluukun kanssa elostelijat. Mikään ei ole etovampaa kuin naista takaapäin pilluun paniessa pesemättömästä perseestä nenään kantautuva karu haju. Vaikka olis kuinka kuuma mimmi ajossa, niin ei se ainakaan lisää stondaamista.

    • Fetish-M*

      Ihana olisi tollainen nainen ja vielä huutaisi nuole peppuan tai saat remmistä ja todella pahan rangaistuksen!

    • ei normaalit

      Vain piilohomot on nuuhkii

    • maistanut

      on tullu kyllä nuoltuu paskastaki pyllyä :) oha se vähä kirpeä maku mut eipä tuo haitannu.. Sano vaa et "kävin just paskal, et sä oikeest haluu sitä nyt" noh muija istu naamalle ja nuolin kaiken ja työnsin vielä kielen juurta myöten perseesee.. Tuntuhan tuo tykkäävän ja kostean pillun johdosta panemiseksihan se meni :P

      • haistanut

        Olitko sinäkin siellä vessassa kun se muija naamalles istui?

        Ajattelin vaan että olipa ihme tapaus jos tuli vessasta paskaisen perseen kanssa sänkyyn tai mihin sitten tulikaan ilman että oli paskantamisen jälkeen persettä pyyhkinyt.


      • ,....,
        haistanut kirjoitti:

        Olitko sinäkin siellä vessassa kun se muija naamalles istui?

        Ajattelin vaan että olipa ihme tapaus jos tuli vessasta paskaisen perseen kanssa sänkyyn tai mihin sitten tulikaan ilman että oli paskantamisen jälkeen persettä pyyhkinyt.

        Sinäpä tarkkaan pyyhit, jos pyyhitty perse vastaa mielestäsi pestyä persettä.


    • juho-petteri

      Hei, täällä kirjoittelee utelias nuori mies Jyväskylästä. Luettuani nämä kommentit, uskalsin kertoa omasta kokemuksestani, koska puhutte hyvin avoimesti, joten ajattelin edustaa tätä uutta sukupolvea ja kertoa pienen pelon, vai miten sitä nyt kutsutaan. Minulla on hyvin ihana, mutta ei mikään maailman kaunein tyttöystävä, mutta onhan se minun oma Maikkini

    • Jawohl.

      Anna Maikkisi työntää nyrkkinsä sun pyllyyn. Tekee gutaa!

    • juho-petteri

      Hyvä, hienoa. Ajattelin kokeilla sitä heti tänään. Muutkin voisivat vastata arvoituksellisiin kysymyksiini. Kiitos jo etukäteen.

    • fgfhg

      hyi vittu, syökää sitä paskaa! kuvotatte mua.

    • J.,

      Kovassa seksin himossa ihminen saattaa tuntea vetoa nuuhkia naista vaikka varpaanväleistä, ei tässä ole mitään outoa. Samoin pierunhajukin voi tuntua kiihottavalta, samoin perseen haistaminen, jos sitä ei tee koko aikaa vaan vain hieman nuuhkaisee, koskettelee.

      Ei tuossa mitään outoa ole vaan se on sitä seksiä nimenomaan. Eikä kukaan tervejärkinen nainen/mies ala seksiä harrastamaan jos ei ensin pese itseään saati persettään!
      Silloin on kumppani vähän päästään vammainen tai muuten out.

      • rohkea mies.

        Nämä palstat kun sattuu muutenkin olemaan aikuisille. Palstaa saattaa vahtia jopa 18v teini kun välillä täältä häviää ihmisten fetissikirjoituksia, jotka saattaa tuntua pikku naperosta liian rajuilta ollakseen totta.

        Aikuisten seksi on sitä mitä se on, siitä voi nuoremmat pitää turpansa kiinni jos ei ole kypsä sellaiseen.


    • Ron Jeremy

      Siinä tuli muuten harvinaisen selkeää tekstiä.

      • Ron Jeremy

        Tarkoitan tuota "rohkean miehen" kirjoitusta.


    • On monesti tullut haiseltua, jotkut naiset tykkää siitä.Nuolettavat persettä ja
      kiihottuvat siitä.

    • GlobeTrodder

      Monet naiset tykkäävät siitä pepun nuuhkimisesta ja nuolemisesta, vaikka eivät sitä heti myöntäisikään. Onneksi tää Suomikin irroittautuu tästä Soinimaisesta katolis-körttiläisyydestä pikku hiljaa! Musta elämän suolaa on pikku tuhmuus ja roolileikit!! Enää ei siihen avio-onneenkaan riitä se että pe- tai la- iltana pyörähdetään "perhekossun" siivittämänä vaimon ympäri ja sammutaan!!?

    • Taidat olla oikea

      TUHANNEN TEMPUN TIINA,
      oikea TUSSU TIINA.

    • Pati 28

      Minulla on tuttava nainen, joka pitää peppureiän nuolemisesta. Pitää paikan puhtaana, niin mikäs sitä on nuollessa, varsinkin kun nainen nauttii siitä todella paljon. Samalla kun nuolen peppureikää, hieron hellästi pillua. Jopas alkaa valumaan nesteet pillusta. Upotan kieleni syvälle peppuun ja nainen saa rajun orkasmin. Lopuksi naimme rajusti pilluun ja taas on raju orgasmi valmis.

      • Anonyymi

        Sä nyt et nai ku korkeintaan naapurin keijoa


    • Hyi ja yäk!

      Kerran silloinen tyttöystävä pyysi nuhkaisemaan peppua. Just kun sain nenän hollille se veti HIRVEÄN KANANMUNAPIERUN ja nauro räkäsesti! Eipä oo sen jälkeen tehny mieli peppua haistella!!

      • Nuuhnuuh88

        Ihana najnen <3


      • Anonyymi

        Toi on kiihottavaa kun nainen pieree nenään kunnolla.


    • kyllä juuri näin on

    • Habbopoju

      Ihan jees, 5/5

    • Nuuhkija

      Kyllä tuoksuttelen ja nuolen jos on muutenkin mielenkiintoinen ja seksikäs nainen, eikä kukaan ole kieltänytkään...

    • M47

      Koirat nuuskii perseitä...

    • Anonyymi

      Enään en haistele kun sattui kerran naisella olemaan vatsa sekaisin ja kun nuuhkin hänen persettänsä niin häneltä pääsi ripuli pieru naamalleni.
      Meinasin kuolla siihen hajuun ja märkään paskaan nenässäni ja naamallani. Haisi vielä viikon päästä tuon tapahtuman jälkeen hajut nenääni. Oksentelin koko viikon useamman kerran päivässä.

      Hyi saatana !!!!!.

      • Anonyymi

        Juu, nii aina.
        On sulla fantasiat.


      • Anonyymi

        Sun pitäis ehdottomasti kohdata pelkosi silmästä silmään ja nuoleskella uudestaan persettä, ei väliä kenen pyllyä sillä hetkellä nuoleskella, saa olla mieski! Kylkä pelot siintä häipyy


    • Anonyymi

      Ootko nuuhkinut omaa pyllyäsi?

    • Anonyymi

      Miksi Tuksu on sun pepussa?

    • Anonyymi

      Hyvä moderointi täällä!

    • Anonyymi

      Niinkö?

    • Anonyymi

      Oliko kivaa?

    • Anonyymi

      Makunsa kullakin sanoi silli kun vitun löysi

    • Anonyymi

      Me tehtiin poikakaverin kanssa niin että hän työnsi kielenkärjen niin syvälle kuin mahdollista, tarkoituksenamme oli katsoa pystyykö hän kielellään estämään minulta kakan ulostulon! Minä voitin melko pian, kaveri oli ihan hikinen sen jälkeen! Hän haluaa joskus vielä voittaa ja siksi meidän pitää tehdä tämä sama aina vain uudestaan! Voi tuntua oudolta mutta ei se hullummalta tunnu kuitenkaan! Me tykätään molemmat tästä todella! Tehkää kaikki joskus samaa, vaikka ihan uteliaisuudesta!!

    • Anonyymi

      Suklaaosastolla naminami-nam

    • Anonyymi

      Myös tunkiolla voi paskaa nuuhkia

    • Anonyymi

      naiseni innostui nuoli myös mun pepun ja sormetti nyt jo vibrakin menee

    • Anonyymi

      Aamulla pyysin vaimoa oleen kiltti tyttö ja tekeen illaksi hyvät tuoksut. Teki työtä ja käskettyä, illalla ennen nukkumaan menoa oli peppu pystyssä sängyssä ja kyllä olikin taivaallinen tuoksu. Päivän kun muhii niin muuttuu kyllä nektariiniksi 🥰 Siinä näkyä katsellessa ja nuuhkiessa ei kauaa itsellä kestä

    • Anonyymi

      U­­u­­­s­i s­­ek­­­si­­­tea­tteri avautu­u Su­ome­­en! Ku­­­tsumme kai­­kk­­­i­. Il­moit­­­tautumine­­­n ryhmäämm­­­e tääll­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/V1p6E9

    Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe