ranskalainen suudelma.

Helpson auttaa!!!!!!

mitens sitte se tehhään ,kielen kans juu mutta sitten ,huoh.

ent tiiä muuta mihin se laitetaan ,suuhun tietysti? mutta minne sinne?
Ei nyt sentään kurkkuun :D ,kai? :D (vitsi)
ja mitä niinku tarkemmi meinataan kun on "hyvä suutelija" ??

Alkaa mennä hermot ku en tiiä miten se "kielari" sitten tarkemmin tehdään.
Wikipediasta kattelin juu , mutku,mutku en oikein löytäny tarkemmin :D.

11

2923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rgfffffds

      ja mihin käet "pittää" laittaa ,mihin tytön ja mihi pojan

    • määvaankaiseoon

      Minut opetti suutelemaan tyttö kun olin 18. Noh kaikkihan lähtee asennosta, eli kaikki paras on kun päät ovat hieman vinottain, suora suudelma vaatii taitoa, koska silloin hampaat kolisevat vasta-alkajilla ikävästi. Kieli seuraa kieltä, ekana voi tuntua puuduttavalta mutta sitten se alkaa maistumaan ja eikun menoksi. Hyvä kikka on nuolla myöhemmin kumppania kielen kärjellä hänen kielensä alta.
      Naiset sanovat aina että naiset ovat parhaita suutelijoita, joten luotetaan ammattialisten kommenttiin ja jätetään purtavaa myös naisille. Huulien imemiset ym. kuuluvat ammattilaistyöskentelyyn.

    • kokjep

      Ranskalainen suudelma = luikerteleva kieli, suudelmien kuningas, suudelmien baletti, kielitango = "haluan mennä sänkyyn kanssasi", olisi kiva tehdä "sitä"

      Vältä tupakkaa, tulista ruokaa, sipulia, valkosipulia, huulikiiltoa ennen.
      Kostuta huulesi, ole rento, nauti tunteesta ja annana luonnon viedä, nainen yleensä sulkee silmänsä.
      Koskettele HITAASTI kielenkärjellä kitalakea, poskea ja kieltä
      Jos pysäytät kielesi se on merkki toiselle, että nyt voitais lopettaa tai pitää pieni tauko välillä.

      Älä kastele kumppanisi naamaa, se vistittää, että olet surkea sängyssä

      • kokjep

        Ps.
        selkä kaarella viestittää, että olen hauska, huumorintajuinen, hulluna sinuun
        selkä seinää vasten viestittää haluaisin kovasti ”sitä”


      • Ihana suutelija

        Aah, nyt tapailemani mies suutelee juuri näin! On tosi hellä ja rakastava, mutta kielitaito on kyllä sitä luokkaa, että mielikuvitus alkaa laukata...


    • jhkfgt

      wow kiitos informaatiosta!

      Entäs kädet olkapäille?

      • kokjep

        Entäs kädet olkapäille?

        tuohon ei oe oikeaa vastausta, riippuu mm. pituuserosta

        esim toinen käsi olkapäälle t. niskaan ja toinen selälle, vyötärölle tai …
        käsi sille olkapäälle jonka suuntaan toinen kallistaa päänsä
        voit myös pitää kädestä .

        mä tykkään laitaa toisen käden tytön niskaan ja toisen selälle (puseron alle)

        älä suorita suudelmaa kaavamaisesti, unohda kaikki ohjeet ja anna tunteiden viedä
        muista näyttää miltä sinusta tuntuu


      • kokjep
        kokjep kirjoitti:

        Entäs kädet olkapäille?

        tuohon ei oe oikeaa vastausta, riippuu mm. pituuserosta

        esim toinen käsi olkapäälle t. niskaan ja toinen selälle, vyötärölle tai …
        käsi sille olkapäälle jonka suuntaan toinen kallistaa päänsä
        voit myös pitää kädestä .

        mä tykkään laitaa toisen käden tytön niskaan ja toisen selälle (puseron alle)

        älä suorita suudelmaa kaavamaisesti, unohda kaikki ohjeet ja anna tunteiden viedä
        muista näyttää miltä sinusta tuntuu

        ps.
        se lopettaminen tapahtuu siis siten, että toinen pysäyttää kielnsä merkisksi toiselle joka merkin saatuaan ”peräytyy”


    • hgfv

      oh thank u veryy much!!!

    • vikipedia

      Ranskalainen suudelma eli kielisuudelma on romanttista tai seksuaalista mielihyvää tuottava ele, jossa kaksi ihmistä koskettelevat toistensa kieliä ja suuontelon sisäosia. Tapahtuma voi kestää useita minuutteja, useimmiten seksuaalisen kanssakäymisen aikana.

    • ei ei ei ja vielä

      kerran ei. Ainoa oikea tapa on ottaa penis käteen, läimiä sillä tytsyä
      poskeen jotta se kovenisi. Tämän jälkeen puristat peniksen juuresta
      ja tunget kovettuneen kangen naisen suuhun ( jos nainen vastustelee, tunget
      kahta rajummin.) Silloin tiedät onnistuneesi, kun muijalta rupeaa valumaan
      vedet silmistä. Olet silloin saavuttanyt oikean syvyyden. Aika ajoin tulee
      ottaa penis pois kurkusta ja läiskiä sillä naista poskeen, jotta penis saisi
      levähtää hetkisen. Ja taas syvyyksiin....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe