SE ON SAIRAUS

luota ja ole sen ar

Mustasukkaisuus ei ole minkäänlaatuista rakkautta, vaan omistamisen tahtoa OMASTA MIELESTÄNI SE ON SUORASTAAN MIELENVIKAISUUTTA. Kuinka moni nainen luuleekaan että mustasukkaisuus olisi rakkautta, ja sitten väkivallan täyteinen liitto saa alkunsa. Tosi rakkaus ei anna aihetta mustasukkaisuuteen, eikä ole mustasukkainen rakkaalleen. Pitää tietää omat ja toisen rajat. ja luottaa ja olla itse luottamuksen arvoinen.

3

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkgf

      Mustasukkaisuus on myös epävarmuutta itsestään, toisesta ja siitä suhteesta.
      Menettämisen ja loukaantumisen pelkoa.

      Pitäis puhua ne asiat selviksi ja sitoutua siihen niin että kummatkin ovat luottavaisin mielin.

      Rakkaus on niin henkilökohtaista, tulee niin ytimestä, että se on pelottavaa. Vaikka luulis että ihminen on just niin itsekäs, että haluais nimeomaan katsoa sinne omaan ytimeensä. Joku sanoi että rakkaus tekee heikoksi, joten kai siinä tulee itsepuolustus, vastustus tai torjunta esille. Onko se silloin vain harjotuksen puutetta? Tai/ja sydämen rohkeutta?

      Väkivalta on jo toinen juttu.

    • murum

      tyhmä sinä, kaikkiin ei voi luottaa...

    • luota ja ole sen arv

      Olen luottanut ja ollut myös itse luottamuksen arvoinen v.1973 alkaen oman rakkaan kanssa. Jaluotan edelleen enpä epäröi jos mieheni jonnekin menee, että huonoilla teillä olisi.Itse teen niin niinkuin toivon myös toisen tekevän.KAIKKIIN EI TARVITSE EIKÄ SAAKAAN LUOTTAA . VAIN SIIHEN OMAAN. TYHMIÄ OVAT KAIKENLAISET PETTÄJÄT JA PELIEN PELAAJAT. Ehkä se on myös ikäpolvi juttu, nykyään ei luultavasti kukaan ole oikeasti uskollinen, vaan on kokoajan 'testattava, vieläkö kelpaan' vaikka kelle. Minun ei ole ikinä tarvinut 'testata' ei tarvitse kelvatakkaan muille kuin omalle.EHKÄ ON TYHMYYTTÄ SINUN MIELESTÄSI MINUN MIELESTÄNÄ ON RAKKAUTTA onpahan riittänyt vuosikymmeniksi.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe