Mustasukkaisuus ei ole minkäänlaatuista rakkautta, vaan omistamisen tahtoa OMASTA MIELESTÄNI SE ON SUORASTAAN MIELENVIKAISUUTTA. Kuinka moni nainen luuleekaan että mustasukkaisuus olisi rakkautta, ja sitten väkivallan täyteinen liitto saa alkunsa. Tosi rakkaus ei anna aihetta mustasukkaisuuteen, eikä ole mustasukkainen rakkaalleen. Pitää tietää omat ja toisen rajat. ja luottaa ja olla itse luottamuksen arvoinen.
SE ON SAIRAUS
3
192
Vastaukset
- jkgf
Mustasukkaisuus on myös epävarmuutta itsestään, toisesta ja siitä suhteesta.
Menettämisen ja loukaantumisen pelkoa.
Pitäis puhua ne asiat selviksi ja sitoutua siihen niin että kummatkin ovat luottavaisin mielin.
Rakkaus on niin henkilökohtaista, tulee niin ytimestä, että se on pelottavaa. Vaikka luulis että ihminen on just niin itsekäs, että haluais nimeomaan katsoa sinne omaan ytimeensä. Joku sanoi että rakkaus tekee heikoksi, joten kai siinä tulee itsepuolustus, vastustus tai torjunta esille. Onko se silloin vain harjotuksen puutetta? Tai/ja sydämen rohkeutta?
Väkivalta on jo toinen juttu. - murum
tyhmä sinä, kaikkiin ei voi luottaa...
- luota ja ole sen arv
Olen luottanut ja ollut myös itse luottamuksen arvoinen v.1973 alkaen oman rakkaan kanssa. Jaluotan edelleen enpä epäröi jos mieheni jonnekin menee, että huonoilla teillä olisi.Itse teen niin niinkuin toivon myös toisen tekevän.KAIKKIIN EI TARVITSE EIKÄ SAAKAAN LUOTTAA . VAIN SIIHEN OMAAN. TYHMIÄ OVAT KAIKENLAISET PETTÄJÄT JA PELIEN PELAAJAT. Ehkä se on myös ikäpolvi juttu, nykyään ei luultavasti kukaan ole oikeasti uskollinen, vaan on kokoajan 'testattava, vieläkö kelpaan' vaikka kelle. Minun ei ole ikinä tarvinut 'testata' ei tarvitse kelvatakkaan muille kuin omalle.EHKÄ ON TYHMYYTTÄ SINUN MIELESTÄSI MINUN MIELESTÄNÄ ON RAKKAUTTA onpahan riittänyt vuosikymmeniksi.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214370Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223339Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61533Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381217Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96885- 63755
- 30747
- 176730