AJA!!!!PAm joka puolelta tulee sokerit joka puolelta tulee pam pam pam joka puolelta tulee tänään tulee sokerit tänään tulee pam pam pam pam nyt viuhuu nyrkit pam pam pam punaista tulee punaista tulee nyt lyyvään ukkoo pakettiin pam pam pam joka puolelta tulee joka puolelta tulee pam pam pam puolikentästä vauhtia ja AJA PAM!!!ukko nippuun!!!HIFK IS RED DEVILS AND HIFK IS BEST FINNISH ICE HOCKEY TEAM!
Joka puolelta tulee
Melartin mummo
4
72
Vastaukset
- 2+4
Vittu et on tyhmä kirjoitus.
- 14+4
Kirjoitus on suunnilleen apukoulu luokkaa. vain suuret kirjoitusvirheet puuttuvat.
- sokeritnippuun
AJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SOKERIT NIPPUUN!!!!!!!!!BUAHAH HAH HAH
- KIITOS OULU
KIITOS myös oululle huippu valmennus osaamisesta!! Hesalaisena hävettää tuo erkan itkeminen oli tosi ämmämäistä !!YÖK! KIITOS OULU!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026