se oli 80-90 leffa. Siin luokka lähti kahden opettajan(mies ja nainen) kanssa keltaisella koulubussilla reissuun toiseen kaupunkiin ja matkan aikana tapahtu vaikka mitä,lopussa luokkalaiset näkevät hotelli huoneen "lasin/peilin" läpi opettajien hommat.
en muista tarkalleen ku näin pikkusena viimeksi.ja siin tais joku joutua äkkiä ruoho pussin syömään kun kytätä tuli bussin taakse
MIkä koulu komedia?
huono muisti..
2
131
Vastaukset
- didididd
Opettajien "hommia" en muista, mutta tälläinen 007-mainen leffa tulee mieleen kuin If looks could kill - Jos katseet voisivat tappaa
Siinä ainakin oli kyseessä luokkareissu, en kyllä muista keltaista bussiakaan. No, hyvä leffa jokatapauksessa. Erään opettajan lisänimi oli The French Teacher. :)
http://www.youtube.com/watch?v=NTuQvvZRed8 - huono muisti..
ee ollu tuo...pittee tuokin katsoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785266
- 1253624
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413486- 513104
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72329- 242111
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4251654Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588