pakkoselibaatti

järjetön veto

Lupauduin kaverilleni olemaan laskiaisesta pääsiäiseen asti selibaatissa eli jonkinlainen paastonajan selibaatti. Kaiken varmuudeksi kaverini laittoi minulle siveysvyön ja otti itse avaimet.

Nyt kolmannella viikolla tuntuu että olen ollut täysin hullu suostuessani tähän. Normaalisti runkkaan kolme-neljä kertaa päivässä ja nyt mun kassit vaan paisuu paisumistaan. Miten ihmeessä joku pystyy tähän? Mulla on todella vaikeeta, jokainen vastaantulija näyttää niin hyvännäköiseltä ja pantavalta, päässä ei pyöri kuin seksi ja kalu yrittää kokoajan stondata.

Voikohan mies seota selibaatissa?

6

732

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siveyspäähine

Luultavasti se vain kasvattaa luonnetta.

Jos todellakin olet suostunut pistämään siveysvyön päälle, saatat jo olla menetetty tapaus, mikä nyt mielenterveyteen tulee. Luulisi vyöstä olevan enemmän haittaa kuin seksistä pidättäytymisestä.

• järjetön veto

Niin luulenkin että olin vailla järkeä kun annoin pistää tän vyön lukkoon. Kolmas viikko täynnä, samoin kassit ja vitutuskäyrä huipussaan.

Ja kaveri ei ota kuuleviin korviinsa kun ehdotan sille avaimien palautusta :-(

Luonnehan tässä onkin kasvanu, oon todella vittumainen jätkä :-I

• järjetön veto

Tänään tulee 27. päivä täyteen ja tää on edelleen yhtä hirveetä! Panetus on aivan järjetöntä ja aamustondikset sattuu kerta kerralla enempi ja enempi. Vituttaa ja oon ärtyny.

Usko siihen että munkit antavat selibaattilupauksen ja toteuttavat sitä on täysin murentunu. Ei tällästä terve mies voi kestää...

• järjetön veto

eilen tuli viis viikkoo täyteen ja mua saa valkotakkiset miehet kiikuttaa suljetulle. Ei tää oo mitään kivaa, tää on jotain täysin epäinhimillistä. Ihmistä ja varsinkaan miestä ei oo suunniteltu tälläseen rääkkiin.

Yritin jo eilen saada kaveriani myöntymään ja avaamaan tän vitun siveysvyön, mut se ei vaan suostunu. Otin jopa siltä poskeen, jota en ois kuuna päivänä voinu kuvitella tekeväni sille. Vittu mä oon hajalla!!!!

• Jani vee

Laskiaisena menin kihloihin rakkaani kanssa. Samana iltana sain kihlajaislahjaksi paketin, jossa oli sivesyvyö. Vähän siinä ähisin, mutta kun Arja kysyi, että todellako haluan olla vain sinun, niin suistuin moiseen kapistukseen.
      Nyt olen ollut lukittuna jo jonkun kuukauden, saan sen pois vasta häävuoteessa.

• Ilman orgasmia

Voisko joku ottaa avaimen mun siveysyvöhän? Oon 23v mies Helsingistä. Mua just kiihottaa tollainen kärsimys, kun ei saa millään orgasmia, vaikka kuinka haluaisi! Vois sitten joutua tekemään kaikkea vastoin tahtoaan kuten 'järjetön veto' tossa ylhäällä...

Tuntuu, että avaimenhaltijan etsiminen on niin hirveän vaikeaa, kun ei sitä voi ihan kadulla kysellä :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      248
      17345
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      178
      12333
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      55
      6101
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      69
      4935
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      19
      4920
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      26
      4042
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      84
      3625
    8. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      20
      3586
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      139
      3086
    10. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      31
      2425
    Aihe