pakkoselibaatti

järjetön veto

Lupauduin kaverilleni olemaan laskiaisesta pääsiäiseen asti selibaatissa eli jonkinlainen paastonajan selibaatti. Kaiken varmuudeksi kaverini laittoi minulle siveysvyön ja otti itse avaimet.

Nyt kolmannella viikolla tuntuu että olen ollut täysin hullu suostuessani tähän. Normaalisti runkkaan kolme-neljä kertaa päivässä ja nyt mun kassit vaan paisuu paisumistaan. Miten ihmeessä joku pystyy tähän? Mulla on todella vaikeeta, jokainen vastaantulija näyttää niin hyvännäköiseltä ja pantavalta, päässä ei pyöri kuin seksi ja kalu yrittää kokoajan stondata.

Voikohan mies seota selibaatissa?

6

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siveyspäähine

      Luultavasti se vain kasvattaa luonnetta.

      Jos todellakin olet suostunut pistämään siveysvyön päälle, saatat jo olla menetetty tapaus, mikä nyt mielenterveyteen tulee. Luulisi vyöstä olevan enemmän haittaa kuin seksistä pidättäytymisestä.

    • järjetön veto

      Niin luulenkin että olin vailla järkeä kun annoin pistää tän vyön lukkoon. Kolmas viikko täynnä, samoin kassit ja vitutuskäyrä huipussaan.

      Ja kaveri ei ota kuuleviin korviinsa kun ehdotan sille avaimien palautusta :-(

      Luonnehan tässä onkin kasvanu, oon todella vittumainen jätkä :-I

    • järjetön veto

      Tänään tulee 27. päivä täyteen ja tää on edelleen yhtä hirveetä! Panetus on aivan järjetöntä ja aamustondikset sattuu kerta kerralla enempi ja enempi. Vituttaa ja oon ärtyny.

      Usko siihen että munkit antavat selibaattilupauksen ja toteuttavat sitä on täysin murentunu. Ei tällästä terve mies voi kestää...

    • järjetön veto

      eilen tuli viis viikkoo täyteen ja mua saa valkotakkiset miehet kiikuttaa suljetulle. Ei tää oo mitään kivaa, tää on jotain täysin epäinhimillistä. Ihmistä ja varsinkaan miestä ei oo suunniteltu tälläseen rääkkiin.

      Yritin jo eilen saada kaveriani myöntymään ja avaamaan tän vitun siveysvyön, mut se ei vaan suostunu. Otin jopa siltä poskeen, jota en ois kuuna päivänä voinu kuvitella tekeväni sille. Vittu mä oon hajalla!!!!

    • Jani vee

      Laskiaisena menin kihloihin rakkaani kanssa. Samana iltana sain kihlajaislahjaksi paketin, jossa oli sivesyvyö. Vähän siinä ähisin, mutta kun Arja kysyi, että todellako haluan olla vain sinun, niin suistuin moiseen kapistukseen.
      Nyt olen ollut lukittuna jo jonkun kuukauden, saan sen pois vasta häävuoteessa.

    • Ilman orgasmia

      Voisko joku ottaa avaimen mun siveysyvöhän? Oon 23v mies Helsingistä. Mua just kiihottaa tollainen kärsimys, kun ei saa millään orgasmia, vaikka kuinka haluaisi! Vois sitten joutua tekemään kaikkea vastoin tahtoaan kuten 'järjetön veto' tossa ylhäällä...

      Tuntuu, että avaimenhaltijan etsiminen on niin hirveän vaikeaa, kun ei sitä voi ihan kadulla kysellä :)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe