Porvoon keikalta video

Bed of roses

11

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arin ylin fani

tsiisus maaria ååkerplummi. olipas komia koveri.

• BUUUUUUUU

Miksei se opi olemaan irvistelemättä. Toi on sen oloista ettei oikein itte usko mitä laulaa eli esittää vaan niinkuin joku leipämuusikko missä vaan. Ei sykähdytä yhtään. Päinvastoin kuuntelee mieluummin katumuusikoitakin kuin kattelee tuota irvistelemistä.

• :)

lol

• Sehän ujostelee

Ai mä kun oon luullu, et kaikki tajuaa, miks Koivunen ilvehtii herkissä biiseissä. Se ilvehtii, koska sitä jotenki ujostuttaa olla herkkä ja vakava. Sillähän siis mun mielestä ON herkkä ja vakava puolensa niin kun meillä useimmilla muillakin.

Joka tapauksessa Koivunen on aivan hyytävän hyvä-äninen tulkitsija - semmonen musiikin välikappale ja lihaks tullut stradivarius - joten ilveilyt ei ainakaan minua haittaa. Kuunnellaan silmät kiinni.

• listen the lyrics
        Sehän ujostelee kirjoitti:

Ai mä kun oon luullu, et kaikki tajuaa, miks Koivunen ilvehtii herkissä biiseissä. Se ilvehtii, koska sitä jotenki ujostuttaa olla herkkä ja vakava. Sillähän siis mun mielestä ON herkkä ja vakava puolensa niin kun meillä useimmilla muillakin.

Joka tapauksessa Koivunen on aivan hyytävän hyvä-äninen tulkitsija - semmonen musiikin välikappale ja lihaks tullut stradivarius - joten ilveilyt ei ainakaan minua haittaa. Kuunnellaan silmät kiinni.

Toihan oli Arin versio french kissistä :) Mutta joo siis oli oikein hyvä ellei loistava cover ja toi sorsapilli mainio.

• ANGELS PORVOOSTA
      • on se

Upea cover jälleen.

• paas tunnetta

no joo ei väkisten on vähän orpo olo kun kuuntelee ei soi kunnolla ns. kitisee väkisin .

• bsiip

Rakastan tuota AK&LG-duoa.

• martta pirkkonen

samoin. nyt tällainen mature marttakin kehtaa mennä keikalle "fanittamaan" mukamas lucaa, joka on meitsin ikäinen ;''D

• martta pirkkonen

ei sillä, tykkään kyllä lucasta(kin) ;''D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      19
      3647
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      23
      2801
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2205
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2015
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      19
      1956
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1622
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1497
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1492
    9. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1404
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1374
    Aihe