HIFK taidolla jyräsi Jokrujwn yli

juha82222

Jokrut yritti pelkällä puolustamisella ja kahvaamisella kiusaamalla voittaa HIFKin
ei sitä noin voiteta peliä.
tarvitaan älyä ja taitoa.

Jokerit antoi itsestään kuvan typeränä jäähyilevä joukkueena.
Ansaitsivat kyllä jokaisen jäähynsä, ja jopa enemmänkin.
Pihlmanin selvä kamppi jäi viheltämättä sitäpaitsi.

Mut sekään ei toki oikein jos viheltää joka rikkeestä mut Jokerit yritti fyysisesti piestä HIFKIN tässä sarjassa mutta jälleen kerran nähtiin se että loppupelissä taito menee fyysisen kahvakiekon edelle.

8

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokerifani-1

      mitähän peliä olet katsellut?? Hifk on se fyysisempi joukkue ja pitkälti voitti juuri sillä osa-alueella, oli maalin edustoilla vahvempi. Tuomareilla ei ollut osaa eikä arpaa minkään ottelun lopputuloksessa.
      Annoit itsestäsi nyt todella typerän kuvan. Sarja oli hyvää kiekkoa molemmilta joukkueilta. Taitaa Juhaa korventaa kärppien rämpiminen ja Lauran antamat rukkaset.

      • juha82222

        Joo HIFKIN pelaajat pelasivat rohkeaa kiekkoa pääosin, menivät ahtaisiin väleihin jne
        se on myös fyysisyyttä, ei pelkkä taklaaminen siis.
        Jokeri-pakit yritti taklaamalla ja roikkumalla, estämällä estää HIFKIN hyökkäykset mutta joutuivat boxiin, noin se ei voi toimia.
        Nollatoleranssiaikakaudella sun täytyy osata tehdä muutakin kuin estää ja kahvata.
        HIFKIN kaltaiset joukkueet pärjää parhaiten tällä aikakaudella, ja Kalpa joka on voittanut 1 tai 2 SM-Pronssia suht nimettömillä porukoilla
        Yksi Kapanen ja Strömberg ei ollut paljoa se koska muut ketjut oli hyvin nimettömiä
        tällä kaudella Kalpan peli kaatui siihen koska Lukko oli paperilla kovempi, Kalpan materiaali ei riittänyt tämän pidemmälle.
        Kärppien ongelma oli alkukausi, loppukaudesta saivat jotain järkeä pelaamiseen mutta liian myöhään, jos peli olisi loksahtanut paikoilleen aiemmin niin Kärpät ois menny pitkälle aivan varmasti koska tuolla joukkueessa on runsaasti taitoa.


      • juha82222

        Taito ratkaisi minkä vuoksi HIFK kukisti Jokrut hahaa, kyllä mä tiedän enemmän kuin suurin osa itseasiassa.
        SArja oli hienoa jääkiekkoa, joskin HIFK oli se joka dominoi hyökkäysalueen peliä.
        Joten ne ansaitsi voittonsa, viimeisessä pelissä nähtiin se tasoero ja kylmä fakta että taito menee fyysisyyden edelle.
        PISTE.

        Kun Kärpät ja HPK yhteen aikaan menestyi TOSI HYVIN SM-liigassa niin se johtui pitkälti molempien joukkueiden taitotasosta, enään nollatoleranssiaikakaudlella puolustavat kahvakiekkojoukkueet ei pärjää niin hyvin kuin nää kiekkokontrollijoukkueet.

        Toivon että HIFK voittaa mestaruuden.


    • 10+9

      miksköhän porukat antaa miinusta?

      • juha82222

        VITTU OLETTE PELKKIÄ KIUSAAJIA KUN ANNATTE MIINUKSIA MULLE!!!!!!
        HÄVETKÄÄ JOS OSAATTE EDES HÄVETÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • juha822222

      HIFK oli fyysinen tiesin sen mutta taito ratkaisi lopulta
      Peltonen ja Granlund pääarkkitehteinä-...
      Haataja myös pelasi hienosti
      sekä Petrell.

    • juha82222

      Jokerit yritti vain kahvaamisella, estämisellä, puolustamisella kukistaa HIFK-joukkueen.
      HIFK teki muutakin koska se hyökkäsi aktiivisemmin,
      tuo oli suurin syy miksi HIFK voitti Jokerit.
      Jokereiden Väänänen, Niemi ja muut taitavammatkin pelaajat oli pimennossa vika pelissä pahasti.
      Ylivoimapelissä ei ollut Jokereilla mitään järkeä koska hakivat liian yksinkertaisia ratkaisuja viivalta, olisi pitänyt olla enemmän ajatusta ja erilaisia variaatioita kuten Kalle Sahlstedt studiossakin totesi niin.

      Hifkin hyökkäys
      fyysisyys oli avaimet tässä sarjassa
      Jokereiden ainoa hyvä puoli oli fyysisyys ja tiivis puolustuspeli.
      Tiukka sarja mutta oikea joukkue voitti lopulta.

    • juha82222

      ei ole sitäpaitsi mikään ihme että en halua olla ihmisten kanssa missään tekemisissä työelämässä jne sillä haluan olla yksin
      koska monet ihmiset on mulkkuja kiusaajatyyppejä.
      Kiusaaminen on maailman pahin syöpä tässä maailmassa, sitten tulee terrorismi, sodat, kiusaaminen johtaa pahoihin tilanteisiin kuten murhiinkin jopa.
      eri riidat konfliktit johtaa sotiin.

      paljon parempi on olla vain omissa oloissaan ja viettää erakon elämää.
      ja sulkea kaikki pois, näin olen tehnyt jo yli kymmenen vuotta.

      Rakensin itselleni suojamuurin jonka lähelle en päästä ketä tahansa ihmistä vaan päästän lähelleni vain parhaimmat ihmistyypit.
      muille saatan sylkäistä silmille.
      PTHYI mikä alhainen kiusaaja oletkaan, häivy siitä tai sylkäisen naamallesi/silmillesi.

      tuolla youtubessa olen alkanut ignooraamaan blokkaamaan monia ilkeitä tyyppejä jotka häiritsee mua, lähettää häirikkökommentteja, ovat ns trolleja negatiivisessa mielessä.

      Mä tunnen olevani selvästi voittajien puolella, olen kiusaajien yläpuolella.
      Olen vahva ihminen, vahvempi kuin moni ehkä ei ymmärrä edes.

      Haluan vain olla yksin koska silloin pääsee helpommalla eikä kannata tuhlata aikaansa typerien kiusaajien kanssa.

      Näin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe