Tervetuloa LASILEUKA PETRELL Raumalle.
Muistissa varmaan play off matsi jossa yksi isku pudotti heiveröisen pojan kanveesiin ottamaan lukua!
LENNART PETRELL on liigan LASILEUKA!!!!
LASILEUKA PETRELL
5
254
Vastaukset 5
- Elvis llll
Mahtaako POJU podota taas????
- Vosoo
Ei vittu että on tyhmiä 9v Villejä täällä huudahtelemassa. Petrell on sm liigan asiallisin jätkä. Ei ajele selästä niin kuin Tuukka Mäntylä, vaan taklaa puhtaasti ja kovaa.
- Juuso.
He he.. raumall pelätään jo...
- miää
Ja varmaan muistelet ilolla sitä päivää, kun Lennu tööttäsi toporotan seinälle, ja toporotta se vaan pillitti kun tuli pipi =)
- rokkijannu
Joo ja sankarina oli muistaakseni tosi mies Toporovski, joka rikkoi Sm-liigan herrasmiessääntöä,
Lennuhan oli tuolloin vielä junnuikäinen.
Joten kommenttisi kertoo hyvinkin sen, miksi Raumaa kutsutaan suomen perseenreiäksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4281753- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38777Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29724- 55711
- 44645
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417644- 63553
- 88547
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37541