Eikös asia Timo Flink ja Antti V(aletohtori) Kantola niin että sapattia voi viettää lepopäivänä ja olla Taivaan Isän kanssa yhteydessä olematta adventtikirkon organisaation maksumiehenä?
Eikö sapattia voi pyhittää uskomatta että sunnuntai pedonmerkki tulee sitten "joskus" hamassa tulevaisuudessa vuoden 1844 jälkeen?
Uskovatko muut protestantit että sunnuntai olisi pedonmerkki ja sapattikäsky loistaisi kirkkaimpana Taivaassa?
Ovatko "tohtorit" erimieltä?
6
149
Vastaukset
- korjaus
Uskovatko muut protestantit että sunnuntai tulisi olemaan pedonmerkki ja sapattikäsky loistaisi kirkkaimpana Taivaassa?
Pedonmerkki => helvettiin joutuva!- PYH!
muut protestantit = luopiot
Ajan merkit ovat selvät, se ei ole Japani tai Libvya vaan tällä palstalla. Enää eivät
uskovat vedä yhtä köyttä ei-uskovien propagandaa vastaan, vaan lepopäivän
vastustajat muodostavat yhteisen rintaman sapattia vastaan. Adventistien näky
tuntuu alkavan toteutua: sapattiajattelu (sinetti) on leimaa-antava uskovaisille ja
sapatin vastustaminen yhdistää uskossaan rappiolle ajautuneita ynnä muita
jumalattomia. He hurraavat pedolle, kun se aikanaan julistaa sunnuntailain -
he nauttivat siitä, että voivat siten vastustaa sapatinvastustamisen kautta niitä,
jotka pitävät elävän uskon ja Jumalan käskyt.
// Eikös asia Timo Flink ja Antti V(aletohtori) Kantola niin että sapattia voi viettää lepopäivänä ja olla Taivaan Isän kanssa yhteydessä olematta adventtikirkon organisaation maksumiehenä? // (Kukahan kirj.?)
Taidan sittenkin liittyä Adventtikirkkoon. Sillä näyttäähän siltä, että sapatista
todella muodostuu vedenjakaja. Toiset sapattiasian kautta pilkkaavat Jumalaa ja toiset ovat lepopäivän puolesta. Jumalattomat järjestäytyvät riviin sapattia vastaan. Alkaa olla ilmeistä, että sapatti on Jumalan sinetti ihmisissä ja sapatin vastustaminen pedon merkki toisissa ihmisissä. Enkä minä sitäkään ymmärrä, miksen saisi antaa Jumalan käyttöön hieman aineellista hyvää, kun olen Häneltä saanut kaiken hengellisen hyvän.Kantola:
"... Taidan sittenkin liittyä Adventtikirkkoon...."
Kuinka monta vuotta sinä sitä oikein olet harkinnut?
Jos a-kirkon oikeassa oleminen olisi ollut ilmiselvää, kaipa olisit voinut tehdä päätöksen jo aikoja sitten?
Vai oletko niitä, joista on kirjoitettu: "...ulkopuolella ovat pelkurit..."???- Samaa mieltä
Näyttävät teologit Kantola ja Flnk olevan sovinnollisesti samaa mieltä, niinkuin
kristittyjen pitääkin pyrkiä sovittelevia olemaan. Mutta te samat, jotka tahdotte
nähdä heidän olevan eri mieltä, pilkkaatte heitä siitä, jos ovat samaa mieltä.
Nooh, ei Jumala teitä kuumin kivin heitä muttei suklaasydämiäkään teille viskele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673