Hei kaikki! Ehdin kärsin aknesta vuosia. Mikään ei oikein tehonnut siihen, melkein jo ehdin luopua toivosta. Sitten yks mun kaveri suositteli moringaöljyä. Pari viikkoa myöhemmin mun ongelmat oli poissa! Mä halusin jakaa tän tiedon, koska mä tiedän kuinka vaikeeks akne tekee elämän. Kannattaa ainakin harkita moringaöljyä. Joku myy tätä öljyä suomessa netin kautta.
http://absolutetrade.mycashflow.fi/product/1/moringa-siemen-oljya-ilmainen-kuljetus
on myös olemassa testi koko , 8 ml. joka maksaa 6 euro vain, se kesta 3 tai 4 päivää sitten on myös normaali koko 30 ml, josa kestä pidempaan.
Toimi minulla ja ystävillani !
jos käyttät moringa siemenöljyä, olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksistasi.
Moringa öljyä Aknehoito!
aknenainen
3
475
Vastaukset
- munkki73
Olen kokeillut moringaöljyä. Ainakin itsellä se helpottaa iho-ongelmia, huomaan eron jo parin viikon käytön jälkeen. Olen aika varma, että säännöllinen käyttö pitäisi iho-ongelmani pysyvästi kurissa.
- _heips
nii sitä ei saa muualta ku netistä?
- niii
olisko palkattu mainos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478