Olen syksyllä muuttamassa Turkuun, mieluiten ydinkeskustaan. Etsin lähinnä sellaisia tyyppejä jotka eivät valita turhasta ja omaavat hyvän huumorintajun. Tietynlainen spudroilu ja spädreily kuuluvat mielestäni asiaan kuin asiaan. Hakusessa on siis yksi tai kaksi kämppistä. Asunto olisi kolmio tai neliö, tyyppien määrästä riippuen. Olkkari on hyvä olla yhteinen niin voi siellä sitten yhdessä kattoa leffoja ja piereskellä. Ja jos se ei huvita niin voi mennä sinne omaan huoneeseensa häpeämään.
Itse olen nörtihkö 23-vuotias akka joka kuuntelee progressiivista metallia ja kaikenlaista muutakin paskaa. En niuhota, kitise tai vingu turhasta, mutta jos pidät meteliä silloin kun minä en sitä jaksa kuunnella (esim yöllä) niin siitä voit saada selkääsi. Etkot ja jatkot aina neuvoteltavissa, riippuen muiden seuraavan päivän meiningeistä.
http://t.naurunappula.com/screen/0583/0583981.png
Kuva liittyy.
Pistä vaikka mailia.
hennu.janhonen(at)gmail.com
Kämppäkaveria Turkuun Syksystä 2011 etiäppäi
Korpinraato
3
213
Vastaukset
- Korpinraato
Ja niin tosiaan mulla on myös kissa, että jos se häiritsee niin soronoo ja silleen.
- Kifusen
Moi pistin sinulle meiliä asiasta! Toivottavasti käyt lukemassa :)
- Diffust
Moi,
täällä kanss kiinnostunut, laitan sulle mailia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202091
- 1571984
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281946Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141202- 51997
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789