Olen syksyllä muuttamassa Turkuun, mieluiten ydinkeskustaan. Etsin lähinnä sellaisia tyyppejä jotka eivät valita turhasta ja omaavat hyvän huumorintajun. Tietynlainen spudroilu ja spädreily kuuluvat mielestäni asiaan kuin asiaan. Hakusessa on siis yksi tai kaksi kämppistä. Asunto olisi kolmio tai neliö, tyyppien määrästä riippuen. Olkkari on hyvä olla yhteinen niin voi siellä sitten yhdessä kattoa leffoja ja piereskellä. Ja jos se ei huvita niin voi mennä sinne omaan huoneeseensa häpeämään.
Itse olen nörtihkö 23-vuotias akka joka kuuntelee progressiivista metallia ja kaikenlaista muutakin paskaa. En niuhota, kitise tai vingu turhasta, mutta jos pidät meteliä silloin kun minä en sitä jaksa kuunnella (esim yöllä) niin siitä voit saada selkääsi. Etkot ja jatkot aina neuvoteltavissa, riippuen muiden seuraavan päivän meiningeistä.
http://t.naurunappula.com/screen/0583/0583981.png
Kuva liittyy.
Pistä vaikka mailia.
hennu.janhonen(at)gmail.com
Kämppäkaveria Turkuun Syksystä 2011 etiäppäi
Korpinraato
3
205
Vastaukset
- Korpinraato
Ja niin tosiaan mulla on myös kissa, että jos se häiritsee niin soronoo ja silleen.
- Kifusen
Moi pistin sinulle meiliä asiasta! Toivottavasti käyt lukemassa :)
- Diffust
Moi,
täällä kanss kiinnostunut, laitan sulle mailia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721984
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101127Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 94824
- 38815
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755