Kadonneet pikkuhousut

nainen Mikkeli

Taloyhtiömme pyykkituvasta olivat kadonneet kahdet pikkupöksyni,sellaset nätit ja pitsiset pöksyt. Inhoittaa ajatus,että joku käyttää nyt minun pikkuhousujani,ties mihin...

44

1485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koneasentaja

      ... Sorry , otin ne autoon öljyrätiksi ! Mitäs niillä muuta .....

      • Näky olevan

        Edestä keltaiset, keskeltä punaiset ja takaa ruskeat!

        Öljyrätiksi kelpaavat hyvin;-)


    • no hyi hyi

      osta uudet uudet nii ei tarvii itkee enää. miks muuten pitää jättää kuivaushuoneeseen alusvaatteita??? siis oikeesti.. ne voi viedä ihan kotiinkin kuivumaan. miks ne pitäis jättää tahallaan muiden töllisteltäväksi yleisiin tiloihin. yök.

      • Luonnollinen asia

        Mitä töllisteltävää kenenkään alusvaatteissa on? Ja miksi ne pitäis viedä kotiin kuivumaan? Kuivaushuoneessa kuivuvat niin alus- kuin päällysvaatteetkin.

        Hei haloo, nyt eletään vuotta 2011. Alusvaatteet ei ole mikään taloyhtiön nähtävävyys, jota ihmiset käy töllistelemässä.


    • Pikkuhousujen myyjä

      Oliko ne ainoot alushousut? Voi voi!
      Mutta älä itke, kaupassa myydään uusia.

      • Tyhmä ku pässi

        Kyse ei varmaankaan ole siitä onko ne ainoat aluavaatteet vai ei....
        Eli sun mielestä on ihan ok varastaa toisten vaatteita, koska kaupasta kyseinen henkilö voi ostaa sitten uusia.

        Ei juma mitä aivovammasia täällä kirjoittaa....

        PS. Noi huumoriviestit vielä menee, mutta tuollainen käy ärsyttämään.


      • Ärsyttääkö?
        Tyhmä ku pässi kirjoitti:

        Kyse ei varmaankaan ole siitä onko ne ainoat aluavaatteet vai ei....
        Eli sun mielestä on ihan ok varastaa toisten vaatteita, koska kaupasta kyseinen henkilö voi ostaa sitten uusia.

        Ei juma mitä aivovammasia täällä kirjoittaa....

        PS. Noi huumoriviestit vielä menee, mutta tuollainen käy ärsyttämään.

        Eka kirjoittaja ei maininnu varastamisesta mitään.

        Hän puhu katoamisesta! Ja jos pikkupöksyt katoaa eikös sillon osteta uudet?


      • Eipä juurikaan
        Ärsyttääkö? kirjoitti:

        Eka kirjoittaja ei maininnu varastamisesta mitään.

        Hän puhu katoamisesta! Ja jos pikkupöksyt katoaa eikös sillon osteta uudet?

        Luetun ymmärtämisessä sulla jotain vikaa?
        Vain idiootti ei ymmärrä, että ne on varastettu.


      • tenhoraineri
        Eipä juurikaan kirjoitti:

        Luetun ymmärtämisessä sulla jotain vikaa?
        Vain idiootti ei ymmärrä, että ne on varastettu.

        Sen minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa.


      • Lue ja ymmärrä
        Eipä juurikaan kirjoitti:

        Luetun ymmärtämisessä sulla jotain vikaa?
        Vain idiootti ei ymmärrä, että ne on varastettu.

        Ei kannata luulla ja tulkita vaan lukea ja ymmärtää! Jos joku puhuu katoamisesta, se ei ole varastamista vaan katoamista.

        Tolla perusteella (=väittämällä katoamista varastamiseksi) voisi joutua leivättömän pöydän ääreen.


    • Olen kaunis nainen

      Mä en jätä pikkareita/rinuleita pesutupaan koskaan vaan kuivatan ne aina himassa.

      Moukkamaista jättää alusvaatteet pesutupaan ellei tosiaan halua että joku nuuhkii niitä saatikka rullaa ne!

      • pylpyri

        Siis mitä nuuhkimista on puhtaissa, PESTYISSÄ alushousuissa...????!!! Samahan se on vaikka pölliä sukat ja nuuhkia kotonansa pesuaineen tuoksua.


      • Pyykkäri peloton
        pylpyri kirjoitti:

        Siis mitä nuuhkimista on puhtaissa, PESTYISSÄ alushousuissa...????!!! Samahan se on vaikka pölliä sukat ja nuuhkia kotonansa pesuaineen tuoksua.

        Mitä moukkamaista on kuivata omia alusvaatteitaan pesutuvassa? En minäkään ymmärrä, mitä nuuhkimista puhtaissa alsareissa on.
        Jos jotain nuuhkituttaa, niin alusvaateosaston hyllyt ja rekit on nuuhkittavaa pullollaan!


    • mites laki sanoo?

      Onko niin että rikoslain mukaan kyseessä ei olekaan varkaus vaan "luvaton käyttöön otto" niin kuin jos pöllii toiselta vaikka auton...

      Todennäköisesti kalsarit löytyy jostain keskustan ulkopuolelta sorakuopan reunalta loppuun ajettuna, kiinnileikanneena ja poltettuna.

    • mikikeliläinen

      Toihan on normaali K..Mikkeliläinen tapa. Hanskahomminn vaan.

      • NUUHKIJA

        Kyllähän se niin on että
        LÖYTÄJÄ SAA PITÄÄ!


      • kurahousu-
        NUUHKIJA kirjoitti:

        Kyllähän se niin on että
        LÖYTÄJÄ SAA PITÄÄ!

        muistaakseni alle 20 euron tavaran saa löytäjä pitää. ei tarvia viejä pöksyjä poliisille.


    • Nuuska muikkunen

      Syviä nuuhkaisuja vain siitä haaraosasta.
      Siinähän se on ilmielävänä edessä kun vaan vähän pistää mielikuvitusta kehiin.

      • Veit hajun

        Nenästäni;-)


    • heno-hessu

      joo! niistä konkarin kalsareista ku hatzit tempasee nii käy ku 12v pojalle jymytupakki henkosista.pari metriä taakse päin lentää koko äijä!

      täräytä ekaks poskarit ja vasta sit lievät henkisavut!

    • JOSENANNAMIESRUNK...

      Olen Jutta ja olen vähän pyöreä... Omistan paljon kalsareita.
      En jätä niitä kuivaushuoneeseen ...

    • Tämä on

      Hyvä tietää...

    • Yökyläläinen

      Ne oli naapurin muijan jalassa. Riisuin ne siltä pois kun olin viime yön sen luona kylässä.

    • samatko??

      Kaituentienvarressa näkyi olevan uhdet naisten pikkuhousut. Siinä salen lähellä.

    • miää

      näin ku joku heitti semmoset mummokalsarit pihalla roskikseen

    • Mulla on Nansot

      Nyt seuraava "pöksyhankinta" ostat sellaiset vanhanajan kunnon ruskeat olikohan Nanso valmistaja.Katso kelpaako varkaille?.JK:Sodanjäkeen pyykkinarulla näki kaikenlaisia "huosuja",nyt sekin näyttää olevan "katoava"perinne,miksi miksi?.
      JK:terv ei housuystävä.

    • Markoooooooooooooooo

      Mä laitan aina runkin jälkeen pikkarit takasin kuivaa..

    • tissimies55

      Naiset voisi alkaa kulkea ilman pikkupöksyjä, ainakin näin jo lämpimämpääm aikaan. Olsi mukava tunne varmaan, kun ilmavirta leyhdyttäsi torttua. Voisitte myös vähän vilauttaa miehille pyllistämällä "epähuomiossa". Vanhemmat naiset myös! :) Opetelkaa riettailemaan.

    • Komppaan sua

      Kybällä, en kuitenkaan yhdy edelliseen kirjoittajaan;-)

    • raidat järjestyksess

      kumma että on epärehellistä porukkaa. kukaan ei tunnusta vieneensä pöksyjä saati nuuhkivansa niitä. pitäskö laittaa länsi-savooon ilmotus?

      mua ei kyllä haittais joku nuuhkii mun kalsareita, kangasta ne vaan on. harmittais kuitenkin kun pitäis ostaa uudet.

    • naamataulu

      On miehissä monenlaista pipipäätä. Ihan puhtaat pikkarit kelpaa heille nuuskittavaksi. Takavuosina ikäväkseni tunsin sellaiseen taipuvisen isännöitsijän. Joka ainut maanantaiaamu hän komensi talkkarin mukaansa "kiinteistökierrokselle". Kaikki kuivaushuoneet tutkittiin ja jos oli pikkareita kuivumassa niin ne käänneltiin ja nuuhkittiin ja niitä jopa soviteltiin päähän.
      Jo silloin opin sen että en ikinä jätä alushousuja kuivaushuoneeseen. Inhottaa ajatus että joku sormeilee niitä. Se on noloa ja naista halventavaa.

    • Mieto tuoksu

      Pikkareissa, voiko mikään olla huumaavampi(nuuh nuuh) tuoksu?

      Alkkareita ahdistaa kun ajattelenkin...

      Kevättä rintoihin dosset;-)

    • PannariBoy

      Oiskohan sun pikkarit mölnyckellä???

    • Taina Ala-Tuhero;-)

      Mitähän ne siellä tekee?

      • LäsKiRunkki

        ettei ois kiimanen kantaja niitä sinne puottanu??


    • Lemmen huumassa

      Voi tapahtua mitä vaan; )

    • Poliisi auttaa aina

      Kysypä poliisin löytötavaratoimistosta.
      Jospa joku olis vieny sinne vähän käytetyt naisten pitsipöksyt.

    • Toivottavasti on

      Naispuolinen virkamies...

    • pillupuu

      tykkään naisten pikkareista

      • adh

        koska olet saanut 30 cm jortikkaa olen vapaa poikamissoita jos alapäästä siltä tuntuu olen pitkä kestoinen olen ollut ilman naista todella pitkään soita 0469012515


    • Anonyymi

      Lainasin luvatta naapurin Veikon pitkiä kalsareita. Veikko ei tiedä tänäkään päivänä!

      T. Pentti

    • Anonyymi

      päivästä päivään levoton tuhkimo tekee itsestään marttyyrin

    • Anonyymi

      Jätä sinne seuraavaks joku verinen side roikkumaan.

      • Anonyymi

        On tullut koitettua. Kyllä kelpasi jollekin kun ei roskissakaan näkynyt kahden tunnin kuluttua.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe