Mitähän tälle asialle vois tehdä? Mun alapään limakarvot on ihan punaiset ja ärtyneet, sekä tietysti todella arat. Olen yrittänyt hoitaa niitä laittamalla niihin Bepanthen-nimistä voidetta, mutta ei näytä pahemmin auttavan. Uskaltaako mitään esim. kortisonia sisältävää voidetta laittaa limakalvoille? Olen hyvin epätoivoinen sen suhteen, että mistä koko ongelma johtuu. Kävin Gynellä, ei ole mikään sukupuolitauti. Hän antoi minulle lääkkeet hiivatulehdukseen, oireet hävisivät sillä vähäksi aikaa, mutta tulivat noin kolmen viikon päästä takaisin. Eikä tämä oikein vaikuta hiivatulehdukseltakaan, kun ei emättimessä ole mitään vikaa, vai voiko se tulehdus olla vain häpyhuulissa?
alapään limakalvot ärtyneet ja haavoilla
7
24502
Vastaukset
- ...
Hiivatulehduksen mahdollisia oireita ovat emättimen limakalvon punoitus ja / tai limakalvon haavaumat.
- raija
menee sillä vaan pahemmaksi. Voi olla että sulla vaan on niin kuivat limakalvot että ne on menny tollaisiksi. Vaihdapa nyt kaikki pikkarit puuvillaisiksi, ja älä käytä liian kireitä housuja. Älä pese saippualla, pelkkä vesi riittää, ja jatka myös sitä rasvausta. Älä myöskään höylää tai poista karvoja vähään aikaan. Mulle auttoi kuivuuteen ne tyrniöljykapselit, saa luont.tuotekaupasta. Apu tuli noin kahessa kuukaudessa. Jos sekstailet usein, ja käytätte kortsua, niin voihan sulla olla lateksiallergia, tai muuten vaan kumi ärsyttää. Hiivatulehdus voi olla vain ulkoisissa synnytyselimissä, mullakin oli kerran. Laitin peri kertaa sellaista canestenin rasvaa, mutta luulenpa että se tulehdus parani ihan itsestään.
- raija
Silloin kun sait siihen hiivaan lääkkeet, niin kai muistit hoitaa partnerisi siinä samalla, jos sellainen on olemassa!? Miehillä usein oireettomana...miehille laitetaan kans sitä canesten-rasvaa munaan...ja oliko että panokielto hiukan aikaa...
- epätoivoinen
Harrastan kyllä aika usein seksiä, mutta ilman kumia, joten lateksiallergiaa ei voi ajatella, mutta voisikohan e-pillerit vaikuttaa asiaan? Ajattelin myös, että jos hankkisin sitä Canesten-voidetta. Jospa siitä olis jotain hyötyä. Tää kun ei ole yhtään kivaa.
- Tohtori
epätoivoinen kirjoitti:
Harrastan kyllä aika usein seksiä, mutta ilman kumia, joten lateksiallergiaa ei voi ajatella, mutta voisikohan e-pillerit vaikuttaa asiaan? Ajattelin myös, että jos hankkisin sitä Canesten-voidetta. Jospa siitä olis jotain hyötyä. Tää kun ei ole yhtään kivaa.
Sperma auttaa, ei muuta kun sanot kaverillesi, että laskee sisään ja jätät ne e-pillerit pois, niin muutaman kuukauden päästä olet terve ja luultavasti muutenkin alat näyttämään vähän paksummalta :)
- raija
epätoivoinen kirjoitti:
sitten jätä ne ehdottomasti. minäkin kärsin noista vaikeuksista pillerien aikana. Jätettyäni ne palasi myös seksihalut, osittain juuri sen takia ettei ollut enää kipuja yms..mulla ainakin oli oikea hiivakierre pillerien aikana ja selittämätöntä kipua esim klitoriksessa.
- tätsykkä
Gynekologi määräsi minulle bellavita voidetta, jossa on a-vitamiinia, joka vahvistaa limakalvoja. Lisäksi sain hormoonivalmistetta, joka ´ammutaan´sisään. Bellavitaa kannatta ensihätään kokeilla, on auttanut jo muutamassa päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611654IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597926Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut922920Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982238Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1522168Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81636- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin531084Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782