Mietin tuossa että millaisia dokumentteja olette katsoneet luonnonsuojelun tiimoilta? Yle Areenasta varmaan ainakin löytyy vaikka mitä, onko kellään mitään suosituksia? Itse olen katsonut ainakin Vihreän kaupungin, oli todella hyvä ja voin suositella muillekin!
Dokumenttien lisäksi kiinnostaisi aiheeseen liittyvät tapahtumat, mutta hirveästi en ole löytänyt. Tällainen kuitenkin pomppasi silmään (lainaus nettisivuilta http://tulevaisuuskyla.net/ ):
"Tulevaisuuskylä-tapahtuma Tampereen Keskustorilla 2.-3.9.2011 jakaa tietoa ilmastonmuutoksesta ja kestävästä elämäntavasta. Tulevaisuuskylän keskustelutilaisuuksissa kohtaavat nuoret ja kaupunkisuunnittelijat, aktivistit ja liiketalouden ammattilaiset, tulevaisuudentutkijat ja kansantieteilijät. Tapahtuma haastaa eri arvomaailmoja edustavat yhteisöt rakentamaan yksissä tuumin kestävää tulevaisuutta."
Että tällainen ainakin tulossa ja vaikuttaa mielenkiintoiselta, vaikka ei pelkästään luonnon suojeluun liitykkään. Mutta eikö kestävän elämäntavan kehittäminen ole juuri sitä itseään, luonnon tasapainon säilyttämistä ja kunnioittamista, eli riiston ja tuhoamisen vastustamista?
Millaisia dokumentteja te olette katsoneet aiheen tiimoilta? Olisko hyviä suosituksia? Oletteko käyneet jossain tapahtumissa, millaisissa? Aiotteko osallistua tapahtumiin tulevaisuudessa?
Tapahtumia ja dokumentteja luonnonsuojelusta?
suojelusrinkeli
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741105Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769